REKLAMA
 
www.akademiafutbolu.pl www.widzew.pl
 
NOWY KOMENTARZ
Treść:
Podpis:
 
 
 
 
Komentarze do artykułu: Zagrają czy nie zagrają?
Sobota, 22 sierpnia 2009 godz. 14:31
tomco napisał(a):
ale nie zajęła , więc wyp...ć !!!
czasy Widzewa jeszcze wroca i my zawsze jestesmy wielcy a Korona i tak spadnie edo nizszej klasy rozgrywek
Autor: Marek (niezalogowany)
 
Treść:
Podpis:
 
Sobota, 22 sierpnia 2009 godz. 14:28
lovellas napisał(a):
Bolec ty kielecki psie,zapamiętaj,że Widzew piszemy zawsze z wielkiej litery!!!!
______________________________________
Cokolwiek się dzieje WIDZEW na zawsze !!!
i tak trzymamy Widzew na zawsze
Autor: marek (niezalogowany)
 
Treść:
Podpis:
 
Wtorek, 4 sierpnia 2009 godz. 18:30
Witam! Prawda jest taka że Widzewowi nie należy się kara degradacji za jedną osobę, której w ciągu dwóch lat nie postawiono żadnego aktu oskarżenia!!! Nic nie udowodniono! Jeżeli miałoby być sprawiedliwie to również Lech Poznaź powinien być zdegradowany za Reissa, nie mówiąc o innych klubach(Jagiellonia dostała punkty karne)

A co do Korony, to każdy wie jak jest.
Autor: WIDZEW (niezalogowany)
 
Treść:
Podpis:
 
Niedziela, 2 sierpnia 2009 godz. 07:08


http://www.tylkopilka.pl/index.php?id=12&artykul=573
Autor: Scytalus (użytkownik: 9865, komentarzy: 54)
 
Treść:
Podpis:
 
Sobota, 1 sierpnia 2009 godz. 23:20
Jedno powiem, p. Kucharski, źle panu z oczu patrzy !
Autor: Marco (niezalogowany)
 
Treść:
Podpis:
 
Sobota, 1 sierpnia 2009 godz. 23:10
My chcieliśmy grać w barażach - nie nasza wina że PZPN tak działa - ile potem mieliśmy czekać na te mecze ? Najlepszym piłkarzom kończyły się kontrakty a my ciągle nie wiedzieliśmy czy będziemy grać w 1 lidze czy ekstraklasie , kilku odeszło i jak w takiej sytuacji moglibyśmy grać baraż z np. Cracovią ? To by było fairplay ? Oto chodziło prezydentowi Kielc , chcieliśmy sprawiedliwości żebyśmy mogli uczciwie zagrać w barażach a nie nie wiadomo kiedy i z kim , piłkarze pojechali na urlopy ale nie mogli za granice wyjechać gdyby trzeba by było nagle baraż grać . Trochę obiektywizmu ...
Autor: KORONA_MKS (niezalogowany)
 
Treść:
Podpis:
 
Sobota, 1 sierpnia 2009 godz. 21:09
Bolec napisał(a):
Wszyscy wrzeszczą jakie te Kielce złe, jaki ten PZPN zły, a dziwnym trafem nikt nie wspomina o roli, jaką w tej sprawie odegrał Sąd Najwyższy. Skoro takie z was debeściaki, wszyscy łamią prawo tylko nie wy, to może i Sad Najwyższy owe prawo pogwałcił? Wmówiliście sobie, że ekstraklasa widzewowi się należy jak psu zupa, a każdy kto ma odmienne zdanie w tej sprawie, jest wg was głupcem. W takim razie, SN też zasługuje na miano głupca.
Bolec ty kielecki psie,zapamiętaj,że Widzew piszemy zawsze z wielkiej litery!!!!
______________________________________
Cokolwiek się dzieje WIDZEW na zawsze !!!
Autor: lovellas (użytkownik: 23708, komentarzy: 175)
 
Treść:
Podpis:
 
Sobota, 1 sierpnia 2009 godz. 16:42
Wszyscy wrzeszczą jakie te Kielce złe, jaki ten PZPN zły, a dziwnym trafem nikt nie wspomina o roli, jaką w tej sprawie odegrał Sąd Najwyższy. Skoro takie z was debeściaki, wszyscy łamią prawo tylko nie wy, to może i Sad Najwyższy owe prawo pogwałcił? Wmówiliście sobie, że ekstraklasa widzewowi się należy jak psu zupa, a każdy kto ma odmienne zdanie w tej sprawie, jest wg was głupcem. W takim razie, SN też zasługuje na miano głupca.
Autor: Bolec (niezalogowany)
 
Treść:
Podpis:
 
Sobota, 1 sierpnia 2009 godz. 16:32
KORONA napisał(a):
Panie Dariuszu trochę obiektywizmu gdy Kielce były miastem to Pana Łódź przez ponad 100 lat jeszcze wioską była , a co ma za znaczenie wielkość miasta . Jeden klub został zdegradowany za korupcję (co ciekawe winny był trener i piłkarze a nie zarząd) . KORONA ODBYŁA JUŻ KARĘ ZA KORUPCJĘ A WIDZEW STARAŁ SIĘ JEJ ZA WSZELKĄ CENĘ UNIKNĄĆ co dla mnie było żałosne (i dla większości Polski też) .A czyli według pana Fairplay było opóźnienie baraży , w sytuacji gdy najlepszym zawodnikom kończyły się kontrakty i w barażach miała by grać drużyna osłabiona ? A nie drużyna która zdobyła 3 miejsce w lidze . Trochę pokory Widzewiacy bo już zapomnieliście jak to w ekstraklasie wam nie szło , Widzew miał okres świetnej gry w Polsce i europie ale czasy wielkiego Widzewa się już skończyły i pewnie nie wrócą . I jeszcze jedno gdyby Widzew został tak jak powinien zdegradowany do nowej II ligi to jest bardzo prawdopodobne że Korona zajęła by II miejsce w lidze ...
ale nie zajęła , więc wyp...ć !!!
Autor: tomco (niezalogowany)
 
Treść:
Podpis:
 
Sobota, 1 sierpnia 2009 godz. 14:18
Alez mamy "kibicow" zamieszkujacych kielce. Nagły wysyp niezalogowanych dziwnie pilotujacych nasze strony.
HMMM..coz mozna napisac...Swietokrzyskie Diabelsko Czerwone
Autor: Stary Nick ZRW (użytkownik: 23982, komentarzy: 44)
 
Treść:
Podpis:
 
Sobota, 1 sierpnia 2009 godz. 13:27
KORONA napisał(a):
Panie Dariuszu trochę obiektywizmu gdy Kielce były miastem to Pana Łódź przez ponad 100 lat jeszcze wioską była , a co ma za znaczenie wielkość miasta . Jeden klub został zdegradowany za korupcję (co ciekawe winny był trener i piłkarze a nie zarząd) . KORONA ODBYŁA JUŻ KARĘ ZA KORUPCJĘ A WIDZEW STARAŁ SIĘ JEJ ZA WSZELKĄ CENĘ UNIKNĄĆ co dla mnie było żałosne (i dla większości Polski też) .A czyli według pana Fairplay było opóźnienie baraży , w sytuacji gdy najlepszym zawodnikom kończyły się kontrakty i w barażach miała by grać drużyna osłabiona ? A nie drużyna która zdobyła 3 miejsce w lidze . Trochę pokory Widzewiacy bo już zapomnieliście jak to w ekstraklasie wam nie szło , Widzew miał okres świetnej gry w Polsce i europie ale czasy wielkiego Widzewa się już skończyły i pewnie nie wrócą . I jeszcze jedno gdyby Widzew został tak jak powinien zdegradowany do nowej II ligi to jest bardzo prawdopodobne że Korona zajęła by II miejsce w lidze ...
Tylko zapomniałeś o jednym że Twój klub kupował mecze od 4 ligi i zawsze z korzyścią w postaci awansu więc jakby Korone zdegradowali nawet do 3 ligi to pewnie by tego klubu nie było a jakby był to zapewne gdzieś w tej 3 lidze w połowie tabeli więc nie pisz tu co by było jakby WidzeW był zdegradowany do 2 ligi bo i tak tylko fartem zdobyliście te 3 miejsce ja na twoim miejscu bym się tak nie nie unosił bo to nie powód do dumy.
Tak poza tym to nie jestem za karaniem klubów tylko ludzi.
Autor: Toomi (niezalogowany)
 
Treść:
Podpis:
 
Sobota, 1 sierpnia 2009 godz. 09:24
Panie Kucharski. Zbyt mało Pan wie o życiu i logicznie rozumować Pan też nie potrafi. Z Pana artykułu wyciągnąłem trzy wnioski.
1. Wprowadzanie antagonizmów wśród ludzi na lini Łódź-Kielce. Takie działanie jest to jedna z najgorszych rzeczy jaką powinien czynić człowiek. Z przeszłości wiemy, że antagonizmy wprowadzli źli ludzie.
2. Zazdrość. To też choroba. Patrzy Pan i nic Pan nie widzi. Prezydent miasta Kielc potrafił kilka lat temu wybudować nowy stadion piłkarski. A prezydent Pana metropolii? Śpi i marzy o wprowadzeniu do kalendarza Święta Trzech Króli? Proszę jemu patrzeć na ręce i pisać o jego działaniach dla dobra łódzkiej piłki nożnej.
3.Pańskie P.S. wygląda jakby problem gry Widzewa w ekstraklasie to linia Widzew - Korona, a nie Widzew - PZPN.
Ja bym się takiego pisania wstydził.
Autor: Obiektywny (niezalogowany)
 
Treść:
Podpis:
 
Piątek, 31 lipca 2009 godz. 22:42
Taka_Prawda napisał(a):
Panie Dariuszu trochę obiektywizmu gdy Kielce były miastem to Pana Łódź przez ponad 100 lat jeszcze wioską była , a co ma za znaczenie wielkość miasta . Jeden klub został zdegradowany za korupcję (co ciekawe winny był trener i piłkarze a nie zarząd) . KORONA ODBYŁA JUŻ KARĘ ZA KORUPCJĘ A WIDZEW STARAŁ SIĘ JEJ ZA WSZELKĄ CENĘ UNIKNĄĆ co dla mnie było żałosne (i dla większości Polski też) .A czyli według pana Fairplay było opóźnienie baraży , w sytuacji gdy najlepszym zawodnikom kończyły się kontrakty i w barażach miała by grać drużyna osłabiona ? A nie drużyna która zdobyła 3 miejsce w lidze . Trochę pokory Widzewiacy bo już zapomnieliście jak to w ekstraklasie wam nie szło , Widzew miał okres świetnej gry w Polsce i europie ale czasy wielkiego Widzewa się już skończyły i pewnie nie wrócą . I jeszcze jedno gdyby Widzew został tak jak powinien zdegradowany do nowej II ligi to jest bardzo prawdopodobne że Korona zajęła by II miejsce w lidze ...
Kiedy my graliśmy w LM, kiedy byliśmy mistrzem Polski, to wy kopaliście piłkę w okręgówce, także trochę pokory, scyzory. I nie porównujcie korupcji w waszym klubie do tego, co działo się w Widzewie, bo to śmieszne.

WIDZEW ZAWSZE BĘDZIE WIELKI!!!
Autor: Pico (niezalogowany)
 
Treść:
Podpis:
 
Piątek, 31 lipca 2009 godz. 18:23
Panie Dariuszu trochę obiektywizmu gdy Kielce były miastem to Pana Łódź przez ponad 100 lat jeszcze wioską była , a co ma za znaczenie wielkość miasta . Jeden klub został zdegradowany za korupcję (co ciekawe winny był trener i piłkarze a nie zarząd) . KORONA ODBYŁA JUŻ KARĘ ZA KORUPCJĘ A WIDZEW STARAŁ SIĘ JEJ ZA WSZELKĄ CENĘ UNIKNĄĆ co dla mnie było żałosne (i dla większości Polski też) .A czyli według pana Fairplay było opóźnienie baraży , w sytuacji gdy najlepszym zawodnikom kończyły się kontrakty i w barażach miała by grać drużyna osłabiona ? A nie drużyna która zdobyła 3 miejsce w lidze . Trochę pokory Widzewiacy bo już zapomnieliście jak to w ekstraklasie wam nie szło , Widzew miał okres świetnej gry w Polsce i europie ale czasy wielkiego Widzewa się już skończyły i pewnie nie wrócą . I jeszcze jedno gdyby Widzew został tak jak powinien zdegradowany do nowej II ligi to jest bardzo prawdopodobne że Korona zajęła by II miejsce w lidze ...
Autor: KORONA (niezalogowany)
 
Treść:
Podpis:
 
Piątek, 31 lipca 2009 godz. 17:45
Panie Dariuszu trochę obiektywizmu gdy Kielce były miastem to Pana Łódź przez ponad 100 lat jeszcze wioską była , a co ma za znaczenie wielkość miasta . Jeden klub został zdegradowany za korupcję (co ciekawe winny był trener i piłkarze a nie zarząd) . KORONA ODBYŁA JUŻ KARĘ ZA KORUPCJĘ A WIDZEW STARAŁ SIĘ JEJ ZA WSZELKĄ CENĘ UNIKNĄĆ co dla mnie było żałosne (i dla większości Polski też) .A czyli według pana Fairplay było opóźnienie baraży , w sytuacji gdy najlepszym zawodnikom kończyły się kontrakty i w barażach miała by grać drużyna osłabiona ? A nie drużyna która zdobyła 3 miejsce w lidze . Trochę pokory Widzewiacy bo już zapomnieliście jak to w ekstraklasie wam nie szło , Widzew miał okres świetnej gry w Polsce i europie ale czasy wielkiego Widzewa się już skończyły i pewnie nie wrócą . I jeszcze jedno gdyby Widzew został tak jak powinien zdegradowany do nowej II ligi to jest bardzo prawdopodobne że Korona zajęła by II miejsce w lidze ...
Autor: Taka_Prawda (niezalogowany)
 
Treść:
Podpis:
 
Piątek, 31 lipca 2009 godz. 17:43
Widzewiak napisał(a):
Drogi marko!!! nie opowiadaj głupot,wcale tego remisu w sezonie 2007/2008 Korona nie podarowała Widzewowi,ponieważ ten remis nic łodzianom nie dawał!!! Oni musieli ten mecz wygrać,więc remis 1:1 w Kielcach im zaszkodził.Kolejną nieprawdę napisałeś,że Widzew tydzień później w ostatniej kolejce u siebie nie wygrał: owszem wygrał z Górnikiem Zabrze 2:1,ale wtedy było pozamiatane,bowiem strata dwóch punków w Kielcach sprawiła,że Widzew na kolejkę przed końcem stracił szansę na trzymanie się w ekstraklasie.Najpierw sprawdzaj takie informacje zanim podobne głupoty napiszesz...Niestety muszę z przykrością stwierdzić,że to prawda co p.Darek napisał o was kibicach,działaczach klubu,że postępujecie niemoralnie wysyłając listy do PZPN i PKOL lobbujące na korzyść Korony,kosztem Widzewa.Jeszcze raz piszę to jest nie etyczne i niemoralne,powinniście się wstydzić...
Drogi kolego z Widzewa, przyznaję,że pamięc mnie w tym przypadku troche zawiodła co nie zmienia faktu, że w tamtym sezonie e-klasy Widzew był słabiutką drużyną,przypomnij sobie przegrane z Kolporterem w Łodzi a w Kielcach choć Kolporter wam sie podkładał(byłem na meczu) to i tak nie potrafiliście wygrać. co do wysyłania listów do PZPN miały one na względzie okreslenie sie PZPN do sytuacji Korony, która odbyła karę i nie wiadomo bylo czy gra baraże czy nie, przecież Korona chciała je rozegrać! gdy sytuacja sie przeciagała nasz klub znalazł sie w impasie, który nic dobrego nie wróżył, bo kto zawrze kontrakt z klubem, który nie wiadomo gdzie gra. Owszem krzywdzące dla Korony ,która odbyła karę było,że wasz klub pomimo takich samych zarzutów(taki sam paragraf) unika kary.W Kielcach też zaczęło się tylko od jednego człowieka (Wdowczyk), który przymusił niejako piłkarzy do płacenia sędziom, taki był wówczas układ bo nikt mi nie powie,że Kolporter nie mógł wtedy sportowo z III ligi awansować.Korona oczyściła szeregi ze wszystkich na których padał choc cień podejrzenia, straciła sponsora i polowę pierwszej drużyny. Ciekawe gdyby tak Widzew rok temu stracił sponsora i pół drużyny, czy poradziłby sobie tak jak Korona ?śmiem wątpić ! Co do etyki to dość głośno było nawet w Sejmie o łódzkim lobby za Widzewem, przypomnijcie sobie jak czepialiście się rok temu Polonii Bytom, teraz Korony, ciekawe kogo w nowym sezonie ?? Ja wiem, że was ta słaba jak pisze p. Kucharski Korona boli, choćby z tego względu, że nigdy o punkty nie wygraliście !
Autor: Marco (niezalogowany)
 
Treść:
Podpis:
 
Piątek, 31 lipca 2009 godz. 15:32
powiem tak, nie ma to jak bezstronny obiektywny artykuł...
Drodzy koledzy kibice Widzewa, wbrew niektórym komentarzom, to nie Korona Kielce jest sprawcą wszystkich waszych nieszczęść, po części sami jesteśmy sobie winni ( jak i inne ukarane kluby), ale w ciula nas wszystkich robi Pzpn, jednego dnia jest degradacja, drugiego nie, jednego jeden przepis jest ważny, innego drugi, liczy się widzimisię betonu z Pzpnu i małe układziki. to trzeba zmienić w końcu,
podsumowując, nie walczmy ze sobą, ale wspólnie przeciwko pzpn-owskiemu bagnu
Autor: kibic Korony (niezalogowany)
 
Treść:
Podpis:
 
Czwartek, 30 lipca 2009 godz. 18:11
Slayer74 napisał(a):
Darek Kucharski - pamiętam jak u niego w domu oglądaliśmy mecze z Legia i Broendby. Darek to wielki kibic Widzewa !
Jedny słowem nie można gościa traktować poważnie bo jest stronniczy.
Autor: Ł (niezalogowany)
 
Treść:
Podpis:
 
Czwartek, 30 lipca 2009 godz. 16:43
marko napisał(a):
P. Kucharski przemawia przez pana, pycha,zarozumiałość i lokalny szowinizm.Otóż Sąd Najwyższy przekazując sprawę Widzewa do ponownego rozpatrzenia wyraźnie stwierdził, że przedawnienia dla Widzewa nie ma i z tym faktem sędziowie TA przy PKOL liczyć a nie polemizować się muszą ! Poza tym nie jątrz pan na Koronę bo wcale nie unikała baraży ale gdy sprawa sie przeciągała a Widzew chciał bezczelnie i w dalszym ciągu chce uniknąć kary Korona reagować musiała tym bardziej, że karę odbyła. Tak na marginesie w sezonie 2007/8 w przedostatniej kolejce Korona podarowała wam remis w Kielcach bo wygrać na luzie mogła, a że wy nie potrafiliście wygrać ostatniego meczu w domu to do kogo pretensje,że spadliście do 1 ligi a unkając należnego spadku do II ! poza tym kiedy to ostatnio o punkty wygraliście z Koroną, skoro ona taka słaba co pan sugeruje to jacy wy jesteście? proszę również nie mydlić oczu, że Szymański nie ma żadnych zarzutów, jeżeliby ich nie miał to nie występowałby jako podejrzany"Sz".W Koronie trwało to szybciej bo zamieszani w korupcje przyznali sie szybko do winy i dobrowolnie poddali karze, czego wasz szanowny "Sz" nie umie tak z resztą jak wy !
Drogi marko!!! nie opowiadaj głupot,wcale tego remisu w sezonie 2007/2008 Korona nie podarowała Widzewowi,ponieważ ten remis nic łodzianom nie dawał!!! Oni musieli ten mecz wygrać,więc remis 1:1 w Kielcach im zaszkodził.Kolejną nieprawdę napisałeś,że Widzew tydzień później w ostatniej kolejce u siebie nie wygrał: owszem wygrał z Górnikiem Zabrze 2:1,ale wtedy było pozamiatane,bowiem strata dwóch punków w Kielcach sprawiła,że Widzew na kolejkę przed końcem stracił szansę na trzymanie się w ekstraklasie.Najpierw sprawdzaj takie informacje zanim podobne głupoty napiszesz...Niestety muszę z przykrością stwierdzić,że to prawda co p.Darek napisał o was kibicach,działaczach klubu,że postępujecie niemoralnie wysyłając listy do PZPN i PKOL lobbujące na korzyść Korony,kosztem Widzewa.Jeszcze raz piszę to jest nie etyczne i niemoralne,powinniście się wstydzić...
Autor: Widzewiak (niezalogowany)
 
Treść:
Podpis:
 
Czwartek, 30 lipca 2009 godz. 00:03
Świetny felieton. Brawo Panie Dariuszu!
Autor: wlochaty (niezalogowany)
 
Treść:
Podpis:
 
Środa, 29 lipca 2009 godz. 21:43
Darek Kucharski - pamiętam jak u niego w domu oglądaliśmy mecze z Legia i Broendby. Darek to wielki kibic Widzewa !
Autor: Slayer74 (użytkownik: 24850, komentarzy: 733)
 
Treść:
Podpis:
 
Środa, 29 lipca 2009 godz. 21:37
Dwlodz napisał(a):
A oto cytat komentarza pewnego artykułu...pewnego krakusa...

''Cracovia to klub elity starego przedwojennego
Krakowa, prawników itp.....
my nawet jak spadliśmy to sie poszukało jakiegos
koziołka ofiarnego padło na łks:)
A nawet ten łks to przeciez powinniśmy mieć baraż
co nie:) bo nawet jesli w tabeli ostatni jest
łks.... to jesteśmy 3 od końca czyli na miejscu
barażowym....Ale mimo iz jesteśmy oficjalnei w
tabeli na miejscu barażowym to jesteśmy w
ekstaklasie bez barazy - wyszukało sie 2 koziołka
ofiarnego - widzew:)Nie poodskakujcie cracovii
biedacy z łodzi:)widzice nawet papiery sobei
załatwiliśmy że niby mamy stadion ale nei mamy:) a
jakbyśmy byli ostatni jak ci frajezry z zabrza to
by się jeszcze jednego koziołeczka wyszukało np
jagiellonie albo polonię bytom:) Nie wiecie ze
światem rządzi $? kraków to bogate miasto...
pałace,zamki....masę wpływowych ludzi....a wy
wierzcie dalej że ktos sportowo spadł czy niespadł
matołeczki....
TO NIECH DALEJ PATRZĄ NA POLSKO KRAKOWSKA LIGE MISTRZÓW JEBANE TRZĘSI DUPY Z PZPN LUDZIE BEZ PRZYSZLOSCI !!!! TYLKO WIDZEW
Autor: PIO (niezalogowany)
 
Treść:
Podpis:
 
Środa, 29 lipca 2009 godz. 21:29
Pit80 napisał(a):
Nie zbiorą się do piątku na pewno,za mało czasu,pozatym mam wrażenie że się boją,tzn,wszyscy szczekają na Widzew i jesli zawieszą wykonanie kary,to będzie na nich nagonka,wiec liga się zacznie,a oni sobie później w trakcie rozpatrzą całą sprawę,najprawdopodobniej nas uniewinnią i tyle,bo nie będzie poźniej tyle szczekania i będą mieli spokój,myślę że o to im chodzi.My bracia po szalu,za to kupujmy karnety i miejmy nadzieję,że p.Cacek,jak już nas uniewinnią,a wierzę w to mocno,bo złamano prawo w tylu aspektach,że to szok, założy tyk SKURWYSYNOM PZPN-owskim,sprawę o odszkodowanie,nie na kilkadziesiąt mln,na KILKASET,żeby zbankrutował ten twór ZŁODZIEJI PIEPRZONYCH.I za te pieniążki pobudujemy sobie piękny stadion.Mam dość tego kurestwa,zdzierżyć już tego nie mogę co wyprawiają z nami.
A JA POPIERAM I MYŚLE TO SAMO O TYCH FLAKACH Z PZPN BANDA POSRANCÓW TYLKO WIDZEW
Autor: PIO (niezalogowany)
 
Treść:
Podpis:
 
Środa, 29 lipca 2009 godz. 21:24
BRAWO PANIE DARKU POPIERAM , I MAM NADZIEJE ZE W TA ZASIADAJA LUDZIE Z AMBICJĄ I SZACUNKIEM DO SWOJEGO ZAWODU JAKI WYKONYJĄ!!!BO O PZPN NIE NAPISZE NIC BO SĄ TYLE WARCI WIDOCZNIE TAKI MIELI ŻYCIOWY CEL TYLKO POGRATULOWAC !!! !!! ALE POCZEKAJMY!!! ARMIA CZEKA RAZEM Z WIDZEWEM !!!
Autor: PIO (niezalogowany)
 
Treść:
Podpis:
 
Środa, 29 lipca 2009 godz. 20:40
Artykuł OK!



Tu jest drugi, też jest OK!

Środa, 29 lipca 2009 godz. 15:42
http://img269.imageshack.us/img269/2586/tylkopilka.jpg

W temacie sprawy Widzewa dot. korupcji - artykuł z tygodnika "Tylko Piłka"
Autor: kukulsky (użytkownik: 23277, komentarzy: 1)
Autor: przemeq (użytkownik: 23941, komentarzy: 1169)
 
Treść:
Podpis:
 
Środa, 29 lipca 2009 godz. 19:57
Bardzo dobry artykuł. Trafny w 100% gratuluje. Odzwierciedla on całą sytuacje i pokazuje, że Widzew nie powinien być ukarany degradacją. Tylko dlaczego niektórzy tego nie rozumieją...
Autor: FeelFaza (użytkownik: 18179, komentarzy: 211)
 
Treść:
Podpis:
 
Środa, 29 lipca 2009 godz. 18:08
Nie zbiorą się do piątku na pewno,za mało czasu,pozatym mam wrażenie że się boją,tzn,wszyscy szczekają na Widzew i jesli zawieszą wykonanie kary,to będzie na nich nagonka,wiec liga się zacznie,a oni sobie później w trakcie rozpatrzą całą sprawę,najprawdopodobniej nas uniewinnią i tyle,bo nie będzie poźniej tyle szczekania i będą mieli spokój,myślę że o to im chodzi.My bracia po szalu,za to kupujmy karnety i miejmy nadzieję,że p.Cacek,jak już nas uniewinnią,a wierzę w to mocno,bo złamano prawo w tylu aspektach,że to szok, założy tyk SKURWYSYNOM PZPN-owskim,sprawę o odszkodowanie,nie na kilkadziesiąt mln,na KILKASET,żeby zbankrutował ten twór ZŁODZIEJI PIEPRZONYCH.I za te pieniążki pobudujemy sobie piękny stadion.Mam dość tego kurestwa,zdzierżyć już tego nie mogę co wyprawiają z nami.
Autor: Pit80 (użytkownik: 24892, komentarzy: 29)
 
Treść:
Podpis:
 
Środa, 29 lipca 2009 godz. 17:36
P. Kucharski przemawia przez pana, pycha,zarozumiałość i lokalny szowinizm.Otóż Sąd Najwyższy przekazując sprawę Widzewa do ponownego rozpatrzenia wyraźnie stwierdził, że przedawnienia dla Widzewa nie ma i z tym faktem sędziowie TA przy PKOL liczyć a nie polemizować się muszą ! Poza tym nie jątrz pan na Koronę bo wcale nie unikała baraży ale gdy sprawa sie przeciągała a Widzew chciał bezczelnie i w dalszym ciągu chce uniknąć kary Korona reagować musiała tym bardziej, że karę odbyła. Tak na marginesie w sezonie 2007/8 w przedostatniej kolejce Korona podarowała wam remis w Kielcach bo wygrać na luzie mogła, a że wy nie potrafiliście wygrać ostatniego meczu w domu to do kogo pretensje,że spadliście do 1 ligi a unkając należnego spadku do II ! poza tym kiedy to ostatnio o punkty wygraliście z Koroną, skoro ona taka słaba co pan sugeruje to jacy wy jesteście? proszę również nie mydlić oczu, że Szymański nie ma żadnych zarzutów, jeżeliby ich nie miał to nie występowałby jako podejrzany"Sz".W Koronie trwało to szybciej bo zamieszani w korupcje przyznali sie szybko do winy i dobrowolnie poddali karze, czego wasz szanowny "Sz" nie umie tak z resztą jak wy !
Autor: marko (niezalogowany)
 
Treść:
Podpis:
 
Środa, 29 lipca 2009 godz. 17:09
Przemas_ RTS napisał(a):
Gdyby Drzewiecki miał jaja to by coś zrobił zarówno dla Widzewa jak i "kolegów" zza miedzy.
Wystarczy, że rozpoczęcie startu ex jak i pierwszej ligi zostało by wstrzymane aż do czasu wyjaśnienia sprawy obu łódzkich klubów.
O ! i prosze jakie sugestie o Drzewieckim, i wy powiecie, że jesteście niewinni tylko wszyscy inni ??
Autor: Fason (niezalogowany)
 
Treść:
Podpis:
 
Środa, 29 lipca 2009 godz. 17:09
Już dawno pisałem,że Drzewiecki nie ma jaj tylko wydmuszki.Nie życzę mu aby
odwiedził stadion Widzewa,gdyż przywitamy go pięknie.Podejrzewam,ze kibice dajdajów też.A tak pięknie mówił w tv.Przeczuwam,że będzie startował w następnych wyborach z Kielc lub Krakowa!
Autor: oldkibic (użytkownik: 20249, komentarzy: 231)
 
Treść:
Podpis:
 
Środa, 29 lipca 2009 godz. 16:56
A oto cytat komentarza pewnego artykułu...pewnego krakusa...

''Cracovia to klub elity starego przedwojennego
Krakowa, prawników itp.....
my nawet jak spadliśmy to sie poszukało jakiegos
koziołka ofiarnego padło na łks:)
A nawet ten łks to przeciez powinniśmy mieć baraż
co nie:) bo nawet jesli w tabeli ostatni jest
łks.... to jesteśmy 3 od końca czyli na miejscu
barażowym....Ale mimo iz jesteśmy oficjalnei w
tabeli na miejscu barażowym to jesteśmy w
ekstaklasie bez barazy - wyszukało sie 2 koziołka
ofiarnego - widzew:)Nie poodskakujcie cracovii
biedacy z łodzi:)widzice nawet papiery sobei
załatwiliśmy że niby mamy stadion ale nei mamy:) a
jakbyśmy byli ostatni jak ci frajezry z zabrza to
by się jeszcze jednego koziołeczka wyszukało np
jagiellonie albo polonię bytom:) Nie wiecie ze
światem rządzi $? kraków to bogate miasto...
pałace,zamki....masę wpływowych ludzi....a wy
wierzcie dalej że ktos sportowo spadł czy niespadł
matołeczki....
Autor: Dwlodz (użytkownik: 4351, komentarzy: 976)
 
Treść:
Podpis:
 
Środa, 29 lipca 2009 godz. 16:46
Skoro cracovia nie ma stadionu to może niech grają na Widzewie. Ugościmy ich pięknie. :)
Autor: Dwlodz (użytkownik: 4351, komentarzy: 976)
 
Treść:
Podpis:
 
Środa, 29 lipca 2009 godz. 14:39
Przemas_ RTS napisał(a):
Gdyby Drzewiecki miał jaja to by coś zrobił zarówno dla Widzewa jak i "kolegów" zza miedzy.
Wystarczy, że rozpoczęcie startu ex jak i pierwszej ligi zostało by wstrzymane aż do czasu wyjaśnienia sprawy obu łódzkich klubów.
Jemu nie potrzebne są jaja tylko wyborcy, a pomagając łódzkim klubom (a szczególnie, nie oszukujmy się, nie lubianemu Widzewowi) nie przysporzy sobie popularności wśród ludzi...
Autor: Burbulek (użytkownik: 23166, komentarzy: 331)
 
Treść:
Podpis:
 
Środa, 29 lipca 2009 godz. 14:35
Gdyby Drzewiecki miał jaja to by coś zrobił zarówno dla Widzewa jak i "kolegów" zza miedzy.
Wystarczy, że rozpoczęcie startu ex jak i pierwszej ligi zostało by wstrzymane aż do czasu wyjaśnienia sprawy obu łódzkich klubów.
Autor: Przemas_ RTS (użytkownik: 16924, komentarzy: 290)
 
Treść:
Podpis:
 
Środa, 29 lipca 2009 godz. 14:23
dingo starr napisał(a):
czyli, że co? już po herbacie? nie ma szans? wkleiłem tego linka, bo się rusko wydzierał, że ex. bez widzewa! ale czy to definitywnie szlus, end, finito i kaniec filma?
Pan Rusko może się wydzierać, ap lany może mu pokrzyżować Minister Sportu, który ma prawo przesunąć start ligi. Tylko czy to zrobi???
Autor: JackTheRipper (użytkownik: 24934, komentarzy: 77)
 
Treść:
Podpis:
 
Środa, 29 lipca 2009 godz. 14:05
czyli, że co? już po herbacie? nie ma szans? wkleiłem tego linka, bo się rusko wydzierał, że ex. bez widzewa! ale czy to definitywnie szlus, end, finito i kaniec filma?
Autor: dingo starr (niezalogowany)
 
Treść:
Podpis:
 
Środa, 29 lipca 2009 godz. 13:54
http://www.sport.pl/pilka/1,65050,6870678,Szef_Ekstraklasy_SA__Liga_na_pewno_ruszy_w_terminie.html
Autor: dingo starr (niezalogowany)
 
Treść:
Podpis:
 
Środa, 29 lipca 2009 godz. 13:54
nic dodać nic ująć
Autor: Mario (niezalogowany)
 
Treść:
Podpis: