REKLAMA
REKLAMA
 
lp login pkt
1 abel55 138
2 rs333 134
3 przemyk79 131
4 mario74... 129
5 wirgiliusz 128
6 robert77u 128
7 wiesia 124
8 siwy071910 124
9 magi 123
10 Bogdan 122
REKLAMA
 
Telewizja na czas pandemii? Zdecydowanie WidzewTV!
 
Czwartek, 14. maja 2020, godz. 14:06; źródło: Linkedin.com

Szukasz najlepszej telewizji klubowej na czas pandemii? Zdaniem marketerów z portalu Linkedin znajdziesz ją w Sercu Łodzi! WidzewTV i dział marketingu klubu zostały uznane za najlepiej działający segment marketingowy wśród polskich klubów piłkarskich.

Dział komunikacji Widzewa Łódź świetnie wykorzystuje czas pandemii koronawirusa i sytuację, w której chcąc nie chcąc, kibice więcej czasu przesiadują przed monitorami. Zdaniem Grzegorza Brudnika, autora rankingu "Polska Piłka: Ciekawe działania w czasach zarazy”, WidzewTV cyklem RETROnsmisji najlepiej ze wszystkich klubów w Polsce radzi sobie z okresem przymusowej izolacji.
REKLAMA


Brudnik sklasyfikował 10 klubów, które w jego opinii przeprowadziły najciekawsze inicjatywy w trakcie epidemii. Działy komunikacji nie miały łatwego zadania, bo liga pozostaje w zawieszeniu, dlatego autor postanowił wyróżnić najbardziej kreatywne akcje w social mediach. Autor wyróżnił telewizję klubową WidzewTV za cykl re-transmisji, które nie ograniczają się jedynie do odtworzenia meczu, ale tworzą całą narrację, pozwalającą kibicom odczuć immersję i naprawdę przenieść się w czasie do momentu odtwarzanych spotkań. - Projekt #RETRONSMISJA to coś absolutnie bez precedensu w polskiej piłce. Wprawdzie na pomysł prezentowania w swoich mediach społecznościowych archiwalnych meczów wpadł również Lech Poznań, a dodatku wydaje mi się, że zrobił to jako pierwszy, jednak na tym lista podobieństw się kończy. Kolejorz po prostu podzielił się w mediach społecznościowych swoimi archiwalnymi nagraniami, poprzedzając je graficzną zapowiedzią wydarzenia. Natomiast Widzew robi czterogodzinne show, pełne atrakcji - pisze Brudnik, a my możemy to tylko potwierdzić, bo ekipa WidzewTV wykonała kawał dobrej roboty, przyciągając spore grupy spragnionych sportowej rozrywki kibiców przed ekrany komputerów i telewizorów.

W artykule organizatorzy cyklu re-transmisji są chwaleni również za stworzenie emocjonalnej więzi z widzem, który może namacalnie przeżyć odtwarzane spotkanie, tak jakby oglądał je ze stadionu. - Krótko mówiąc, #RETRONSMISJA to nie jest po prostu mecz. Raczej - nawiązując do terminologii książkowej - spotkanie autorskie z twórcami najważniejszych widzewskich wspomnień, zawierające szerokie cytowanie najistotniejszych wydarzeń z tamtego okresu. Muszę powiedzieć, że nie będąc fanem Widzewa, miałem ciarki oglądając końcówkę ostatniego meczu przeciwko The Reds. Licznik wyświetleń transmisji na Facebooku wskazuje niemal 90 tysięcy. A przypominam, mówimy o bądź co bądź drugoligowym klubie, promującym się przede wszystkim własnymi zasobami - dodał autor tekstu na stronie linkedin.com.

Cały tekst wraz z rankingiem, w którym Widzew wyprzedził między innymi Legię Warszawa, Lecha Poznań i Koronę Kielce, dostępny jest tutaj. Zachęcamy do czytania! Natomiast jeśli interesują Was kolejne produkcje WidzewTV, wejdźcie na oficjalny kanał telewizji na portalu Youtube i dajcie chłopakom SUBA!

Jakub