REKLAMA
 
www.akademiafutbolu.pl www.widzew.pl
 
NOWY KOMENTARZ
Treść:
Podpis:
 
 
 
 
Komentarze do artykułu: Madera: "Muszę rozpocząć nowy etap"
Poniedziałek, 26 lipca 2010 godz. 00:08
Powodzenia!
Autor: Wikidajło (użytkownik: 27006, komentarzy: 265)
 
Treść:
Podpis:
 
Niedziela, 25 lipca 2010 godz. 18:03
PeterSteele napisał(a):
Od początku - przeczytaj uważnie co napisałem, porównałem II ligę cypryjską z I ligą polską (ten sam poziom) i uważam że to awans sportowy i finansowy przejść z Wisły Płock do II ligi Cypru. Do gównoklasowych drużyn porównałem Anorthosis, APOEL i Omonię.

Tutaj nie mamy o czym dyskutować. Widać każdy ma odmienne zdanie. Ja bym wolał w Widzewie na bramce Kretka, a Ty Tomaszewskiego, w ataku bym wolał Piotrka Grzelczaka, a Ty Wojciecha Kowalczyka, w pomocy bym wolał przeciętnego piłkarsko ale z żelaznymi płucami i umorusanego Andrzeja Michalczuka Ty bajecznego technicznie Darka Dziekanowskiego. Wolę kibicować drużynie w której grają średniacy piłkarscy, którym można uścisnąć prawice, który pojedzie w czasie kontuzji z kibicami na wyjazd, który spuści głowę w przypadku przegranej i jest w porządku człowiekiem, niż wirtuozów co pokaże w strone trybuny fucka jak powiesz na niego złe słowo, powie w wywiadzie że nie pójdzie nigdy do np. Legii a za tydzień już tam jest, który ma w dupie Widzew i wszystkich jego kibiców, lansuje się sportowym samochodem i leje żone. Na przykład...

Odkąd Kretek przejął drużynę Budka gra bardzo regularnie. Zaliczył asysty z Duisburgiem i Chojnicami, jedną bramkę strzelił (MSV), z NEC był kapitanem. Więc kto powinien decydować - Kretek, który dostrzega w nim potrzebne drużynie ogniwo czy Ty bo Budka zjebał poprzedni sezon i ma odejść ?

Aha, nie jestem zwolennikiem ani Masłowskiego ani Budki, ale mam wrażenie że się ich właśnie uczepiłeś bo jakoś nie przeszkadza Ci Oziębała (ta surowica w nodze), Fabiniak (mecze za Zuba i Wójcika), Ukah (babole w sezonach 07/08 i 08/09), Durić (od roku nic nie pokazał poza niezłą połówką w sparingu z Legią)...

Pozdrawiam i bez odbioru w tym temacie :-)
Nie Kretka, nie Tomaszewskiego - a Szczęsnego.
Nie Piotrka Grzelczaka - a Rafała Boguskiego.
A Andrzeja Michalczuka zdecydowanie tak - bo on walczył za siedmu, czego nie powiem o Budce, Maśle czy paru innych.

Żadnych fucków!!! Nie byłby za tym, żeby pozyskiwać piłkarzy wypowiadających się wcześniej źle o Widzewie lub deklarujących do niego niechęć (np. Madej) ale neutralnych jak najbardziej. Bo piłkarz dostaje w klubie prace. To jego zawód, by wygrywać dla nas mecze. Natomiast jeżdżenia na wyjazdy w kontrakcie nie ma i jest to zupełnie poza nawiasem. Za to nie powinno się dawać punktów.

Oziębały nie cenię, ale też uważam że nie jest gorszy ani lepszy od Grzelczaka. Obaj słabo nadają się do 4-3-3 (podkreślam że tym systemem grało 6 najlepszych ekip Mundialu), bo niby na jakich pozycjach? Nie mają zwrotności Sernasa, nie potrafią grać tyłem do bramki jak Robak, a gdy gra się trzeba pomocnikami w środku, każdy musi rozgrywać - a tych sobie w środku pola nie wyobrażam.

Za Duriciem też nie przepadam, bo nie pokazał dotąd nic, a ponoć miał być tym piłkarzem, który rozwiąże nam problem ze środkiem pomocy. I nie rozwiązał.

Ukaha cenię, ale bez przesady. Cenię jego nieustępliwość i twardość w grze, ale brakuje mu tego co mieli Aroboleda i Marcelo - techniki i gry głową. Jak stoper nie strzeli 2-3 goli w sezonie, to nie jest dobrze. Tak wygląda dzisiaj piłka i do tego trzeba równać.

Przepraszam Cię ale musiałem Ci odpisać, bo uznałem że nie do końca dobrze mnie zrozumiałeś.
Autor: Zbyk (użytkownik: 24318, komentarzy: 1306)
 
Treść:
Podpis:
 
Niedziela, 25 lipca 2010 godz. 17:24
Zbyk napisał(a):
Od końca - nie porównywałbym drugiej klasy rozgrywkowej na Cyprze z poziomem czołówki naszej ekstraklasy. Mam krytyczne spojrzenie na naszą piłkę, ale nie aż tak.

Prosisz o "trochę szacunku dla gościa co 3-krotnie pojawiał się w Widzewie i przede wszystkim zakładał nasz szalik". Otóż to "przede wszystkim" mnie kompletnie nie interesuje. Nie wiem jak to wyrazić... Dosłownie, absolutnie, zupełnie... Po prostu mnie to nie obchodzi nic a nic. Bo kibic jest od kibicowania a piłkarz od grania. Może kibicować prywatnie komu chce, jeść co chce, mieć żonę jaką chce, samochód jaki chce, może modlić się wg dowolnego obrządku lub wcale - to mnie nie obchodzi. Liczy się tylko to jak gra. Nawet promil oceny piłkarza nie może się wiązać z czymkolwiek innym niż jego umiejętnościami. Tak uważam....

Dla mnie Masłowski to nie kibic a piłkarz. Bardzo przeciętny, wręcz słaby. Tak go oceniam i nie potrafię powiedzieć że doprowadza mnie swoją grą do euforii bo bym skłamał. Jako kibica nie oceniam go wcale, bo kibic jest osobą prywatną i ma do tej swojej prywatności święte prawo, dlatego wolę oceniać Kibiców Widzewa jako pewną jedność, której się nie wstydzę, którą szanuję i nie wątpię że wśród nas są ludzie dobrzy, oddani, uczciwi, przyjacielscy, porządni. Tyle o kibicach.

Peter, zapewniam Cię że nie drwię z p.Masłowskiego, a jedynie ironicznie dystansuję się od tych opinii kibiców, wg których piłkarzom-kibicom wolno więcej i wobec nich są inne kryteria. A ja uważam wręcz odwrotnie - powinny być kryteria 3 razy ostrzejsze.

Pytasz czy uważam że Masłowski spuścił Wisłę? W pewnym stopniu tak. Jakim? Jakimś, trudno to ocenić. Ale zgodzisz się chyba że na pewno nie okazało się (jak wieszczyli kibice lubiący piłkarzy-kibiców) że klub pozwolił odejść Maśle a on to dopiero w Płocku pokaże. Wg mnie nie pokazał.

Śmieszą mnie dyskusje, czy jak Budka dostał opaskę to może niechby został, albo może chociaż na rezerwę, bo walczak, bo fajny, bo Widzewiak. Jak będzie znakomicie grał to niech zostanie, jak nie to po co?
Od początku - przeczytaj uważnie co napisałem, porównałem II ligę cypryjską z I ligą polską (ten sam poziom) i uważam że to awans sportowy i finansowy przejść z Wisły Płock do II ligi Cypru. Do gównoklasowych drużyn porównałem Anorthosis, APOEL i Omonię.

Tutaj nie mamy o czym dyskutować. Widać każdy ma odmienne zdanie. Ja bym wolał w Widzewie na bramce Kretka, a Ty Tomaszewskiego, w ataku bym wolał Piotrka Grzelczaka, a Ty Wojciecha Kowalczyka, w pomocy bym wolał przeciętnego piłkarsko ale z żelaznymi płucami i umorusanego Andrzeja Michalczuka Ty bajecznego technicznie Darka Dziekanowskiego. Wolę kibicować drużynie w której grają średniacy piłkarscy, którym można uścisnąć prawice, który pojedzie w czasie kontuzji z kibicami na wyjazd, który spuści głowę w przypadku przegranej i jest w porządku człowiekiem, niż wirtuozów co pokaże w strone trybuny fucka jak powiesz na niego złe słowo, powie w wywiadzie że nie pójdzie nigdy do np. Legii a za tydzień już tam jest, który ma w dupie Widzew i wszystkich jego kibiców, lansuje się sportowym samochodem i leje żone. Na przykład...

Odkąd Kretek przejął drużynę Budka gra bardzo regularnie. Zaliczył asysty z Duisburgiem i Chojnicami, jedną bramkę strzelił (MSV), z NEC był kapitanem. Więc kto powinien decydować - Kretek, który dostrzega w nim potrzebne drużynie ogniwo czy Ty bo Budka zjebał poprzedni sezon i ma odejść ?

Aha, nie jestem zwolennikiem ani Masłowskiego ani Budki, ale mam wrażenie że się ich właśnie uczepiłeś bo jakoś nie przeszkadza Ci Oziębała (ta surowica w nodze), Fabiniak (mecze za Zuba i Wójcika), Ukah (babole w sezonach 07/08 i 08/09), Durić (od roku nic nie pokazał poza niezłą połówką w sparingu z Legią)...

Pozdrawiam i bez odbioru w tym temacie :-)
Autor: PeterSteele (użytkownik: 23829, komentarzy: 1042)
 
Treść:
Podpis:
 
Niedziela, 25 lipca 2010 godz. 16:39
PeterSteele napisał(a):
Zbyk - Ad 3. Dlaczego drwisz z Masłowskiego? Przecież pozbyto się go z Widzewa jak poziomem odstawał od reszty i tyle. A jak po sezonie 07/08 mieliśmy zaczynać w II lidze jako jedyny stanowczo oświadczał że zostaje i będzie walczył o szybki awans do I ligi, a potem ekstraklasy. Płock spadł owszem, ale czy Masło jest za wszystko odpowiedzialny? Troche szacunku dla gościa co 3-krotnie pojawiał się w Widzewie i przede wszystkim zakładał nasz szalik niejednokrotnie i deklarował że Nasz Klub ma dla Niego szczególne znaczenie...Masłowski to dość słaby zawodnik, ale w prządku gość i jak nie był Widzewowi potrzebny to zawsze odchodził, nie siedział po znajomości.

Na Twoje pytanie co u Niego słychać odpowiem Ci, że odszedł z klubu I ligi polskiej do klubu II ligi (odpowiednik naszej I) cypryjskiej, więc piłkarsko awansował, bo chyba nie uważasz że Anorthosis, APOEL czy Omonia nie są lepsze od Wisły, Lecha czy Legii
Od końca - nie porównywałbym drugiej klasy rozgrywkowej na Cyprze z poziomem czołówki naszej ekstraklasy. Mam krytyczne spojrzenie na naszą piłkę, ale nie aż tak.

Prosisz o "trochę szacunku dla gościa co 3-krotnie pojawiał się w Widzewie i przede wszystkim zakładał nasz szalik". Otóż to "przede wszystkim" mnie kompletnie nie interesuje. Nie wiem jak to wyrazić... Dosłownie, absolutnie, zupełnie... Po prostu mnie to nie obchodzi nic a nic. Bo kibic jest od kibicowania a piłkarz od grania. Może kibicować prywatnie komu chce, jeść co chce, mieć żonę jaką chce, samochód jaki chce, może modlić się wg dowolnego obrządku lub wcale - to mnie nie obchodzi. Liczy się tylko to jak gra. Nawet promil oceny piłkarza nie może się wiązać z czymkolwiek innym niż jego umiejętnościami. Tak uważam....

Dla mnie Masłowski to nie kibic a piłkarz. Bardzo przeciętny, wręcz słaby. Tak go oceniam i nie potrafię powiedzieć że doprowadza mnie swoją grą do euforii bo bym skłamał. Jako kibica nie oceniam go wcale, bo kibic jest osobą prywatną i ma do tej swojej prywatności święte prawo, dlatego wolę oceniać Kibiców Widzewa jako pewną jedność, której się nie wstydzę, którą szanuję i nie wątpię że wśród nas są ludzie dobrzy, oddani, uczciwi, przyjacielscy, porządni. Tyle o kibicach.

Peter, zapewniam Cię że nie drwię z p.Masłowskiego, a jedynie ironicznie dystansuję się od tych opinii kibiców, wg których piłkarzom-kibicom wolno więcej i wobec nich są inne kryteria. A ja uważam wręcz odwrotnie - powinny być kryteria 3 razy ostrzejsze.

Pytasz czy uważam że Masłowski spuścił Wisłę? W pewnym stopniu tak. Jakim? Jakimś, trudno to ocenić. Ale zgodzisz się chyba że na pewno nie okazało się (jak wieszczyli kibice lubiący piłkarzy-kibiców) że klub pozwolił odejść Maśle a on to dopiero w Płocku pokaże. Wg mnie nie pokazał.

Śmieszą mnie dyskusje, czy jak Budka dostał opaskę to może niechby został, albo może chociaż na rezerwę, bo walczak, bo fajny, bo Widzewiak. Jak będzie znakomicie grał to niech zostanie, jak nie to po co?
Autor: Zbyk (użytkownik: 24318, komentarzy: 1306)
 
Treść:
Podpis:
 
Niedziela, 25 lipca 2010 godz. 15:52
Zbyk napisał(a):
1. Nie obchodzi mnie czy Budka jest Widzewiakiem. W futbolu profesjonalnym nie ma punktów za pochodzenie czy za ziomalstwo. Oceniać trzeba tylko merytorycznie, z zupełnym pominięciem kontekstu emocjonalnego. Moim zdaniem taka pozycja jak boczny pomocnik odchodzi do lamusa wraz z systemem 4-4-2. Obronią się tylko wybitni i tacy, którzy będą potrafili się przestawić na nowocześniejszy system.

2. Opaskę w sparringach zakładali w przeszłości m.in. Bartek Konieczny, Adrian Klepczyński, Damian Świerblewski a nawet Davor Maras i Stefano Napoleoni. To nic nie znaczy.


3. Co tam słychać u innego Widzewiaka z Krwi i Kości, niejakiego Pana Masło? Czy ten wybitny zawodnik czasem nie miał jakiegoś udziału w spektakularnym upadku Wisły Płock?

Bardzo bym prosił tym wszystkich kolegów którzy miejsce w zespole skłonni są przyznawać po szalu żeby się KONIECZNIE WYPOWIEDZIELI W TEJ OSTATNIEJ KWESTII. Bardzo mi zależy na tej odpowiedzi, bo wydaje mi się że chyba pobłądziłem i chcę złapać właściwy kurs ;)
Zbyk - Ad 3. Dlaczego drwisz z Masłowskiego? Przecież pozbyto się go z Widzewa jak poziomem odstawał od reszty i tyle. A jak po sezonie 07/08 mieliśmy zaczynać w II lidze jako jedyny stanowczo oświadczał że zostaje i będzie walczył o szybki awans do I ligi, a potem ekstraklasy. Płock spadł owszem, ale czy Masło jest za wszystko odpowiedzialny? Troche szacunku dla gościa co 3-krotnie pojawiał się w Widzewie i przede wszystkim zakładał nasz szalik niejednokrotnie i deklarował że Nasz Klub ma dla Niego szczególne znaczenie...Masłowski to dość słaby zawodnik, ale w prządku gość i jak nie był Widzewowi potrzebny to zawsze odchodził, nie siedział po znajomości.

Na Twoje pytanie co u Niego słychać odpowiem Ci, że odszedł z klubu I ligi polskiej do klubu II ligi (odpowiednik naszej I) cypryjskiej, więc piłkarsko awansował, bo chyba nie uważasz że Anorthosis, APOEL czy Omonia nie są lepsze od Wisły, Lecha czy Legii
Autor: PeterSteele (użytkownik: 23829, komentarzy: 1042)
 
Treść:
Podpis:
 
Niedziela, 25 lipca 2010 godz. 15:21
przemeq napisał(a):
Mnie rozwaliły karnety na Arkę:

"Karnet na miejsca z ograniczoną widocznością: 105
Prolongata karnetu na miejsca z ograniczoną widocznością: 80"

Krok następny to "Karnety na miejsca bez widoczności na boisko". :)
Żeby tylko ktoś z naszego zarządu tego nie przeczytał..Bo zaraz zaoferują "atrakcyjne zniżki dla kibiców,którzy zdecydują się pozostać w domach":D
Autor: MICHAL19101910 (użytkownik: 27692, komentarzy: 20)
 
Treść:
Podpis:
 
Niedziela, 25 lipca 2010 godz. 14:47
NIE DO WIARY NA 99% BUDKA W ZAWISZY .....Jak wypowiadał sie jeden z działaczy Niestety ale stracilismy go Budka na 99% w Zawiszy. ehhh
Autor: MojeMiastoAWNIM (niezalogowany)
 
Treść:
Podpis:
 
Niedziela, 25 lipca 2010 godz. 14:30
michu kk napisał(a):
www.futbolnews.pl/informacje/aktualnosci-pilkarskie/art,3679,ile-kosztuja-karnety-na-ekstraklase.html

dobre porównanie cen karnetów w EX
Mnie rozwaliły karnety na Arkę:

"Karnet na miejsca z ograniczoną widocznością: 105
Prolongata karnetu na miejsca z ograniczoną widocznością: 80"

Krok następny to "Karnety na miejsca bez widoczności na boisko". :)
Autor: przemeq (użytkownik: 23941, komentarzy: 1979)
 
Treść:
Podpis:
 
Niedziela, 25 lipca 2010 godz. 14:20
Zbyk napisał(a):
1. Nie obchodzi mnie czy Budka jest Widzewiakiem. W futbolu profesjonalnym nie ma punktów za pochodzenie czy za ziomalstwo. Oceniać trzeba tylko merytorycznie, z zupełnym pominięciem kontekstu emocjonalnego. Moim zdaniem taka pozycja jak boczny pomocnik odchodzi do lamusa wraz z systemem 4-4-2. Obronią się tylko wybitni i tacy, którzy będą potrafili się przestawić na nowocześniejszy system.

2. Opaskę w sparringach zakładali w przeszłości m.in. Bartek Konieczny, Adrian Klepczyński, Damian Świerblewski a nawet Davor Maras i Stefano Napoleoni. To nic nie znaczy.


3. Co tam słychać u innego Widzewiaka z Krwi i Kości, niejakiego Pana Masło? Czy ten wybitny zawodnik czasem nie miał jakiegoś udziału w spektakularnym upadku Wisły Płock?

Bardzo bym prosił tym wszystkich kolegów którzy miejsce w zespole skłonni są przyznawać po szalu żeby się KONIECZNIE WYPOWIEDZIELI W TEJ OSTATNIEJ KWESTII. Bardzo mi zależy na tej odpowiedzi, bo wydaje mi się że chyba pobłądziłem i chcę złapać właściwy kurs ;)
Ja mowiac ze jest on (Budka) Widzewiakiem mialem na mysli walecznosc, chec do gry i pracowitosc. Moze faktycznie nie zasluguje na miejsce w 1szej 11 ale chyba warto jest miec takiego zawodnika w druzynie. Mial slaba runde wiosenna to prawda. Teraz w sparingach gra calkiem dobrze. Nie mowie ze wybitnie i od razu wraca na swoje miejsce, taktyka ustawiana pod niego itd... NIE. Ale wydaje mi sie ze zasluguje on na gra w Widzewie. Aczkolwiek nalezy pamietac ze budujac Wileki WIDZEW Budka dlugo nei bd pomogal na boisku.. Ma juz swoje lata.. Ale na ten sezon jeszcze wg mnie powinien zostac u Nas.

Co do Maslowskiego... On wg mnie nie byl i nie jest takim walczakiem jak Adrian. Jakos za nim nie tesknie..

I zgodze sie ze nei nalezy dawac miejsce w zospole po 'szalu' (jak to ujales ;) ) Na miejsce w 11 Widzewa trzeba sobie zasluzyc.

pzdr.
Autor: Widzewiak_Ustronie (użytkownik: 24646, komentarzy: 70)
 
Treść:
Podpis:
 
Niedziela, 25 lipca 2010 godz. 14:12
Amator1910 napisał(a):
poruszylem temat Budki bo wydaje mi sie ze chlopak zaczyna znow grac:) nie dlatego ze jest Widzewiakiem :) poprostu w sparingach sie wyróznia:) zobaczymy jak to bedzie w lidze bo na sparingach to mozna sie wyrozniac inaczej w lidze:D
Zaczyna grać? W 4-4-2? Dlaczego nasz zespół ma być archaiczny? Czy mamy czekać na to, aż zespoły z Burundii, Eryterii czy Lesotho zaczną grać 4-3-3 i dopiero wtedy się przestawimy?

Ja mam wrażenie, że ludzie oglądają mundial tylko po to żeby piwko sympatyczniej wchodziło a brakuje refleksji i analizy.

Który zespół grający 4-4-2 zaszedł najwyżej i czy aby nie przegrał z Niemcami 0:4 w 1/.4 finału???
Autor: Zbyk (użytkownik: 24318, komentarzy: 1306)
 
Treść:
Podpis:
 
Niedziela, 25 lipca 2010 godz. 14:08
Zbyk napisał(a):
1. Nie obchodzi mnie czy Budka jest Widzewiakiem. W futbolu profesjonalnym nie ma punktów za pochodzenie czy za ziomalstwo. Oceniać trzeba tylko merytorycznie, z zupełnym pominięciem kontekstu emocjonalnego. Moim zdaniem taka pozycja jak boczny pomocnik odchodzi do lamusa wraz z systemem 4-4-2. Obronią się tylko wybitni i tacy, którzy będą potrafili się przestawić na nowocześniejszy system.

2. Opaskę w sparringach zakładali w przeszłości m.in. Bartek Konieczny, Adrian Klepczyński, Damian Świerblewski a nawet Davor Maras i Stefano Napoleoni. To nic nie znaczy.


3. Co tam słychać u innego Widzewiaka z Krwi i Kości, niejakiego Pana Masło? Czy ten wybitny zawodnik czasem nie miał jakiegoś udziału w spektakularnym upadku Wisły Płock?

Bardzo bym prosił tym wszystkich kolegów którzy miejsce w zespole skłonni są przyznawać po szalu żeby się KONIECZNIE WYPOWIEDZIELI W TEJ OSTATNIEJ KWESTII. Bardzo mi zależy na tej odpowiedzi, bo wydaje mi się że chyba pobłądziłem i chcę złapać właściwy kurs ;)
poruszylem temat Budki bo wydaje mi sie ze chlopak zaczyna znow grac:) nie dlatego ze jest Widzewiakiem :) poprostu w sparingach sie wyróznia:) zobaczymy jak to bedzie w lidze bo na sparingach to mozna sie wyrozniac inaczej w lidze:D
Autor: Amator1910 (użytkownik: 26894, komentarzy: 28)
 
Treść:
Podpis:
 
Niedziela, 25 lipca 2010 godz. 14:02
1. Nie obchodzi mnie czy Budka jest Widzewiakiem. W futbolu profesjonalnym nie ma punktów za pochodzenie czy za ziomalstwo. Oceniać trzeba tylko merytorycznie, z zupełnym pominięciem kontekstu emocjonalnego. Moim zdaniem taka pozycja jak boczny pomocnik odchodzi do lamusa wraz z systemem 4-4-2. Obronią się tylko wybitni i tacy, którzy będą potrafili się przestawić na nowocześniejszy system.

2. Opaskę w sparringach zakładali w przeszłości m.in. Bartek Konieczny, Adrian Klepczyński, Damian Świerblewski a nawet Davor Maras i Stefano Napoleoni. To nic nie znaczy.


3. Co tam słychać u innego Widzewiaka z Krwi i Kości, niejakiego Pana Masło? Czy ten wybitny zawodnik czasem nie miał jakiegoś udziału w spektakularnym upadku Wisły Płock?

Bardzo bym prosił tym wszystkich kolegów którzy miejsce w zespole skłonni są przyznawać po szalu żeby się KONIECZNIE WYPOWIEDZIELI W TEJ OSTATNIEJ KWESTII. Bardzo mi zależy na tej odpowiedzi, bo wydaje mi się że chyba pobłądziłem i chcę złapać właściwy kurs ;)
Autor: Zbyk (użytkownik: 24318, komentarzy: 1306)
 
Treść:
Podpis:
 
Niedziela, 25 lipca 2010 godz. 13:50
michu kk napisał(a):
www.futbolnews.pl/informacje/aktualnosci-pilkarskie/art,3679,ile-kosztuja-karnety-na-ekstraklase.html

dobre porównanie cen karnetów w EX
Na Legii szaleństwo, u nas bardzo drogo...Zagłębie czy Cracovia - nowiutkie stadiony i jak tanio. Niskie ceny min na Polonie W-wa, Jage. Łódź jedno z biedniejszych miast i jedne z najdroższych biletów
Autor: PeterSteele (użytkownik: 23829, komentarzy: 1042)
 
Treść:
Podpis:
 
Niedziela, 25 lipca 2010 godz. 13:47
robert82 napisał(a):
No tak rzeczywiście :P
Pojebało mi się, ale też na "L" ;)
To pewnie dlatego ze niedziela jest ;) Spoko ;) Kazdy jest czlowiekiem.. ;) NAWET WIDZEWIAK ! :)
Autor: Widzewiak_Ustronie (użytkownik: 24646, komentarzy: 70)
 
Treść:
Podpis:
 
Niedziela, 25 lipca 2010 godz. 13:36
michu kk napisał(a):
www.futbolnews.pl/informacje/aktualnosci-pilkarskie/art,3679,ile-kosztuja-karnety-na-ekstraklase.html

dobre porównanie cen karnetów w EX
bardzo ciekawy artykul. zobaczcie ile karnety na Legie :D tam to chyba same bogate rodziny bo ceny z kosmosu:P
Autor: Amator1910 (użytkownik: 26894, komentarzy: 28)
 
Treść:
Podpis:
 
Niedziela, 25 lipca 2010 godz. 13:30
www.futbolnews.pl/informacje/aktualnosci-pilkarskie/art,3679,ile-kosztuja-karnety-na-ekstraklase.html

dobre porównanie cen karnetów w EX
Autor: michu kk (użytkownik: 26113, komentarzy: 1049)
 
Treść:
Podpis:
 
Niedziela, 25 lipca 2010 godz. 13:25
Amator1910 napisał(a):
zgadzam sie :) ale Fabiniak jest dobrym bramkarzem :) wiec wydaje mi sie ze powinien przejsc do druzyny z ekstraklasy badz w ostatecznosci I ligi a nie II:( Budka powinien zostac :) jest Widzewiakiem z krwi i kosci :)
po raz kolejny tekst Widzewiak z krwi i kości....to jak bedzie miał 45 lat to też będzie miał grać bo Widzewiak z krwi i kości?
panowie liczy się forma!!!!Adrian oddał by życie zapewne za Widzew, ale to nie znaczy że cokolwiek nie działo by się to ma grać.
Poprzedni sezon miał kiepski i sam twierdziłem że jego czas się skończył w naszym klubie. A obecnie podczas przygotowań jest lepiej...niby gra, zakłada opaskę kapitana,ale czy nie jest to zabieg czysto marketingowy-wtedy będzie łatwiej go sprzedać-przypominam Adrian jest na liście transferowej.
Cokolwiek by się nie działo szacunek dla tego człowieka będizemy mieć zawsze!
pozdro
Autor: OdZawszeWidzewiak (użytkownik: 10654, komentarzy: 1364)
 
Treść:
Podpis:
 
Niedziela, 25 lipca 2010 godz. 13:20
Czerwony napisał(a):
Ale Ludzie my typujemy w zapowiedzi kolejki a nie tu.Tylko Alien5 typuje bo wyjeżdża.Po typujecie sobie w sierpniu.
Widzew 1-0 Lech
no właśnie panowie typujemy dopiero w zapowiedzi,co wy tacy nie dzisiejsi???rozumiem że zaczynacie udzielanie się na Widzewiaku i jeszcze nie znacie kilku zasad(m.in typer)
no ja tez raczej drugiej kolejki nie zatypuje w terminie, ale trochę wcześniej bo tez wyjeżdżam ale mam nadzieję że tak jak w przypadku alien5a ten kto się tym zajmie uwzględni to
Autor: OdZawszeWidzewiak (użytkownik: 10654, komentarzy: 1364)
 
Treść:
Podpis:
 
Niedziela, 25 lipca 2010 godz. 12:58
Amator1910 napisał(a):
zgadzam sie :) ale Fabiniak jest dobrym bramkarzem :) wiec wydaje mi sie ze powinien przejsc do druzyny z ekstraklasy badz w ostatecznosci I ligi a nie II:( Budka powinien zostac :) jest Widzewiakiem z krwi i kosci :)
Sama widzewska krew nie wystarcza żeby być dobrym piłkarzem na miarę Ekstraklasy.No ale uważam żę Adrian jest dobrym piłkarzem.Musi dobrze wykorzystać okres przygotowawczy i kto wie,może Ostrego ze składu wybije.Chciałbym żeby Widzew dał mu szanse i zobaczymy jak zaprezentuje się w Elicie,Choć uważam że pociągnie jeszcze rok,a później 1 liga,mam nadzieję że nie z Widzewem.
Wszystkim Wesołej,Widzewskiej Niedzieli :) !
Autor: Czerwony (użytkownik: 13436, komentarzy: 424)
 
Treść:
Podpis:
 
Niedziela, 25 lipca 2010 godz. 12:38
Widzewiak_Ustronie napisał(a):
Ale Napoleoni nei gra w levadii ;P
On gra w Levadiakosie. ;D
No tak rzeczywiście :P
Pojebało mi się, ale też na "L" ;)
Autor: robert82 (użytkownik: 21813, komentarzy: 163)
 
Treść:
Podpis:
 
Niedziela, 25 lipca 2010 godz. 12:21
przemeq napisał(a):
PeterSteele


Tak to prawda Budka rozpoczął mecz jako kapitan

widzew.pl/opencms/export/sites/widzew.site/pl/wiadomosci/informacje/galeria/sparingnec_5.jpg

ale w drugiej połowie kapitanem był Szymanek

widzew.pl/opencms/export/sites/widzew.site/pl/wiadomosci/informacje/galeria/sparingnecglowne1.jpg_1411778069.jpg

a wszystko to dlatego (jak sam zauważyłeś), że nie grał Bieniuk.

Co do plotki o przejściu wymienionej trójki nad Brdę, to nie mam nic przeciwko żeby do Madery dołączył Fabiniak, ale NIE! Budka!

Pozdro
zgadzam sie :) ale Fabiniak jest dobrym bramkarzem :) wiec wydaje mi sie ze powinien przejsc do druzyny z ekstraklasy badz w ostatecznosci I ligi a nie II:( Budka powinien zostac :) jest Widzewiakiem z krwi i kosci :)
Autor: Amator1910 (użytkownik: 26894, komentarzy: 28)
 
Treść:
Podpis:
 
Niedziela, 25 lipca 2010 godz. 12:18
PeterSteele napisał(a):
W dodatku Budka z NEC znów założył opaskę kapitańską. Bieniuk co prawda nie grał, ale fakt że trener ufa Budce świadczy że odbudowuje on swoją pozycję. Chociaż pare dni temu znajomy typ z Bydgoszczy mówił mi że blisko Zawiszy są Fabiniak, Madera i Budka. Zobaczymy
PeterSteele


Tak to prawda Budka rozpoczął mecz jako kapitan

widzew.pl/opencms/export/sites/widzew.site/pl/wiadomosci/informacje/galeria/sparingnec_5.jpg

ale w drugiej połowie kapitanem był Szymanek

widzew.pl/opencms/export/sites/widzew.site/pl/wiadomosci/informacje/galeria/sparingnecglowne1.jpg_1411778069.jpg

a wszystko to dlatego (jak sam zauważyłeś), że nie grał Bieniuk.

Co do plotki o przejściu wymienionej trójki nad Brdę, to nie mam nic przeciwko żeby do Madery dołączył Fabiniak, ale NIE! Budka!

Pozdro
Autor: przemeq (użytkownik: 23941, komentarzy: 1979)
 
Treść:
Podpis:
 
Niedziela, 25 lipca 2010 godz. 12:06
kaczmar87rts napisał(a):
A może admin zrobi oficjalne typowanie? Zrobił ocenianie zawodników to typowanie też by mógł:)
Zrobił typowanie składu i ocenianie zawodników mógł by też zrobić typowanie wyników,zgadzam się.Lub będzie trzeba liczyć na Sympatyka.
A w ogóle Sympatyk żyjesz?Daj znać!
Autor: Czerwony (użytkownik: 13436, komentarzy: 424)
 
Treść:
Podpis:
 
Niedziela, 25 lipca 2010 godz. 11:59
A może admin zrobi oficjalne typowanie? Zrobił ocenianie zawodników to typowanie też by mógł:)
Autor: kaczmar87rts (użytkownik: 23882, komentarzy: 1053)
 
Treść:
Podpis:
 
Niedziela, 25 lipca 2010 godz. 11:42
www.youtube.com/watch?v=EzYYwIHeedU&feature=related

pamietne czasy >>>>>> Zimoch w tej wersji nie słyszałem
Autor: Pióro1973 (użytkownik: 25277, komentarzy: 279)
 
Treść:
Podpis:
 
Niedziela, 25 lipca 2010 godz. 11:40
Rafal19863 napisał(a):
To jak bawimy się w typowanie to typujemy panowie i panie :)

GKS Bełchatów - Polonia Bytom 1:0
Górnik Zabrze - Polonia Warszawa 1:2
Korona Kielce - Zagłębie Lubin 1:0
Lechia Gdańsk - Ruch Chorzów 0:2
Legia Warszawa - Cracovia 1:0
Śląsk Wrocław - Jagiellonia Białystok 2:2
Widzew Łódź - Lech Poznań 2:2
Wisła Kraków- Arka Gdynia 3:0
Ale Ludzie my typujemy w zapowiedzi kolejki a nie tu.Tylko Alien5 typuje bo wyjeżdża.Po typujecie sobie w sierpniu.
Widzew 1-0 Lech
Autor: Czerwony (użytkownik: 13436, komentarzy: 424)
 
Treść:
Podpis:
 
Niedziela, 25 lipca 2010 godz. 11:33
To jak bawimy się w typowanie to typujemy panowie i panie :)

GKS Bełchatów - Polonia Bytom 1:0
Górnik Zabrze - Polonia Warszawa 1:2
Korona Kielce - Zagłębie Lubin 1:0
Lechia Gdańsk - Ruch Chorzów 0:2
Legia Warszawa - Cracovia 1:0
Śląsk Wrocław - Jagiellonia Białystok 2:2
Widzew Łódź - Lech Poznań 2:2
Wisła Kraków- Arka Gdynia 3:0
Autor: Rafal19863 (użytkownik: 26385, komentarzy: 71)
 
Treść:
Podpis:
 
Niedziela, 25 lipca 2010 godz. 11:30
Widzewiak_Ustronie napisał(a):
Ale Napoleoni nei gra w levadii ;P
On gra w Levadiakosie. ;D
A no tak ale ciekawe czy by chciał wrócić do nas !!!!!??
Autor: KIESZEŃ (niezalogowany)
 
Treść:
Podpis:
 
Niedziela, 25 lipca 2010 godz. 11:28
robert82 napisał(a):
Koledze chodziło o tą Levadie z Grecji, nie z Estoni;p

Pozdro
Ale Napoleoni nei gra w levadii ;P
On gra w Levadiakosie. ;D
Autor: Widzewiak_Ustronie (użytkownik: 24646, komentarzy: 70)
 
Treść:
Podpis:
 
Niedziela, 25 lipca 2010 godz. 11:22
PeterSteele napisał(a):
Dla mnie Madera to gość bez jaj. Z każdym wywiadem z nim się w tym przekonaniu utwierdzam. Poza tym on chyba nigdy się dobrze w Widzewie nie czuł. "Ale ja już zdecydowałem, dobrze to przemyślałem. Muszę rozpocząć nowy etap, zmienić środowisko. Dla mnie tak będzie lepiej. ". ... "W Turku czuje się dobrze i chcę tu zostać, nie chcę już wracać do Widzewa".

KIESZEN - Levadia spadła ale chyba na twoim komputerze, bo ja wiem że Mistrzostwo Estonii zdobyła :-)
Koledze chodziło o tą Levadie z Grecji, nie z Estoni;p

Pozdro
Autor: robert82 (użytkownik: 21813, komentarzy: 163)
 
Treść:
Podpis:
 
Niedziela, 25 lipca 2010 godz. 11:21
PeterSteele napisał(a):
Dla mnie Madera to gość bez jaj. Z każdym wywiadem z nim się w tym przekonaniu utwierdzam. Poza tym on chyba nigdy się dobrze w Widzewie nie czuł. "Ale ja już zdecydowałem, dobrze to przemyślałem. Muszę rozpocząć nowy etap, zmienić środowisko. Dla mnie tak będzie lepiej. ". ... "W Turku czuje się dobrze i chcę tu zostać, nie chcę już wracać do Widzewa".

KIESZEN - Levadia spadła ale chyba na twoim komputerze, bo ja wiem że Mistrzostwo Estonii zdobyła :-)
To lukni sobie Jasienku w lidze greckiej !!!!!Tam gdzie grał!!!
Autor: KIESZEŃ (niezalogowany)
 
Treść:
Podpis:
 
Niedziela, 25 lipca 2010 godz. 11:12
Amator1910 napisał(a):
tak z innej beczki :) co myslicie na temat Budki? bo moim zdaniem chlopak jest przygotowany na gre w podstawowym skladzie. chyba Pan Kretek tez tak uwaza bo co sparing Budka gra. Ja tam go zawsze lubilem i lubic bede:) pamietam jego dobre dosrodkowania :P a i huknac tez potrafi:P a co do typowan to mysle ze jest to troche bez sensu i jesli chcemy byc realistami to nie przedobrzal bym wyniku Widzewa z Lechem:)

ale jak sie bawic w typowania to ja mysle tak:):

GKS Bełchatów - Polonia Bytom 1:0
Górnik Zabrze - Polonia Warszawa 0:2
Korona Kielce - Zagłębie Lubin 1:1
Lechia Gdańsk - Ruch Chorzów 1:3
Legia Warszawa - Cracovia 2:0
Śląsk Wrocław - Jagiellonia Białystok 1:1
Widzew Łódź - Lech Poznań 2:2
Wisła Kraków- Arka Gdynia 2:1
Zgadzam sie co do Adriana :)
Chlopak jest w formie. Poza tym... On jest Widzewiakiem i zawsze zostawial zdrowie i walczyl do ostatniej kropli potu. A chyba takich pilkarzy potrzebujemy na kuchenkowych... ;)

No to jak sie bawic to sie bawic! :D
GKS Bełchatów - Polonia Bytom 2:0
Górnik Zabrze - Polonia Warszawa 1:2
Korona Kielce - Zagłębie Lubin 1:2
Lechia Gdańsk - Ruch Chorzów 1:2
Legia Warszawa - Cracovia 1:0
Śląsk Wrocław - Jagiellonia Białystok 1:2
Widzew Łódź - Lech Poznań 2:1
Wisła Kraków- Arka Gdynia 1:0
Autor: Widzewiak_Ustronie (użytkownik: 24646, komentarzy: 70)
 
Treść:
Podpis:
 
Niedziela, 25 lipca 2010 godz. 11:09
Amator1910 napisał(a):
tak z innej beczki :) co myslicie na temat Budki? bo moim zdaniem chlopak jest przygotowany na gre w podstawowym skladzie. chyba Pan Kretek tez tak uwaza bo co sparing Budka gra. Ja tam go zawsze lubilem i lubic bede:) pamietam jego dobre dosrodkowania :P a i huknac tez potrafi:P a co do typowan to mysle ze jest to troche bez sensu i jesli chcemy byc realistami to nie przedobrzal bym wyniku Widzewa z Lechem:)

ale jak sie bawic w typowania to ja mysle tak:):

GKS Bełchatów - Polonia Bytom 1:0
Górnik Zabrze - Polonia Warszawa 0:2
Korona Kielce - Zagłębie Lubin 1:1
Lechia Gdańsk - Ruch Chorzów 1:3
Legia Warszawa - Cracovia 2:0
Śląsk Wrocław - Jagiellonia Białystok 1:1
Widzew Łódź - Lech Poznań 2:2
Wisła Kraków- Arka Gdynia 2:1
W dodatku Budka z NEC znów założył opaskę kapitańską. Bieniuk co prawda nie grał, ale fakt że trener ufa Budce świadczy że odbudowuje on swoją pozycję. Chociaż pare dni temu znajomy typ z Bydgoszczy mówił mi że blisko Zawiszy są Fabiniak, Madera i Budka. Zobaczymy
Autor: PeterSteele (użytkownik: 23829, komentarzy: 1042)
 
Treść:
Podpis:
 
Niedziela, 25 lipca 2010 godz. 11:07
Alien5 napisał(a):
Witam. W związku z tym, że wyjeżdżam na 2 tygodnie i wracam dopiero 8 sierpnia i nie będzie mnie na Lechu (czego bardzo żałuję, a cóż...) pozwolę sobie już teraz w dwóch tematach przedstawić swoje propozycje typowania na pierwszą kolejkę, ktokolwiek będzie to dalej prowadził bardzo proszę o uwzględnienie ich podczas zliczania. Z góry dzięki :)

GKS Bełchatów - Polonia Bytom 2:1
Górnik Zabrze - Polonia Warszawa 1:1
Korona Kielce - Zagłębie Lubin 1:2
Lechia Gdańsk - Ruch Chorzów 2:0
Legia Warszawa - Cracovia 2:0
Śląsk Wrocław - Jagiellonia Białystok 1:1
Widzew Łódź - Lech Poznań 2:0
Wisła Kraków- Arka Gdynia 3:1
tak z innej beczki :) co myslicie na temat Budki? bo moim zdaniem chlopak jest przygotowany na gre w podstawowym skladzie. chyba Pan Kretek tez tak uwaza bo co sparing Budka gra. Ja tam go zawsze lubilem i lubic bede:) pamietam jego dobre dosrodkowania :P a i huknac tez potrafi:P a co do typowan to mysle ze jest to troche bez sensu i jesli chcemy byc realistami to nie przedobrzal bym wyniku Widzewa z Lechem:)

ale jak sie bawic w typowania to ja mysle tak:):

GKS Bełchatów - Polonia Bytom 1:0
Górnik Zabrze - Polonia Warszawa 0:2
Korona Kielce - Zagłębie Lubin 1:1
Lechia Gdańsk - Ruch Chorzów 1:3
Legia Warszawa - Cracovia 2:0
Śląsk Wrocław - Jagiellonia Białystok 1:1
Widzew Łódź - Lech Poznań 2:2
Wisła Kraków- Arka Gdynia 2:1
Autor: Amator1910 (użytkownik: 26894, komentarzy: 28)
 
Treść:
Podpis:
 
Niedziela, 25 lipca 2010 godz. 11:01
lewy91 napisał(a):
łKS?? aż tak dobrze mu życzysz??
No w Łks by się rozwinął na pewno.Nie patrz na kibiców.
Autor: Diabeł (użytkownik: 27728, komentarzy: 20)
 
Treść:
Podpis:
 
Niedziela, 25 lipca 2010 godz. 10:56
Diabeł napisał(a):
Popieram wypowiedzi Czerwonego i _BEJZBOLA_.Dla mnie też Madera nie powinien zejść aż tak nisko jak do drugiej ligi.Dla mnie powinien grać w dobrym zespole 1 ligi polskiej np.Pogoni,Piaście,Odrze,Łks.Lub w słabszym zespole Ekstraklasy polskiej np.Bełchatów,Bytom,Zabrze.Zrobił bardzo dużo kroków w tył.
Pozdrowienia z Sieradza.
łKS?? aż tak dobrze mu życzysz??
Autor: lewy91 (użytkownik: 26507, komentarzy: 5)
 
Treść:
Podpis:
 
Niedziela, 25 lipca 2010 godz. 10:50
Dla mnie to nie jeden ,a dwa kroki w tył, nie czesto sie zdarza zeby zawodnik z extraklasy zszedl tak nisko, oj zeby nie skonczyl jak B.Karwan nie tak dawno reprezentacja ,a teraz A klasa.
Autor: LaaDaCo (użytkownik: 23994, komentarzy: 373)
 
Treść:
Podpis:
 
Niedziela, 25 lipca 2010 godz. 10:42
Zbyk napisał(a):
Nie wiem, czy aktualnie Madera jest lepszy czy gorszy od Szymanka, nie wiem jak wygląda na tle Pinheiro, ale ma jedną ogromną wadę - jest od Bońka.
Wadę ?? Sugerujesz że w Widzewie promuje się tylko piłkarzy Kupionych już przez Cacka ??Coś na wzór w pierwszym składzie maja grać tylko gwiazdeczki Grajewskiego ??
Autor: mkultra (użytkownik: 24883, komentarzy: 240)
 
Treść:
Podpis:
 
Niedziela, 25 lipca 2010 godz. 10:42
Alien5 napisał(a):
Witam. W związku z tym, że wyjeżdżam na 2 tygodnie i wracam dopiero 8 sierpnia i nie będzie mnie na Lechu (czego bardzo żałuję, a cóż...) pozwolę sobie już teraz w dwóch tematach przedstawić swoje propozycje typowania na pierwszą kolejkę, ktokolwiek będzie to dalej prowadził bardzo proszę o uwzględnienie ich podczas zliczania. Z góry dzięki :)

GKS Bełchatów - Polonia Bytom 2:1
Górnik Zabrze - Polonia Warszawa 1:1
Korona Kielce - Zagłębie Lubin 1:2
Lechia Gdańsk - Ruch Chorzów 2:0
Legia Warszawa - Cracovia 2:0
Śląsk Wrocław - Jagiellonia Białystok 1:1
Widzew Łódź - Lech Poznań 2:0
Wisła Kraków- Arka Gdynia 3:1
Alien5
Mnie też na Lechu nie będzie czego też bardzo żałuje no ale cóż,wracam 12 sierpnia.
PeterSteele-
Jak by chociżz z Estonii pochodziła :D.Stefan by nas wzmocnił,zgadzam się.
Autor: Czerwony (niezalogowany)
 
Treść:
Podpis:
 
Niedziela, 25 lipca 2010 godz. 10:33
Dla mnie Madera to gość bez jaj. Z każdym wywiadem z nim się w tym przekonaniu utwierdzam. Poza tym on chyba nigdy się dobrze w Widzewie nie czuł. "Ale ja już zdecydowałem, dobrze to przemyślałem. Muszę rozpocząć nowy etap, zmienić środowisko. Dla mnie tak będzie lepiej. ". ... "W Turku czuje się dobrze i chcę tu zostać, nie chcę już wracać do Widzewa".

KIESZEN - Levadia spadła ale chyba na twoim komputerze, bo ja wiem że Mistrzostwo Estonii zdobyła :-)
Autor: PeterSteele (użytkownik: 23829, komentarzy: 1042)
 
Treść:
Podpis:
 
Niedziela, 25 lipca 2010 godz. 10:30
Witam. W związku z tym, że wyjeżdżam na 2 tygodnie i wracam dopiero 8 sierpnia i nie będzie mnie na Lechu (czego bardzo żałuję, a cóż...) pozwolę sobie już teraz w dwóch tematach przedstawić swoje propozycje typowania na pierwszą kolejkę, ktokolwiek będzie to dalej prowadził bardzo proszę o uwzględnienie ich podczas zliczania. Z góry dzięki :)

GKS Bełchatów - Polonia Bytom 2:1
Górnik Zabrze - Polonia Warszawa 1:1
Korona Kielce - Zagłębie Lubin 1:2
Lechia Gdańsk - Ruch Chorzów 2:0
Legia Warszawa - Cracovia 2:0
Śląsk Wrocław - Jagiellonia Białystok 1:1
Widzew Łódź - Lech Poznań 2:0
Wisła Kraków- Arka Gdynia 3:1
Autor: Alien5 (użytkownik: 1792, komentarzy: 1504)
 
Treść:
Podpis:
 
Niedziela, 25 lipca 2010 godz. 10:27
ja tez uwarzam ze nie powinien tak nisko isc jak II liga ;/ conajmniej I liga do dajksonów sie nie nadaje jest za mlody ;p
Autor: JarekPomorska (użytkownik: 25089, komentarzy: 244)
 
Treść:
Podpis:
 
Niedziela, 25 lipca 2010 godz. 10:26
Co do karnetów...na onecie pojawiło sie zestawienie cen jakie proponuja kluby za karnety na ten sezon. Miłe lektury:). Zapodam link: http://sport.onet.pl/pilka-nozna/ekstraklasa/ile-kosztuja-karnety-na-ekstraklase,1,3333853,wiadomosc.html
Autor: DHWDZ (niezalogowany)
 
Treść:
Podpis:
 
Niedziela, 25 lipca 2010 godz. 10:05
Popieram wypowiedzi Czerwonego i _BEJZBOLA_.Dla mnie też Madera nie powinien zejść aż tak nisko jak do drugiej ligi.Dla mnie powinien grać w dobrym zespole 1 ligi polskiej np.Pogoni,Piaście,Odrze,Łks.Lub w słabszym zespole Ekstraklasy polskiej np.Bełchatów,Bytom,Zabrze.Zrobił bardzo dużo kroków w tył.
Pozdrowienia z Sieradza.
Autor: Diabeł (użytkownik: 27728, komentarzy: 20)
 
Treść:
Podpis:
 
Niedziela, 25 lipca 2010 godz. 10:00
Mogli by ściągnąć do siebie starego Widzewiaka Stefano Napoleoni ! Na pewno był by dużym wzmocnieniem!!!Levadia spadła to czemu miał by nie wrócić !!!
Autor: KIESZEŃ (niezalogowany)
 
Treść:
Podpis:
 
Niedziela, 25 lipca 2010 godz. 09:57
takich zawodnikow jak madera sie nie oddaje powinno sie ich pielegnowac tym bardziej ze madera udowodnil ze potrafi grac na wysokim poziomie co nieraz udowodnil
Autor: zielek (niezalogowany)
 
Treść:
Podpis:
 
Niedziela, 25 lipca 2010 godz. 09:35
Sebuś sam sobie strzeliłeś w kolano! co to za 'poroniona' decyzja?? masz marzenia SUPER, ale realizowanie ich w 2-go ligowym zespole to już co najmniej 'banał' i kpina, sam sobie marnujesz karierę..czemu? ano dam CI przykład : skoro taki drewniak jak JARMUŻ załapał się do bełtów grając totalna padakę, to TY spokojnie znalazłbyś ekstraklasowy klub w który grałbyś częściej niż w WIDZEWIE [powtórzę EKSTRAKLASOWY nie 2-go ligowy!! ]... nie wiem kto Ci tak namieszał w głowie ale robisz nie krok, ale skok do tyłu....i jeszcze jedno: nie sądzę żeby Zibi aż tak chciał Cie skrzywdzić.

mimo wszystko życzę SUKCESÓW
Autor: _BEJZBOL_ (użytkownik: 14528, komentarzy: 1800)
 
Treść:
Podpis:
 
Niedziela, 25 lipca 2010 godz. 09:05
Trzymaj się Sebastian. Będziemy pamiętali o Tobie! Powodzenia w nowym klubie
Autor: MaxMartin (użytkownik: 23688, komentarzy: 259)
 
Treść:
Podpis:
 
Niedziela, 25 lipca 2010 godz. 08:39
Nie będę już pisał o Zawiszy bo bym się tu zabluzgał a Niedziela jest,jutro sobie na nich nawrzucam :D A teraz w temacie:Na miejscu Sebastiana wybrał bym klub z 1 ligi.Na pewno jakiś klub by chętnie miał go u siebie.No ale wybrał Zawiszę za porozumieniem z Zibim.Według mnie Szymanek i Madera sa podobnej klasy zawodnikami,ale jak miał bym wybierać,wybrał bym Wojtka Szymanka jako obrońcę.Nie mieszajcie tego jak gra w pomocy a jak w obronie.Szymanek to dobry obrońca nadający się do Ekstraklasy ale Madera mi nie pasuje.Takie jest moje zdanie.
Autor: Czerwony (użytkownik: 13436, komentarzy: 424)
 
Treść:
Podpis:
 
Niedziela, 25 lipca 2010 godz. 08:13
Sebastian... Szymanka przebija o głowę ale Szymanek ma jeden duży pozytyw jest od mgr. Dupa
Autor: apple1910 (użytkownik: 23535, komentarzy: 270)
 
Treść:
Podpis:
 
Niedziela, 25 lipca 2010 godz. 07:27
Nie wiem, czy aktualnie Madera jest lepszy czy gorszy od Szymanka, nie wiem jak wygląda na tle Pinheiro, ale ma jedną ogromną wadę - jest od Bońka.
Autor: Zbyk (użytkownik: 24318, komentarzy: 1306)
 
Treść:
Podpis: