Komentarze do artykułu: Kibice przywitali piłkarzy pod swoim stadionem
Wtorek, 9 marca 2010 godz. 16:48
świetne derby, aż konto sobie założyłem ;)
Autor: vince (użytkownik: 26536, komentarzy: 7)
Wtorek, 9 marca 2010 godz. 14:58
powinno sie baranów wrzucic do dołu z wapnem za tą agresje i bandyctwo w rejonie stadionu. pseudokibiców z jednej i drugiej do tego samego dołu!
Autor: greg (niezalogowany)
Wtorek, 9 marca 2010 godz. 08:11
piękne powitanie! piękny klub! WIDZEEEEEWW ŁÓÓÓDŹŹŹ!
pzdr z daleka!
pzdr z daleka!
Autor: Z daleka! (niezalogowany)
Poniedziałek, 8 marca 2010 godz. 23:24
przywitanie godne Mistrzostwa Polski! RTS!!!
Autor: maksiu83 (użytkownik: 21610, komentarzy: 753)
Poniedziałek, 8 marca 2010 godz. 23:05
Widzewska Dąbrowa napisał(a):
A możesz podać e-mail? http://www.allegro.pl/item949814905_koszulka_t_shirt_widzew_lodz_dabrowa_rts_dbwa.html
Ostatnia koszulka Widzewskiej Dąbrowy!
Ostatnia koszulka Widzewskiej Dąbrowy!
Autor: mario74_rts (użytkownik: 21523, komentarzy: 687)
Poniedziałek, 8 marca 2010 godz. 22:57
http://www.allegro.pl/item949814905_koszulka_t_shirt_widzew_lodz_dabrowa_rts_dbwa.html
Ostatnia koszulka Widzewskiej Dąbrowy!
Ostatnia koszulka Widzewskiej Dąbrowy!
Autor: Widzewska Dąbrowa (użytkownik: 26051, komentarzy: 20)
Poniedziałek, 8 marca 2010 godz. 22:31
Szkoda faktycznie ze mnie nie bylo tam, dzieki chlopaki, only WIDZEW!!!!
Autor: martin2101 (użytkownik: 24636, komentarzy: 37)
Poniedziałek, 8 marca 2010 godz. 22:04
szkoda ze mnie tam nie bylo :( piekne powitanie, super mecz, Tylko Widzew!
Autor: kamilb07 (użytkownik: 26492, komentarzy: 1)
Poniedziałek, 8 marca 2010 godz. 21:45
Zbyk napisał(a):
Zbyk:Pisz co chcesz a ja.....Ci nie pozwolę pod żadnym pozorem zdradzić piłki nożnej ,dla siatkówki....:):):):):):):):) Nie kolego, nie mam we krwi biadolenia! Cieszę się wczorajszym zwycięstwem, mimo gorączki, bólu żołądka (grypa jelitowa) aż mnie wczoraj nosiło przed telewizorem. Gdybym miał siły to bym wył ze szczęścia - z powodu wyniku. Gra była jednak średnia z plusem - stójmy na ziemi :)
Moim idolem nigdy nie będzie piłkarz siłowy, nawet gdyby skały srały. Liczy się tylko bajeczna technika, szybkość, nieszablonowość. Za to świat pokochał futbol lata temu, taki futbol uczył mnie kochać mój Tata. Miłości do takiego futbolu będę uczył swoje dzieci. A jeśli skończy się czas czarodziejów i na dobre zaczną królować goście w stylu Gattuso, to będę im wpajał miłość do siatkówki.
Moim idolem nigdy nie będzie piłkarz siłowy, nawet gdyby skały srały. Liczy się tylko bajeczna technika, szybkość, nieszablonowość. Za to świat pokochał futbol lata temu, taki futbol uczył mnie kochać mój Tata. Miłości do takiego futbolu będę uczył swoje dzieci. A jeśli skończy się czas czarodziejów i na dobre zaczną królować goście w stylu Gattuso, to będę im wpajał miłość do siatkówki.
Autor: SlaPab (użytkownik: 25282, komentarzy: 1654)
Poniedziałek, 8 marca 2010 godz. 21:44
lakx napisał(a):
Sorryyy braciee,ale w tym momencie to Ty chyba jestes na prochach. Widocznie nie doczytałeś lub też niedosłuchałeś,że Maciej Mielcarz jest po kontuzji w przerwie zimowej iiii można było być pewnym ,że nie zagra na miarę swoich możliwości. Aczkolwiek nerwy były,wiadomo taki już duch sportowy w nas siedzi;] Poza tym to po kontuzji świezutko w pełni sił bronił jedynie Wakabajaszi z bajkii takiej japońskiej...niech mi ktoś przypomni tytuł bo zapomniałem: P Panowie jeżeli już mową o tym że ktoś zagrał "poniżej oczekiwań"to na pewno był to Mielcarz.Kilkoma zagraniami mógł doprowadzić kibica do zawału .Był na jakiś prochach ,czy co?Tak słabego to go nigdy nie widziałem.
Autor: michal4114 (użytkownik: 25212, komentarzy: 80)
Poniedziałek, 8 marca 2010 godz. 21:38
SlaPab napisał(a):
Zbyk: Równiez nie uważam, że piłkarz jakiegokolwiek klubu piłkarskiego na świecie może być arogancki ,chamski ,nieuprzejmy i wiele wiele innych tego typu określen. Uważam ,że piłkarz jak każdy na tym świecie powinien być inteligentny i chociaż w miare miły. Myślę ,że po jakimś czasie tobie tez przestał by się podobac taki typ człowieka, który tylko strzela bramki a ewidetnie pokazuje,że nas kibiców ma w dupie bo dla niego liczy sie tylko pieniądz... Zbyk:Bracie sam nie wierzysz w to,co piszesz.Jeśli ktoś nie ma umiejętności czysto piłkarskich,to nawet gdyby był najsilniejszy na świecie,w piłce nożnej nie zaistnieje.Zgadzam się z Tobą,że liczy się tylko rzemiosło piłkarskie,ale charakter człowieka też jest ważny.Udowodnić? np.Matusiak....
Autor: michal4114 (użytkownik: 25212, komentarzy: 80)
Poniedziałek, 8 marca 2010 godz. 20:31
RTS Bałuty napisał(a):
Nie kolego, nie mam we krwi biadolenia! Cieszę się wczorajszym zwycięstwem, mimo gorączki, bólu żołądka (grypa jelitowa) aż mnie wczoraj nosiło przed telewizorem. Gdybym miał siły to bym wył ze szczęścia - z powodu wyniku. Gra była jednak średnia z plusem - stójmy na ziemi :) Ty masz już we krwi narzekanie i biadolenie. Dla mnie Ugo to solidny obrońca i boiskowy fighter - to mi się podoba. Piłkarz Widzewa nie może być picką, która wymusza faul przy najmniejszym kontakcie z przeciwnikiem.
Moim idolem nigdy nie będzie piłkarz siłowy, nawet gdyby skały srały. Liczy się tylko bajeczna technika, szybkość, nieszablonowość. Za to świat pokochał futbol lata temu, taki futbol uczył mnie kochać mój Tata. Miłości do takiego futbolu będę uczył swoje dzieci. A jeśli skończy się czas czarodziejów i na dobre zaczną królować goście w stylu Gattuso, to będę im wpajał miłość do siatkówki.
Autor: Zbyk (użytkownik: 24318, komentarzy: 925)
Poniedziałek, 8 marca 2010 godz. 17:45
niunias napisał(a):
niunias jutro wrzuce filmiki na YT(a wlasciwie to dzis) z przywitania..wybaczcie ale dzis czas na swietowanie :)
Wielkie dzięki za film :)
Autor: przemeq (użytkownik: 23941, komentarzy: 1169)
Poniedziałek, 8 marca 2010 godz. 16:21
Zbyk napisał(a):
Ty masz już we krwi narzekanie i biadolenie. Dla mnie Ugo to solidny obrońca i boiskowy fighter - to mi się podoba. Piłkarz Widzewa nie może być picką, która wymusza faul przy najmniejszym kontakcie z przeciwnikiem. Poza tym - chłopaki - Marat Gabunia. To człowiek o mocy Herkulesa i wyglądu kaukazkiego kilera. Weźmy tego rugbystę do zespołu, kości będą trzeszczeć, będzie idol!
Może ja jestem jakiś dziwny, ale dla mnie na ten moment zadatki (podkreślam - ZADATKI zaledwie) na idola mają Robak, Panka i Mielcarz - bo oni są piłkarsko najlepsi. A piłkarzy oceniać moim zdaniem wypada przez pryzmat UMIEJĘTNOŚCI PIŁKARSKICH, a nie wyglądu, zachowania czy innych tego typu cech.
Dla mnie piłkarz może być chamski, niemiły, brzydki, źle się ubierać, mieć dowolne imię i nazwisko, kibicować w sercu dowolnemu klubowi na świecie, nie klepać się z kibicami po ramieniu, nie pozwolić sobie mówić "per Ty", być arogancki, nieuprzejmy, wyobcowany, może też nie ukrywać że jest najemnikiem pracującym w naszym klubie dla pieniędzy, BYLE GRAŁ FENOMENALNIE. I takiego będę nagradzał brawami, bo nie liczy się dla mnie przybicie z piłkarzem piątki ale to by piłkarz mnie ZACHWYCAŁ swoją doskonałą grą.
A poza tym może sobie robić i myśleć co chce.
Ciekawe ilu z Was się ze mną zgodzi?
Może ja jestem jakiś dziwny, ale dla mnie na ten moment zadatki (podkreślam - ZADATKI zaledwie) na idola mają Robak, Panka i Mielcarz - bo oni są piłkarsko najlepsi. A piłkarzy oceniać moim zdaniem wypada przez pryzmat UMIEJĘTNOŚCI PIŁKARSKICH, a nie wyglądu, zachowania czy innych tego typu cech.
Dla mnie piłkarz może być chamski, niemiły, brzydki, źle się ubierać, mieć dowolne imię i nazwisko, kibicować w sercu dowolnemu klubowi na świecie, nie klepać się z kibicami po ramieniu, nie pozwolić sobie mówić "per Ty", być arogancki, nieuprzejmy, wyobcowany, może też nie ukrywać że jest najemnikiem pracującym w naszym klubie dla pieniędzy, BYLE GRAŁ FENOMENALNIE. I takiego będę nagradzał brawami, bo nie liczy się dla mnie przybicie z piłkarzem piątki ale to by piłkarz mnie ZACHWYCAŁ swoją doskonałą grą.
A poza tym może sobie robić i myśleć co chce.
Ciekawe ilu z Was się ze mną zgodzi?
Autor: RTS Bałuty (użytkownik: 25900, komentarzy: 104)
Poniedziałek, 8 marca 2010 godz. 16:05
Zbyk napisał(a):
Można tego nie rozumieć.... ale często tak własnie jest i mysłę że w tym przypadku również :) Nie rozumiem takiego kryterium. Nie trafia ono do mnie wcale.
Podrzucanie do góry, skandowanie nazwiska, inne formy wyróżnienia należą się tylko tym, którzy WYBITNIE się wyróżniają na boisku.
Za szybko można stać się idolem nas - kibiców. Jesteśmy zbyt mało wymagający i w efekcie często godzimy się na bylejakość.
Podrzucanie do góry, skandowanie nazwiska, inne formy wyróżnienia należą się tylko tym, którzy WYBITNIE się wyróżniają na boisku.
Za szybko można stać się idolem nas - kibiców. Jesteśmy zbyt mało wymagający i w efekcie często godzimy się na bylejakość.
Autor: Gamelin (użytkownik: 25468, komentarzy: 901)
Poniedziałek, 8 marca 2010 godz. 16:02
SlaPab napisał(a):
Tak własnie cieszmy się bo awans w kieszeni... nie pora na różnice,a nawet gdybyśmy się różnili bardziej to na tym przecież polega konstruktywna polemika - czyli to całkiem pozytywny objaw, bo ilu ludzi tyle zdań... :):) pozdro. Gamelin:Różnimy się zatem niewiele,bo ja twierdzę,że Ugo z Dudu,byli lepsi,od Szymo i Bieniuka,a potwierdzaja to prawie wszystkie obiektywne relacje pomeczowe.Jednak taka różnica,to nie różnica,więc cieszmy się z tego,że wygraliśmy i awansu,nikt już Nam nie odbierze.:):):):):) Tak to widzę Bracie:):):):):)
Autor: Gamelin (użytkownik: 25468, komentarzy: 901)
Poniedziałek, 8 marca 2010 godz. 14:11
Zbyk napisał(a):
Zbyk:Bracie sam nie wierzysz w to,co piszesz.Jeśli ktoś nie ma umiejętności czysto piłkarskich,to nawet gdyby był najsilniejszy na świecie,w piłce nożnej nie zaistnieje.Zgadzam się z Tobą,że liczy się tylko rzemiosło piłkarskie,ale charakter człowieka też jest ważny.Udowodnić? np.Matusiak.... Poza tym - chłopaki - Marat Gabunia. To człowiek o mocy Herkulesa i wyglądu kaukazkiego kilera. Weźmy tego rugbystę do zespołu, kości będą trzeszczeć, będzie idol!
Może ja jestem jakiś dziwny, ale dla mnie na ten moment zadatki (podkreślam - ZADATKI zaledwie) na idola mają Robak, Panka i Mielcarz - bo oni są piłkarsko najlepsi. A piłkarzy oceniać moim zdaniem wypada przez pryzmat UMIEJĘTNOŚCI PIŁKARSKICH, a nie wyglądu, zachowania czy innych tego typu cech.
Dla mnie piłkarz może być chamski, niemiły, brzydki, źle się ubierać, mieć dowolne imię i nazwisko, kibicować w sercu dowolnemu klubowi na świecie, nie klepać się z kibicami po ramieniu, nie pozwolić sobie mówić "per Ty", być arogancki, nieuprzejmy, wyobcowany, może też nie ukrywać że jest najemnikiem pracującym w naszym klubie dla pieniędzy, BYLE GRAŁ FENOMENALNIE. I takiego będę nagradzał brawami, bo nie liczy się dla mnie przybicie z piłkarzem piątki ale to by piłkarz mnie ZACHWYCAŁ swoją doskonałą grą.
A poza tym może sobie robić i myśleć co chce.
Ciekawe ilu z Was się ze mną zgodzi?
Może ja jestem jakiś dziwny, ale dla mnie na ten moment zadatki (podkreślam - ZADATKI zaledwie) na idola mają Robak, Panka i Mielcarz - bo oni są piłkarsko najlepsi. A piłkarzy oceniać moim zdaniem wypada przez pryzmat UMIEJĘTNOŚCI PIŁKARSKICH, a nie wyglądu, zachowania czy innych tego typu cech.
Dla mnie piłkarz może być chamski, niemiły, brzydki, źle się ubierać, mieć dowolne imię i nazwisko, kibicować w sercu dowolnemu klubowi na świecie, nie klepać się z kibicami po ramieniu, nie pozwolić sobie mówić "per Ty", być arogancki, nieuprzejmy, wyobcowany, może też nie ukrywać że jest najemnikiem pracującym w naszym klubie dla pieniędzy, BYLE GRAŁ FENOMENALNIE. I takiego będę nagradzał brawami, bo nie liczy się dla mnie przybicie z piłkarzem piątki ale to by piłkarz mnie ZACHWYCAŁ swoją doskonałą grą.
A poza tym może sobie robić i myśleć co chce.
Ciekawe ilu z Was się ze mną zgodzi?
Autor: SlaPab (użytkownik: 25282, komentarzy: 1654)
Poniedziałek, 8 marca 2010 godz. 14:04
tomwidzew napisał(a):
tomwidzew:Uważam,że Kujawa nie miał cały czas ciężaru przerzuconego na drugą nogę i mógł w pewnym momencie się obrócić,ale wybrał rozwiązanie prostsze,strzał piętą i udało się.Podstawą było nie dopuszczenie obrońcy do takiego strzału i dlatego Szymo to zawalił.Zobacz jeśli masz możliwość,że położył się na murawie dopiero,jak zobaczył piłkę w bramce,dlatego uważam,że jest to absolutnie jego wina.Mielcarz też spisał się jak junior,bo strzał był lekki,ale zdecydowanie więcej winy,leży po stronie Szymanka.Nie rozdzierajmy jednak szat,bo zwycięzców się nigdy nie sądzi.:):):):):) SlaPab
mnie uczono, że jeśli napastnik cały ciężar ciała stawia na jednej nodze (tak jak to zrobił Kujawa) to nie ma możliwości obrócenia się przez drugie ramię.
Jest to błąd napastnika i wtedy jedynym rozwiązaniem jest pójść na walkę ciałem lub oddać natychmiastowy strzał (wchodzi jeszcze w rachubę odegranie piłki).
Szymanek położył się, bo zauważył zagranie piętą i... postąpił najmądrzej jak mógł blokując w ten sposób możliwość ewentualnej dobitki.
Co do wybicia - włożenie nogi w tej sytuacji oznaczałoby karnego. Przypomnę, że była to piłka sytuacyjna, która spadła Kujawie pod nogi po faulu Adamskiego na Bieniuku, oczywistym było, że Jarek tę piłkę wybije (swoją droga już raz w meczu chyba z KSZOkami podobnie Jarka przepchnęli).
Nie dał się też zepchnąć - blokował od strony bramki, nawet stanął tak, że Kujawa nie miał szans (miejsca) na oddanie strzału, a nawet próba obiegnięcia spaliłaby na panewce.
mnie uczono, że jeśli napastnik cały ciężar ciała stawia na jednej nodze (tak jak to zrobił Kujawa) to nie ma możliwości obrócenia się przez drugie ramię.
Jest to błąd napastnika i wtedy jedynym rozwiązaniem jest pójść na walkę ciałem lub oddać natychmiastowy strzał (wchodzi jeszcze w rachubę odegranie piłki).
Szymanek położył się, bo zauważył zagranie piętą i... postąpił najmądrzej jak mógł blokując w ten sposób możliwość ewentualnej dobitki.
Co do wybicia - włożenie nogi w tej sytuacji oznaczałoby karnego. Przypomnę, że była to piłka sytuacyjna, która spadła Kujawie pod nogi po faulu Adamskiego na Bieniuku, oczywistym było, że Jarek tę piłkę wybije (swoją droga już raz w meczu chyba z KSZOkami podobnie Jarka przepchnęli).
Nie dał się też zepchnąć - blokował od strony bramki, nawet stanął tak, że Kujawa nie miał szans (miejsca) na oddanie strzału, a nawet próba obiegnięcia spaliłaby na panewce.
Autor: SlaPab (użytkownik: 25282, komentarzy: 1654)
Poniedziałek, 8 marca 2010 godz. 13:57
tez tam bylem... moje najlepsze derby na przekor wszystkiemu od 2006 na stadionie dajksu
Autor: Ergie1984 (użytkownik: 23965, komentarzy: 196)
Poniedziałek, 8 marca 2010 godz. 13:56
Zbyk napisał(a):
Zbyku 100 % racji masz! Poza tym - chłopaki - Marat Gabunia. To człowiek o mocy Herkulesa i wyglądu kaukazkiego kilera. Weźmy tego rugbystę do zespołu, kości będą trzeszczeć, będzie idol!
Może ja jestem jakiś dziwny, ale dla mnie na ten moment zadatki (podkreślam - ZADATKI zaledwie) na idola mają Robak, Panka i Mielcarz - bo oni są piłkarsko najlepsi. A piłkarzy oceniać moim zdaniem wypada przez pryzmat UMIEJĘTNOŚCI PIŁKARSKICH, a nie wyglądu, zachowania czy innych tego typu cech.
Dla mnie piłkarz może być chamski, niemiły, brzydki, źle się ubierać, mieć dowolne imię i nazwisko, kibicować w sercu dowolnemu klubowi na świecie, nie klepać się z kibicami po ramieniu, nie pozwolić sobie mówić "per Ty", być arogancki, nieuprzejmy, wyobcowany, może też nie ukrywać że jest najemnikiem pracującym w naszym klubie dla pieniędzy, BYLE GRAŁ FENOMENALNIE. I takiego będę nagradzał brawami, bo nie liczy się dla mnie przybicie z piłkarzem piątki ale to by piłkarz mnie ZACHWYCAŁ swoją doskonałą grą.
A poza tym może sobie robić i myśleć co chce.
Ciekawe ilu z Was się ze mną zgodzi?
Może ja jestem jakiś dziwny, ale dla mnie na ten moment zadatki (podkreślam - ZADATKI zaledwie) na idola mają Robak, Panka i Mielcarz - bo oni są piłkarsko najlepsi. A piłkarzy oceniać moim zdaniem wypada przez pryzmat UMIEJĘTNOŚCI PIŁKARSKICH, a nie wyglądu, zachowania czy innych tego typu cech.
Dla mnie piłkarz może być chamski, niemiły, brzydki, źle się ubierać, mieć dowolne imię i nazwisko, kibicować w sercu dowolnemu klubowi na świecie, nie klepać się z kibicami po ramieniu, nie pozwolić sobie mówić "per Ty", być arogancki, nieuprzejmy, wyobcowany, może też nie ukrywać że jest najemnikiem pracującym w naszym klubie dla pieniędzy, BYLE GRAŁ FENOMENALNIE. I takiego będę nagradzał brawami, bo nie liczy się dla mnie przybicie z piłkarzem piątki ale to by piłkarz mnie ZACHWYCAŁ swoją doskonałą grą.
A poza tym może sobie robić i myśleć co chce.
Ciekawe ilu z Was się ze mną zgodzi?
Autor: Artti Żub/Lim (niezalogowany)
Poniedziałek, 8 marca 2010 godz. 13:18
Zbyk...plizzzzz...
Daj się cieszyć...
Daj się cieszyć...
Autor: molasar20 (użytkownik: 21731, komentarzy: 546)
Poniedziałek, 8 marca 2010 godz. 12:47
Poza tym - chłopaki - Marat Gabunia. To człowiek o mocy Herkulesa i wyglądu kaukazkiego kilera. Weźmy tego rugbystę do zespołu, kości będą trzeszczeć, będzie idol!
Może ja jestem jakiś dziwny, ale dla mnie na ten moment zadatki (podkreślam - ZADATKI zaledwie) na idola mają Robak, Panka i Mielcarz - bo oni są piłkarsko najlepsi. A piłkarzy oceniać moim zdaniem wypada przez pryzmat UMIEJĘTNOŚCI PIŁKARSKICH, a nie wyglądu, zachowania czy innych tego typu cech.
Dla mnie piłkarz może być chamski, niemiły, brzydki, źle się ubierać, mieć dowolne imię i nazwisko, kibicować w sercu dowolnemu klubowi na świecie, nie klepać się z kibicami po ramieniu, nie pozwolić sobie mówić "per Ty", być arogancki, nieuprzejmy, wyobcowany, może też nie ukrywać że jest najemnikiem pracującym w naszym klubie dla pieniędzy, BYLE GRAŁ FENOMENALNIE. I takiego będę nagradzał brawami, bo nie liczy się dla mnie przybicie z piłkarzem piątki ale to by piłkarz mnie ZACHWYCAŁ swoją doskonałą grą.
A poza tym może sobie robić i myśleć co chce.
Ciekawe ilu z Was się ze mną zgodzi?
Może ja jestem jakiś dziwny, ale dla mnie na ten moment zadatki (podkreślam - ZADATKI zaledwie) na idola mają Robak, Panka i Mielcarz - bo oni są piłkarsko najlepsi. A piłkarzy oceniać moim zdaniem wypada przez pryzmat UMIEJĘTNOŚCI PIŁKARSKICH, a nie wyglądu, zachowania czy innych tego typu cech.
Dla mnie piłkarz może być chamski, niemiły, brzydki, źle się ubierać, mieć dowolne imię i nazwisko, kibicować w sercu dowolnemu klubowi na świecie, nie klepać się z kibicami po ramieniu, nie pozwolić sobie mówić "per Ty", być arogancki, nieuprzejmy, wyobcowany, może też nie ukrywać że jest najemnikiem pracującym w naszym klubie dla pieniędzy, BYLE GRAŁ FENOMENALNIE. I takiego będę nagradzał brawami, bo nie liczy się dla mnie przybicie z piłkarzem piątki ale to by piłkarz mnie ZACHWYCAŁ swoją doskonałą grą.
A poza tym może sobie robić i myśleć co chce.
Ciekawe ilu z Was się ze mną zgodzi?
Autor: Zbyk (użytkownik: 24318, komentarzy: 925)
Poniedziałek, 8 marca 2010 godz. 12:38
Gamelin napisał(a):
Nie rozumiem takiego kryterium. Nie trafia ono do mnie wcale. Ugo będzie podrzucany dlatego,że jest ulubiencem kibiców i będzie tak nawet jak zagra słabo albo przeciętnie , tak samo jak się kogos nie lubi to będzie się po nim jeżdzić niezależnie od tego czy są ku temu podstawy czy nie ...
Podrzucanie do góry, skandowanie nazwiska, inne formy wyróżnienia należą się tylko tym, którzy WYBITNIE się wyróżniają na boisku.
Za szybko można stać się idolem nas - kibiców. Jesteśmy zbyt mało wymagający i w efekcie często godzimy się na bylejakość.
Autor: Zbyk (użytkownik: 24318, komentarzy: 925)
Poniedziałek, 8 marca 2010 godz. 12:32
widzewiak5858 napisał(a):
wyżej jeden zapodałem http://www.youtube.com/watch?v=H1W_cTAnVdM podajcie link do filmików z powitania :)
Autor: grand1910 (użytkownik: 25385, komentarzy: 3)
Poniedziałek, 8 marca 2010 godz. 12:26
SlaPab napisał(a):
SlaPab tomwidzew:Już spełniam Twoją prośbę i argumentuję:Jeśli Szymo nie mógł włożyć nogi i wybić Kujawie tej piłki,to powinien zasłonić swoim ciałem i nogami kierunek strzału piętą,a tego nie zrobił i padła bramka.Czy zauważyłeś,że Szymo się jeszcze obejrzał i jak zobaczył,że wpada bramka to natychmiast się przewrócił?Już wtedy wiedział jaki błąd popełnił.Dał się po prostu zepchnąć na lekko bok i śmiem twierdzić,że gdyby Kujawa się chciał obrócić przez lewe ramię i oddać strzał,to też by tego nie zablokował,bo byłby za daleko.Przybij Bracie piątkę,bo gramy na tych samych pozycjach.Pozdro!!!:):):):):)
mnie uczono, że jeśli napastnik cały ciężar ciała stawia na jednej nodze (tak jak to zrobił Kujawa) to nie ma możliwości obrócenia się przez drugie ramię.
Jest to błąd napastnika i wtedy jedynym rozwiązaniem jest pójść na walkę ciałem lub oddać natychmiastowy strzał (wchodzi jeszcze w rachubę odegranie piłki).
Szymanek położył się, bo zauważył zagranie piętą i... postąpił najmądrzej jak mógł blokując w ten sposób możliwość ewentualnej dobitki.
Co do wybicia - włożenie nogi w tej sytuacji oznaczałoby karnego. Przypomnę, że była to piłka sytuacyjna, która spadła Kujawie pod nogi po faulu Adamskiego na Bieniuku, oczywistym było, że Jarek tę piłkę wybije (swoją droga już raz w meczu chyba z KSZOkami podobnie Jarka przepchnęli).
Nie dał się też zepchnąć - blokował od strony bramki, nawet stanął tak, że Kujawa nie miał szans (miejsca) na oddanie strzału, a nawet próba obiegnięcia spaliłaby na panewce.
Autor: tomwidzew (użytkownik: 970, komentarzy: 4841)
Poniedziałek, 8 marca 2010 godz. 12:26
Gamelin napisał(a):
Gamelin:Różnimy się zatem niewiele,bo ja twierdzę,że Ugo z Dudu,byli lepsi,od Szymo i Bieniuka,a potwierdzaja to prawie wszystkie obiektywne relacje pomeczowe.Jednak taka różnica,to nie różnica,więc cieszmy się z tego,że wygraliśmy i awansu,nikt już Nam nie odbierze.:):):):):) Tak to widzę Bracie:):):):):) ":Ja też nie twierdzę,że Szymanek,zagrał źle," - dobrze ,że to napisałeś bo z tym stwierdzeniem twój post jest bardziej obiektywny. Nie powiedział bym że Ugo był "bezsprzecznie" lepszy od Szymanka. Wydaje mi się,że obaj zagrali poprawnie ,obaj włożyli w ten mecz serce i to było widać .Ugo po prostu posiada inne walory niż Szymanek i dla tego został przesunięty tam gdzie może je lepiej wykorzystać. Co do reszty zgadzam się w pełni .Zwycięstwo jest najważniejsze i brawa dla całej jedenastki.Pozdro
Autor: SlaPab (użytkownik: 25282, komentarzy: 1654)
Poniedziałek, 8 marca 2010 godz. 12:19
Gamelin napisał(a):
Panowie jeżeli już mową o tym że ktoś zagrał "poniżej oczekiwań"to na pewno był to Mielcarz.Kilkoma zagraniami mógł doprowadzić kibica do zawału .Był na jakiś prochach ,czy co?Tak słabego to go nigdy nie widziałem. ":Ja też nie twierdzę,że Szymanek,zagrał źle," - dobrze ,że to napisałeś bo z tym stwierdzeniem twój post jest bardziej obiektywny. Nie powiedział bym że Ugo był "bezsprzecznie" lepszy od Szymanka. Wydaje mi się,że obaj zagrali poprawnie ,obaj włożyli w ten mecz serce i to było widać .Ugo po prostu posiada inne walory niż Szymanek i dla tego został przesunięty tam gdzie może je lepiej wykorzystać. Co do reszty zgadzam się w pełni .Zwycięstwo jest najważniejsze i brawa dla całej jedenastki.Pozdro
Autor: lakx (użytkownik: 9633, komentarzy: 153)
Poniedziałek, 8 marca 2010 godz. 12:17
tomwidzew napisał(a):
tomwidzew:Już spełniam Twoją prośbę i argumentuję:Jeśli Szymo nie mógł włożyć nogi i wybić Kujawie tej piłki,to powinien zasłonić swoim ciałem i nogami kierunek strzału piętą,a tego nie zrobił i padła bramka.Czy zauważyłeś,że Szymo się jeszcze obejrzał i jak zobaczył,że wpada bramka to natychmiast się przewrócił?Już wtedy wiedział jaki błąd popełnił.Dał się po prostu zepchnąć na lekko bok i śmiem twierdzić,że gdyby Kujawa się chciał obrócić przez lewe ramię i oddać strzał,to też by tego nie zablokował,bo byłby za daleko.Przybij Bracie piątkę,bo gramy na tych samych pozycjach.Pozdro!!!:):):):):) SlaPab
napisz konkretnie jaki błąd popełnił Szymanek.
Grałem przez kilka lat na forstoperze (później również na innych pozycjach)- w/g tego co mnie uczono zachował się "książkowo".
Nie bądź gołosłowny i uargumentuj swój zarzut względem Wojtka.
napisz konkretnie jaki błąd popełnił Szymanek.
Grałem przez kilka lat na forstoperze (później również na innych pozycjach)- w/g tego co mnie uczono zachował się "książkowo".
Nie bądź gołosłowny i uargumentuj swój zarzut względem Wojtka.
Autor: SlaPab (użytkownik: 25282, komentarzy: 1654)
Poniedziałek, 8 marca 2010 godz. 12:13
SlaPab napisał(a):
":Ja też nie twierdzę,że Szymanek,zagrał źle," - dobrze ,że to napisałeś bo z tym stwierdzeniem twój post jest bardziej obiektywny. Nie powiedział bym że Ugo był "bezsprzecznie" lepszy od Szymanka. Wydaje mi się,że obaj zagrali poprawnie ,obaj włożyli w ten mecz serce i to było widać .Ugo po prostu posiada inne walory niż Szymanek i dla tego został przesunięty tam gdzie może je lepiej wykorzystać. Co do reszty zgadzam się w pełni .Zwycięstwo jest najważniejsze i brawa dla całej jedenastki.Pozdro Gamelin:Ja też nie twierdzę,że Szymanek,zagrał źle,ale Ugo i Dudu byli bezsprzecznie,lepszymi obrońcami w tym meczu.Janas wiedział co robi zamieniając Szymanka z Ugo,w drugiej połowie meczu.W pierwszej odsłonie Hajtowy szarpał po lewej stronie niemiłosiernie i trzeba tam było postawić twardego walczaka,a do tej roli Ukah nadaje się jak nikt inny.Zadanie wypełnił idealnie,bo Hajto już tam sobie nie pohulał do samego końca spotkania.Ale najważniejsze jest zwycięstwo i na to zapracował solidnie cały zespół.Pozdro
Autor: Gamelin (użytkownik: 25468, komentarzy: 901)
Poniedziałek, 8 marca 2010 godz. 12:04
Gamelin napisał(a):
Gamelin:Ja też nie twierdzę,że Szymanek,zagrał źle,ale Ugo i Dudu byli bezsprzecznie,lepszymi obrońcami w tym meczu.Janas wiedział co robi zamieniając Szymanka z Ugo,w drugiej połowie meczu.W pierwszej odsłonie Hajtowy szarpał po lewej stronie niemiłosiernie i trzeba tam było postawić twardego walczaka,a do tej roli Ukah nadaje się jak nikt inny.Zadanie wypełnił idealnie,bo Hajto już tam sobie nie pohulał do samego końca spotkania.Ale najważniejsze jest zwycięstwo i na to zapracował solidnie cały zespół.Pozdro SlaPab : może nie mam racji do konca ale też nie jest tak że nie mam jej w ogóle , co do Ugo wydaje mi się że mam rację (podrzucanie ) ogólnie to twierdzę,że Ugo zagrał dobry mecz , nie wybijał pilek na oslep tylko starał się je podawać w konkretne miejsca no i był waleczny - za to duży plus. Jesli chodzi o Szymanka to nie jest to kwestia tego czy Ci wierzę czy nie .Po prostu też oglądałem mecz i wiem co widziałem .Wiem też jakie są recenzje w mediach.Oceniam Szymanka jak najbardziej pozytywnie - mimo tego tego że miał duży udział przy straconym golu .Pozdrawiam:)
Autor: SlaPab (użytkownik: 25282, komentarzy: 1654)
Poniedziałek, 8 marca 2010 godz. 12:00
are76 napisał(a):
No i brawo , fajnie że jestesmy obecni w każdym zakątku Polski. Mnie też roznosi duma jak sobie przypominam miny piłkarzy ŁKS u po kolejnych traconych bramkach...:) Kibicuje Widzewowi z Warszawy duma mnie rozpiera z takiego wyniku!!! O ile o jeden szczegół można się przyczepić to brak Fainiaka w bramce któremu Janas chyba powinien dać szanse bo Mielcarz po kontuzji chyba jest bez formy. Ale naprawde wielkie gratki ! Piękne rozpoczęcie i oby tak dalej. Pozdrawiam Widzewiaków.
Autor: Gamelin (użytkownik: 25468, komentarzy: 901)
Poniedziałek, 8 marca 2010 godz. 11:55
SlaPab
napisz konkretnie jaki błąd popełnił Szymanek.
Grałem przez kilka lat na forstoperze (później również na innych pozycjach)- w/g tego co mnie uczono zachował się "książkowo".
Nie bądź gołosłowny i uargumentuj swój zarzut względem Wojtka.
napisz konkretnie jaki błąd popełnił Szymanek.
Grałem przez kilka lat na forstoperze (później również na innych pozycjach)- w/g tego co mnie uczono zachował się "książkowo".
Nie bądź gołosłowny i uargumentuj swój zarzut względem Wojtka.
Autor: tomwidzew (użytkownik: 970, komentarzy: 4841)
Poniedziałek, 8 marca 2010 godz. 11:52
Kibicuje Widzewowi z Warszawy duma mnie rozpiera z takiego wyniku!!! O ile o jeden szczegół można się przyczepić to brak Fainiaka w bramce któremu Janas chyba powinien dać szanse bo Mielcarz po kontuzji chyba jest bez formy. Ale naprawde wielkie gratki ! Piękne rozpoczęcie i oby tak dalej. Pozdrawiam Widzewiaków.
Autor: are76 (użytkownik: 25638, komentarzy: 100)
Poniedziałek, 8 marca 2010 godz. 11:51
SlaPab napisał(a):
SlaPab ty masz swoje zdanie ,ja mam swoje a OdZawszeWidzewiak swoje ... i tyle :) OdZawszeWidzewiak,Gamelin:Idealnie przegięte:):):):):)
Tak to panowie powinno brzmieć!!!!!
Tak to panowie powinno brzmieć!!!!!
Autor: Gamelin (użytkownik: 25468, komentarzy: 901)
Poniedziałek, 8 marca 2010 godz. 11:49
podajcie link do filmików z powitania :)
Autor: widzewiak5858 (użytkownik: 25765, komentarzy: 23)
Poniedziałek, 8 marca 2010 godz. 11:49
OdZawszeWidzewiak napisał(a):
OdZawszeWidzewiak,Gamelin:Idealnie przegięte:):):):):) idealnie ujęte:-)
Tak to panowie powinno brzmieć!!!!!
Autor: SlaPab (użytkownik: 25282, komentarzy: 1654)
Poniedziałek, 8 marca 2010 godz. 11:46
SlaPab napisał(a):
SlaPab : może nie mam racji do konca ale też nie jest tak że nie mam jej w ogóle , co do Ugo wydaje mi się że mam rację (podrzucanie ) ogólnie to twierdzę,że Ugo zagrał dobry mecz , nie wybijał pilek na oslep tylko starał się je podawać w konkretne miejsca no i był waleczny - za to duży plus. Jesli chodzi o Szymanka to nie jest to kwestia tego czy Ci wierzę czy nie .Po prostu też oglądałem mecz i wiem co widziałem .Wiem też jakie są recenzje w mediach.Oceniam Szymanka jak najbardziej pozytywnie - mimo tego tego że miał duży udział przy straconym golu .Pozdrawiam:) Gamelin:Nie masz racji,bo nikt nie lubi słabego zawodnika,a Ukaha kocha się za walkę i nieodpuszczanie do samego końca.Gdyby nie Ugo w drugiej połowie za Szymanka na lewej obronie,to śmiem twierdzić,że na jednej bramce dla dajdajow,by się nie skończyło.Pisałem już o tym Tomowi,ale jeśli i ty mi nie wierzysz,to przejrzyj relacje meczowe w mediach,a wtedy zobaczysz,że najlepszymi Naszymi obrońcami byli Ugo i Dudu,sklasyfikowani najczęściej na równi.Pozdro Bracie
Autor: Gamelin (użytkownik: 25468, komentarzy: 901)
Poniedziałek, 8 marca 2010 godz. 11:45
Marian Grzyb napisał(a):
Marian Grzyb:Moje pełne poparcie,dla Twojej powyższej oceny.Szkoda,że nie wszyscy potrafią prawidłowo ocenić wkład zawodników w to bezprzykładne zwycięstwo.Szkoda,że wczoraj nie mogliśmy sobie pogadać,a potem straciliśmy się z oczu.Pozdro Bracie. Zbyk - w II połowie przy rogu albo wolnym KAŁ- esu, nieprawdopodobnie okładali się pięściami z Kujawą albo Gikiewiczem. nie pamiętam dokładnie. Karwan, Imeh to są ofiary Ukaha, ofiary swojej bardzo nie fair postawy. Poza tym, gdyby nie tacy jak Ugo czy jebany przez wszystkich Szymanek, wleźliby nam na plecy tak jak w Ex., a tak to dupa zbita. Kuklis, pomimo tego, że ewidentnie męczy się w Widzewie, też ma u mnie plusa za wczorajsza walkę.
Z Sernasa też niektórzy, kpią, ze musi iles tam setek zmarnować. A czemu nie z robaka jak wczoraj zanim strzelił zmarnował 2 setuchny i 2-3 rozegrania, które Panka z zamkniętymi oczyma by porożrzucał. Taki ten swiat już jest. Nie zawsze lubiny bardziej za aspekty stricte piłkarskie.
Z Sernasa też niektórzy, kpią, ze musi iles tam setek zmarnować. A czemu nie z robaka jak wczoraj zanim strzelił zmarnował 2 setuchny i 2-3 rozegrania, które Panka z zamkniętymi oczyma by porożrzucał. Taki ten swiat już jest. Nie zawsze lubiny bardziej za aspekty stricte piłkarskie.
Autor: SlaPab (użytkownik: 25282, komentarzy: 1654)
Poniedziałek, 8 marca 2010 godz. 11:40
Gamelin napisał(a):
idealnie ujęte:-) Ugo będzie podrzucany dlatego,że jest ulubiencem kibiców i będzie tak nawet jak zagra słabo albo przeciętnie , tak samo jak się kogos nie lubi to będzie się po nim jeżdzić niezależnie od tego czy są ku temu podstawy czy nie ...
Autor: OdZawszeWidzewiak (użytkownik: 10654, komentarzy: 1069)
Poniedziałek, 8 marca 2010 godz. 11:40
Marian Grzyb napisał(a):
Marian Grzyb Zbyk - w II połowie przy rogu albo wolnym KAŁ- esu, nieprawdopodobnie okładali się pięściami z Kujawą albo Gikiewiczem. nie pamiętam dokładnie. Karwan, Imeh to są ofiary Ukaha, ofiary swojej bardzo nie fair postawy. Poza tym, gdyby nie tacy jak Ugo czy jebany przez wszystkich Szymanek, wleźliby nam na plecy tak jak w Ex., a tak to dupa zbita. Kuklis, pomimo tego, że ewidentnie męczy się w Widzewie, też ma u mnie plusa za wczorajsza walkę.
Z Sernasa też niektórzy, kpią, ze musi iles tam setek zmarnować. A czemu nie z robaka jak wczoraj zanim strzelił zmarnował 2 setuchny i 2-3 rozegrania, które Panka z zamkniętymi oczyma by porożrzucał. Taki ten swiat już jest. Nie zawsze lubiny bardziej za aspekty stricte piłkarskie.
Z Sernasa też niektórzy, kpią, ze musi iles tam setek zmarnować. A czemu nie z robaka jak wczoraj zanim strzelił zmarnował 2 setuchny i 2-3 rozegrania, które Panka z zamkniętymi oczyma by porożrzucał. Taki ten swiat już jest. Nie zawsze lubiny bardziej za aspekty stricte piłkarskie.
porównaj setki Robaka i Sernasa, porównaj rozegrania piłki Robaka i Sernasa.
Ta setka po odegraniu Ostrego (mam nadzieję, że po wejściu w jego nogi tego co nie lubi Widzewa nie odniósł kontuzji) jest drugą zmarnowaną w ten sam sposób (pierwszym razem, w innym meczu miał bliżej do bramki).
Ugo przepychał się z Gikiewiczem.
Autor: tomwidzew (użytkownik: 970, komentarzy: 4841)
Poniedziałek, 8 marca 2010 godz. 11:39
Gamelin napisał(a):
Gamelin:Nie masz racji,bo nikt nie lubi słabego zawodnika,a Ukaha kocha się za walkę i nieodpuszczanie do samego końca.Gdyby nie Ugo w drugiej połowie za Szymanka na lewej obronie,to śmiem twierdzić,że na jednej bramce dla dajdajow,by się nie skończyło.Pisałem już o tym Tomowi,ale jeśli i ty mi nie wierzysz,to przejrzyj relacje meczowe w mediach,a wtedy zobaczysz,że najlepszymi Naszymi obrońcami byli Ugo i Dudu,sklasyfikowani najczęściej na równi.Pozdro Bracie Ugo będzie podrzucany dlatego,że jest ulubiencem kibiców i będzie tak nawet jak zagra słabo albo przeciętnie , tak samo jak się kogos nie lubi to będzie się po nim jeżdzić niezależnie od tego czy są ku temu podstawy czy nie ...
Autor: SlaPab (użytkownik: 25282, komentarzy: 1654)
Poniedziałek, 8 marca 2010 godz. 11:31
W MIESCIE BEZ ZMIANY WIDZEWEK PANY!!!!!!!!!!!!!POZDRO...TYLKO WIDZEW RTS!!!!!!!!!!!!:)
Autor: donpablo1910 (użytkownik: 25401, komentarzy: 190)
Poniedziałek, 8 marca 2010 godz. 11:25
Zbyk napisał(a):
Zbyk - w II połowie przy rogu albo wolnym KAŁ- esu, nieprawdopodobnie okładali się pięściami z Kujawą albo Gikiewiczem. nie pamiętam dokładnie. Karwan, Imeh to są ofiary Ukaha, ofiary swojej bardzo nie fair postawy. Poza tym, gdyby nie tacy jak Ugo czy jebany przez wszystkich Szymanek, wleźliby nam na plecy tak jak w Ex., a tak to dupa zbita. Kuklis, pomimo tego, że ewidentnie męczy się w Widzewie, też ma u mnie plusa za wczorajsza walkę. Ugo Ukah był podrzucany, bo...?
Był najlepszy?
Był najlżejszy?
Jakie było kryterium? Wygrał nam mecz?
Tego troszkę nie rozumiem...
A dlaczego nie Szymanek albo Ostrowski? Ich wkład był podobny. Robaka i Panki - większy.
Sam jednak bym się wybrał pod stadion żeby podziękować za to zwycięstwo (nie za piękną grę - piękna nie była, była przyzwoita). Dali z siebie dużo - wygrali - WIELKIE BRAWA!!!!
Był najlepszy?
Był najlżejszy?
Jakie było kryterium? Wygrał nam mecz?
Tego troszkę nie rozumiem...
A dlaczego nie Szymanek albo Ostrowski? Ich wkład był podobny. Robaka i Panki - większy.
Sam jednak bym się wybrał pod stadion żeby podziękować za to zwycięstwo (nie za piękną grę - piękna nie była, była przyzwoita). Dali z siebie dużo - wygrali - WIELKIE BRAWA!!!!
Z Sernasa też niektórzy, kpią, ze musi iles tam setek zmarnować. A czemu nie z robaka jak wczoraj zanim strzelił zmarnował 2 setuchny i 2-3 rozegrania, które Panka z zamkniętymi oczyma by porożrzucał. Taki ten swiat już jest. Nie zawsze lubiny bardziej za aspekty stricte piłkarskie.
Autor: Marian Grzyb (użytkownik: 23190, komentarzy: 480)
Poniedziałek, 8 marca 2010 godz. 10:59
Brawo barwao dziekujemy całej Druzynie za piekny mecz Pawłowi Janasowi za przygotowanie zycze takiej całej rundy i naleznej nam Ekstraklasy pozdrawiam
Autor: VIOLA (niezalogowany)
Poniedziałek, 8 marca 2010 godz. 10:58
lismaster napisał(a):
lismaster niuans gracias
gratuluję nowej fuchy - gdzie można podziwiać Twoje dzieła?
Autor: tomwidzew (użytkownik: 970, komentarzy: 4841)
Poniedziałek, 8 marca 2010 godz. 10:54
Zbyk napisał(a):
Ugo będzie podrzucany dlatego,że jest ulubiencem kibiców i będzie tak nawet jak zagra słabo albo przeciętnie , tak samo jak się kogos nie lubi to będzie się po nim jeżdzić niezależnie od tego czy są ku temu podstawy czy nie ... Ugo Ukah był podrzucany, bo...?
Był najlepszy?
Był najlżejszy?
Jakie było kryterium? Wygrał nam mecz?
Tego troszkę nie rozumiem...
A dlaczego nie Szymanek albo Ostrowski? Ich wkład był podobny. Robaka i Panki - większy.
Sam jednak bym się wybrał pod stadion żeby podziękować za to zwycięstwo (nie za piękną grę - piękna nie była, była przyzwoita). Dali z siebie dużo - wygrali - WIELKIE BRAWA!!!!
Był najlepszy?
Był najlżejszy?
Jakie było kryterium? Wygrał nam mecz?
Tego troszkę nie rozumiem...
A dlaczego nie Szymanek albo Ostrowski? Ich wkład był podobny. Robaka i Panki - większy.
Sam jednak bym się wybrał pod stadion żeby podziękować za to zwycięstwo (nie za piękną grę - piękna nie była, była przyzwoita). Dali z siebie dużo - wygrali - WIELKIE BRAWA!!!!
Autor: Gamelin (użytkownik: 25468, komentarzy: 901)
Poniedziałek, 8 marca 2010 godz. 10:36
usta milcza dusza spiewa, dziekujemy za 4 gole, choc z palcem na ustach ale z miłością i uśmiechem w sercu
Autor: erteeska (niezalogowany)
Poniedziałek, 8 marca 2010 godz. 10:25
Zbyk napisał(a):
Bo jest zawodnikiem Widzewa Ugo Ukah był podrzucany, bo...?
Był najlepszy?
Był najlżejszy?
Jakie było kryterium? Wygrał nam mecz?
Tego troszkę nie rozumiem...
A dlaczego nie Szymanek albo Ostrowski? Ich wkład był podobny. Robaka i Panki - większy.
Sam jednak bym się wybrał pod stadion żeby podziękować za to zwycięstwo (nie za piękną grę - piękna nie była, była przyzwoita). Dali z siebie dużo - wygrali - WIELKIE BRAWA!!!!
Był najlepszy?
Był najlżejszy?
Jakie było kryterium? Wygrał nam mecz?
Tego troszkę nie rozumiem...
A dlaczego nie Szymanek albo Ostrowski? Ich wkład był podobny. Robaka i Panki - większy.
Sam jednak bym się wybrał pod stadion żeby podziękować za to zwycięstwo (nie za piękną grę - piękna nie była, była przyzwoita). Dali z siebie dużo - wygrali - WIELKIE BRAWA!!!!
Autor: kaczmar87rts (użytkownik: 23882, komentarzy: 674)
Poniedziałek, 8 marca 2010 godz. 10:11
Bodi napisał(a):
http://sport.tvp.pl/pilka-nozna/i-liga/aktualnosci/bezlitosny-widzew-gromi-lks czy ktos wie gdzie moge obejrzec bramki
Autor: Harry-CE (użytkownik: 23354, komentarzy: 330)
Poniedziałek, 8 marca 2010 godz. 09:38
czy ktos wie gdzie moge obejrzec bramki
Autor: Bodi (użytkownik: 26125, komentarzy: 48)
Poniedziałek, 8 marca 2010 godz. 09:31
Ugo Ukah był podrzucany, bo...?
Był najlepszy?
Był najlżejszy?
Jakie było kryterium? Wygrał nam mecz?
Tego troszkę nie rozumiem...
A dlaczego nie Szymanek albo Ostrowski? Ich wkład był podobny. Robaka i Panki - większy.
Sam jednak bym się wybrał pod stadion żeby podziękować za to zwycięstwo (nie za piękną grę - piękna nie była, była przyzwoita). Dali z siebie dużo - wygrali - WIELKIE BRAWA!!!!
Był najlepszy?
Był najlżejszy?
Jakie było kryterium? Wygrał nam mecz?
Tego troszkę nie rozumiem...
A dlaczego nie Szymanek albo Ostrowski? Ich wkład był podobny. Robaka i Panki - większy.
Sam jednak bym się wybrał pod stadion żeby podziękować za to zwycięstwo (nie za piękną grę - piękna nie była, była przyzwoita). Dali z siebie dużo - wygrali - WIELKIE BRAWA!!!!
Autor: Zbyk (użytkownik: 24318, komentarzy: 925)
Poniedziałek, 8 marca 2010 godz. 09:20
Poranek faktycznie piękny :) Szczególnie w pracy i te miny dajdajów heheheh masakra.A tak witaliśmy piłkarzy :) http://www.youtube.com/watch?v=H1W_cTAnVdM TYLKO WIDZEW!!!!
Autor: grand1910 (użytkownik: 25385, komentarzy: 3)
Poniedziałek, 8 marca 2010 godz. 09:13
jestem dumna i szczesliwa z chłopakow pokazali kto rzadzi w łodzi rts widzew:))))))))))))))))
Autor: marysia22 (niezalogowany)
Poniedziałek, 8 marca 2010 godz. 08:28
MichałGRK napisał(a):
..Budka z tego co czytałam, miał problemy z szyją..Dlatego nie grał.. Myślałem o poprzednich derbach mam pytanie. Co jest z Budką? On juz sie wcale nie łapie? Szczerze mwoiac to w poprzednich derbach dobrze że Ozi złapał kontuzje i Budka wszedł na prawą strone bo dobrze grał i miał asyste.
Autor: wiola18:) (użytkownik: 13112, komentarzy: 429)
Poniedziałek, 8 marca 2010 godz. 07:44
W takich chwilach baaaardzo Wam zazdroszczę - gdyby to było do 100km byłbym na przywitaniu, a tak pozostaje cieszyć się z tego, że Wy byliście.
Brawo piłkarze.
W naszym typowaniu stawiałem 4-1 :-) i mam 3 punkciki.
ShpxLbh - czy przypadkiem na eWidzew nie wyrażałeś wątpliwości w nasze zwycięstwo? - Jeśli pomyliłem się to przepraszam.
Brawo piłkarze.
W naszym typowaniu stawiałem 4-1 :-) i mam 3 punkciki.
ShpxLbh - czy przypadkiem na eWidzew nie wyrażałeś wątpliwości w nasze zwycięstwo? - Jeśli pomyliłem się to przepraszam.
Autor: tomwidzew (użytkownik: 970, komentarzy: 4841)
Poniedziałek, 8 marca 2010 godz. 02:07
niewiem czy zaulwarzyliscie :D ale na poczatku 2 polowy jak bazarowi zaczeli oprawe zaczeli machac bialymi flagami czy juz wtedy czuli ze przegraja i sie poddawali heheh :D niepodobalo mi sie jedno w tym meczu ze w okolo 60 minucie cofneli sie nasi zawodnicy na jakies 10-15 minut moglismy wtedy stracic bramke nie mozna dopuszczac tak rywala nie wazne czy to lks czy lech czy dolcan czy start otwock nie mozna poprostu tak robic panowie ;] a i panie Bieniuk nie kiwamy sie na swojej polowie jako obronca ;)
Autor: Jaro (niezalogowany)
Poniedziałek, 8 marca 2010 godz. 01:56
MichałGRK napisał(a):
Ponoc kontuzja ... tak powiedział Iwański przed meczem. Myślałem o poprzednich derbach mam pytanie. Co jest z Budką? On juz sie wcale nie łapie? Szczerze mwoiac to w poprzednich derbach dobrze że Ozi złapał kontuzje i Budka wszedł na prawą strone bo dobrze grał i miał asyste.
Ale rownie dobrze moze byc tak, za Box nie zalapal sie do skladu a komantatorzyna wytlumaczyl to sobie kontuzją
Autor: direggio (użytkownik: 24193, komentarzy: 900)
Poniedziałek, 8 marca 2010 godz. 01:53
Myślałem o poprzednich derbach mam pytanie. Co jest z Budką? On juz sie wcale nie łapie? Szczerze mwoiac to w poprzednich derbach dobrze że Ozi złapał kontuzje i Budka wszedł na prawą strone bo dobrze grał i miał asyste.
Autor: MichałGRK (użytkownik: 24264, komentarzy: 33)
Poniedziałek, 8 marca 2010 godz. 01:37
niunias napisał(a):
niuans gracias jutro wrzuce filmiki na YT(a wlasciwie to dzis) z przywitania..wybaczcie ale dzis czas na swietowanie :)
Autor: lismaster (użytkownik: 19661, komentarzy: 479)
Poniedziałek, 8 marca 2010 godz. 01:35
Widziałem mecz w TV i powiem szczerze że bardzo się cieszę że Widzew wygrał. Można było obejrzeć bardzo ładne bramki. Nie jestem jednak zadowolony z poziomu jaki reprezentował Widzew. Uważam że wynik nie jest adekwatny do poziomu. Przykro mi to mówić ale do poziomu ekstraklasy jeszcze wiele nam brakuje. :(
Autor: striker (niezalogowany)
Poniedziałek, 8 marca 2010 godz. 01:23
Dzięki WIDZEWIE!!!!!!!!!!
Autor: RTS Stare Miasto (niezalogowany)
Poniedziałek, 8 marca 2010 godz. 01:13
DUMNI KURWA PO ZWYCIESTO NIE JESTEM W STANIE TEGO OPISAĆ !!!!!!!!!!!!!!!
OPTYMISTA PRZED MECZEM I ZARAZIŁ WSZYSTKICH !!!!!!!!!!! Widzew bogiem i nałogiem !!! jutro na uczelnie na CZERWONO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
OPTYMISTA PRZED MECZEM I ZARAZIŁ WSZYSTKICH !!!!!!!!!!! Widzew bogiem i nałogiem !!! jutro na uczelnie na CZERWONO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Autor: ShpxLbh (użytkownik: 15896, komentarzy: 170)
Poniedziałek, 8 marca 2010 godz. 00:57
jutro wrzuce filmiki na YT(a wlasciwie to dzis) z przywitania..wybaczcie ale dzis czas na swietowanie :)
Autor: niunias (użytkownik: 13691, komentarzy: 200)
Poniedziałek, 8 marca 2010 godz. 00:54
Byłem Widziałem Jestem po Harnasiach
Jak w 96 na stasdio
STARY WIDZEW
Jak w 96 na stasdio
STARY WIDZEW
Autor: BOCZEK (użytkownik: 17349, komentarzy: 184)
Poniedziałek, 8 marca 2010 godz. 00:43
ale to ja zabrałem żydom flage!! dziękujemy!dziękujemy ... derby są nasze!!RTS derby są nasze!!
Autor: dlsRBH (niezalogowany)
Poniedziałek, 8 marca 2010 godz. 00:36
DZIEKUJEMY DZIEKUJEMY!!!!!!!!!!!!!!!
Autor: bastian 1910 (użytkownik: 22560, komentarzy: 83)
Poniedziałek, 8 marca 2010 godz. 00:35
popieram kolege poniżej dajcie jakieś foty:)
Autor: malyy841910 (użytkownik: 24415, komentarzy: 717)
Poniedziałek, 8 marca 2010 godz. 00:31
fajnie by było jakby jakieś zdjęcia sie pojawiły z tego powitania:)
Autor: maksiu83 (użytkownik: 21610, komentarzy: 753)
Poniedziałek, 8 marca 2010 godz. 00:30
Dziękujemy! Dziękujemy!
Autor: Pablomak (użytkownik: 23614, komentarzy: 11)
Poniedziałek, 8 marca 2010 godz. 00:29
byłem widziałem było zajebiscie;) szczegolnie UGO i jego jaskólka;)
Autor: TomWDZ1910 (użytkownik: 26393, komentarzy: 3)
Poniedziałek, 8 marca 2010 godz. 00:29
no i zajebiście!
Autor: maksiu83 (użytkownik: 21610, komentarzy: 753)


