REKLAMA
REKLAMA
 
lp login pkt
1 wiesia 219
2 kosa76 215
3 magi 207
4 cypek1910 203
5 abel55 202
6 robert77u 194
7 czackikom 193
8 EGON72 192
9 sebalat... 191
10 conrado... 188
REKLAMA
 
Jędraszczyk: "Widzew to brand spontanicznie rozpoznawany w całej Polsce"
 
Piątek, 1. marca 2019, godz. 13:19

Podczas konferencji nowego zarządu Widzewa głos zabrał też Tomasz Jędraszczyk, który będzie w klubie pełnił funkcję Wiceprezesa ds. Marketingu i Sprzedaży. 

Na początku, Jędraszczyk podkreślił fakt, że od wielu lat jest kibicem Widzewa. – Od zawsze noszę Widzew noszę w sercu, przez lata miałem plakat Widzewa nad biurkiem. Ten pierwszy wielki Widzew od lat jest we mnie. Byłem uczestnikiem treningów na Włókniarzu, gdy Juventus przyjechał do Łodzi, mój ojciec pracował w Uniontexie, udało nam się wejśc na stadion. – mówił nowy członek zarządu.
REKLAMA

Odniósł się też do emocji zwiazanymi z podjęciem nowych obowiązków. - To dla mnie bardzo ważny dzień. Jestem w tym miejscu bardzo szczęśliwy. Rzadko się zdarza, żeby człowiek nie mógł w nocy spać ze szczęścia. Zadanie, które przede mną stoi, ciężko nazwać pracą. To misja i ogromna odpowiedzialność, ale jestem pełen optymizmu.

Następnie słuchacze mogli poznać ścieżkę zawową, która przeszedł nowy członek zarządu. - Jestem łodzianinem. Przez pierwsze lata zawodowej kariery prowadziłem biznes, mam doświadczenie w prowadzeniu firmy,  zatrudnianiu ludzi, projektach i oglądaniu złotówki z każdej strony. Następnie moje zainteresowanie poszło w stronę większych organizacji. a początku dla linii lotniczych Centralwings, w której zajmowałem się prowadzeniem internetowej sprzedaży biletów lotniczych. To doświadczenie z internetem, bo moja firma budowałą serwisy internetowe, spowodowało, że e-commerce i internet są mi bliskie, to moja silna strona.
REKLAMA

- Kolejny etap to praca w Erze, rebrandowanej  T-mobile. Właśnie ten rebranding to moja kolejna mocna umiejętność. Nie chcę tu mówić o zmianie brandu Widzewa, ale to pozwala budować świadomość co marka oznacza dla populacji. Takie badania robiłem pięciokrotnie m.in. w BlackRedWhite i w Heyah - opowiadał. 

Dużym wyzwaniem dla nowego Zarządu będzie wykorzystanie potencjału kibicowskiego Widzewa. - Kibice to nie jeden segment. Musimy się zorientować, jak chcemy pozyskać nowych fanów. Badania wskazują, że w Polsce mamy 1,2 miliona kibiców, ale fanów mamy też w Europie. Widzew to brand, i to taki, że jestem dumny, że mogę pracować w marce, którą większość ludzi w Polsce może rozpoznać bez problemu, spontaniczie. 

Zapytany o trudności związane z odbudową klubu, Jędraszczyk podkreślił ogrom działań włożonych w poprzednich latach. - Gdy szykowałem prezentację dla Stowarzyszenia, to nazwałem ją „Od marzeń do zwycięstwa”. To trochę truizm, ale prawdziwe marzenia zaczęły się 15 sierpnia 2015 roku, wtedy była ciężka praca do wykonania. Teraz wskakujemy do pędzącego pociągu, bo wykonano kawał dobrej roboty – podkreślił  Wiceprezes ds. Marketingu i Sprzedaży. 

Jakub Dyktyński