Komentarze do artykułu: Arriero: "W Hiszpanii bardzo ciężko się przebić"
Środa, 10 lutego 2010 godz. 16:38
Niech Napoleoni wróci do nas!!
Autor: Stary_Widzewiak (użytkownik: 25275, komentarzy: 21)
Wtorek, 9 lutego 2010 godz. 20:03
Zbyk napisał(a):
Zbyk:Poniekąd bracie masz rację,ale,ale,ale...Mimo wszystko realnie patrząc,nie jesteśmy jeszcze,ani Lechem,ani Wisłą.Nie jesteśmy też w czubie Ekstraklasy,nie mamy takich dobrych i drogich zawodników,jak te dwa kluby.Popieram Cię gorąco,bo też nie lubię bylejakości,ale dobrze wiesz,że trzeba mierzyć siły na zamiary.Gdybyśmy mieli "wolne" 10-12 baniek,to moglibyśmy mieć drużynę marzeń,ale niestety nie mamy takiej kasy.Cacek wybrał drogę drobnych kroczków i to jest jego prawo,bo tylko On dźwiga to brzemię finansowe.Dlatego w tej kwestii rozumiem Naszego prezesa,choć trudno mi być zadowolonym.Wiesz dobrze,że nie przekona mnie tylko do jednej,jedynej rzeczy-zaakceptowania osoby Czuba,którego wielu braci całkiem słusznie,uważa za persona non grata.Wierzę jednak w to,że już niedługo,pod przewodnictwem Cacka, zbudujemy dobrą drużynę i zagramy znowu w Lidze Mistrzów.Pozdro Brawo! Jestem absolutnie za!
Wyobraźmy sobie że mamy taki zespół na tę chwilę:
Mielcarz - Broź, Bieniuk, Glik, Dudu - Ostrowski, Panka, Cantoro, J.Wilk - Niedzielan, Robak
To możemy szukać Arriero, Bulteriero, Italiannini, Schwabe, Svenssona, Ivanovicia, Mao-Tao i innych przyszłych gwiazd tego świata. Jak się ma mocny zespół, to zawsze się przyda nowy Messi. Uda się, albo nie uda - wszystko jedno. Zespół silny mamy, perełek szukamy. Ale nie uzależniamy poprawy gry właśnie od tych perełek. Jesteśmy mocni i bez nich - takie myślenie jest na zachodzie, a i w Lechu czy Wiśle też. Lech się zorientował że rzekomo wspaniali Chrapek i Mikołajczak serc kibiców nie podbili, to sięgnął po Białorusina który będzie nr 1 w lidze. Brawo Lech.
Wyobraźmy sobie że mamy taki zespół na tę chwilę:
Mielcarz - Broź, Bieniuk, Glik, Dudu - Ostrowski, Panka, Cantoro, J.Wilk - Niedzielan, Robak
To możemy szukać Arriero, Bulteriero, Italiannini, Schwabe, Svenssona, Ivanovicia, Mao-Tao i innych przyszłych gwiazd tego świata. Jak się ma mocny zespół, to zawsze się przyda nowy Messi. Uda się, albo nie uda - wszystko jedno. Zespół silny mamy, perełek szukamy. Ale nie uzależniamy poprawy gry właśnie od tych perełek. Jesteśmy mocni i bez nich - takie myślenie jest na zachodzie, a i w Lechu czy Wiśle też. Lech się zorientował że rzekomo wspaniali Chrapek i Mikołajczak serc kibiców nie podbili, to sięgnął po Białorusina który będzie nr 1 w lidze. Brawo Lech.
Autor: SlaPab (użytkownik: 25282, komentarzy: 5451)
Wtorek, 9 lutego 2010 godz. 16:00
http://www.allegro.pl/item917631150_koszulka_t_shirt_widzew_lodz_dabrowa_rts_dbwa.html
Koszulka Widzewskiej Dąbrowy! Ostatnia sztuka!
Koszulka Widzewskiej Dąbrowy! Ostatnia sztuka!
Autor: Widzewska Dąbrowa (użytkownik: 26051, komentarzy: 20)
Wtorek, 9 lutego 2010 godz. 14:34
http://www.youtube.com/watch?v=GmxmQS5F61s
Na filmie naprawdę całkiem dobrze sie prezentuje , gdyby był nawet z Barcelony J , to i tak będzie wzmocnieniem , widac że gra finezyjną , techniczną piłkę , wypada jedynie mieć nadzieję że odnajdzie się w naszej siłowej kopaninie ;)
powodzenia
Na filmie naprawdę całkiem dobrze sie prezentuje , gdyby był nawet z Barcelony J , to i tak będzie wzmocnieniem , widac że gra finezyjną , techniczną piłkę , wypada jedynie mieć nadzieję że odnajdzie się w naszej siłowej kopaninie ;)
powodzenia
Autor: eolson (użytkownik: 20641, komentarzy: 242)
Wtorek, 9 lutego 2010 godz. 14:26
Może Arriero będzie następcą albo nawet lepszym graczem niz Napoleoni .
---------------------------------------------------------------
Swoją drogą należy być wdzięcznym p.Cackowi , problem w tym że ten człowiek traktuje Nasz klub chyba tylko czysto biznesowo . Przy 30mln zainwestowanych w Sphinx'a , 20mln na Widzewek wygląda nieco mizernie , dobrze że chociaż 'dostało nam się' więcej niż Redanowi . Widać że wszystko idzie w dobrą stronę więc wypada być jednak wdzięcznym i dobrej myśli ;)
---------------------------------------------------------------
Swoją drogą należy być wdzięcznym p.Cackowi , problem w tym że ten człowiek traktuje Nasz klub chyba tylko czysto biznesowo . Przy 30mln zainwestowanych w Sphinx'a , 20mln na Widzewek wygląda nieco mizernie , dobrze że chociaż 'dostało nam się' więcej niż Redanowi . Widać że wszystko idzie w dobrą stronę więc wypada być jednak wdzięcznym i dobrej myśli ;)
Autor: eolson (użytkownik: 20641, komentarzy: 242)
Wtorek, 9 lutego 2010 godz. 13:23
mariuszbaxxter napisał(a):
mariuszbaxxter możesz podać mi swojego maila? gg: 10375522 a ja osobiscie jestem za. po pierwsze mieszkam w hiszpani od 2 lat i widze jak tutejsza mlodziez jest wyszkolona tecnicznie i jak oni profesjinalnie podchodza do sprawy. po 2 football to dla nich religia i waleczne chlopaki. moim zdaniem pilkarz mlody perspektywiczny z barcelony c i tak bedzie zajebistym wzmocnieniem. jestem pewien ze sami sie przekonacie. wyszkolony przez profesjonalistow, glodny sukcesu, strzal w 10. pozdrawiam
Autor: dk (użytkownik: 23515, komentarzy: 288)
Wtorek, 9 lutego 2010 godz. 11:40
a ja osobiscie jestem za. po pierwsze mieszkam w hiszpani od 2 lat i widze jak tutejsza mlodziez jest wyszkolona tecnicznie i jak oni profesjinalnie podchodza do sprawy. po 2 football to dla nich religia i waleczne chlopaki. moim zdaniem pilkarz mlody perspektywiczny z barcelony c i tak bedzie zajebistym wzmocnieniem. jestem pewien ze sami sie przekonacie. wyszkolony przez profesjonalistow, glodny sukcesu, strzal w 10. pozdrawiam
Autor: mariuszbaxxter (użytkownik: 25141, komentarzy: 70)
Wtorek, 9 lutego 2010 godz. 08:38
_Peteer napisał(a):
Brawo! Jestem absolutnie za! Miałem na myśli, że wyciąganie piłkarzy z głębokich hiszpańskich rezerw czasem daje dobre efekty. Jak Kalu Uche, czy Astiz. Z włoskich zresztą też jak właśnie Cantoro, czy (z odpowiednimi proporcjami) Stefano. Jeden taki wciągnięty na listę płac klubowi nie zaszkodzi. O ile rzecz jasna najpierw coś na treningach i sparingach Janasowi pokaże.
Tylko co do marki Widzewa na rynku, to nierealne żeby trzeba opędzać się od ofert "Lewandowskich" i "Brożków".
Raczej czychać na okazję jak Bieniuk, czy Ostrowski, którzy lekko akurat wypadali z obiegu.
Bez sensu wydawać gigantyczną kasę na nazwiska.
Na razie nie wypalił Durić.
Może z Arriero się uda.
Jak nie, to następny...
Z dwoma, trzema warto zaryzykować.
Tylko co do marki Widzewa na rynku, to nierealne żeby trzeba opędzać się od ofert "Lewandowskich" i "Brożków".
Raczej czychać na okazję jak Bieniuk, czy Ostrowski, którzy lekko akurat wypadali z obiegu.
Bez sensu wydawać gigantyczną kasę na nazwiska.
Na razie nie wypalił Durić.
Może z Arriero się uda.
Jak nie, to następny...
Z dwoma, trzema warto zaryzykować.
Wyobraźmy sobie że mamy taki zespół na tę chwilę:
Mielcarz - Broź, Bieniuk, Glik, Dudu - Ostrowski, Panka, Cantoro, J.Wilk - Niedzielan, Robak
To możemy szukać Arriero, Bulteriero, Italiannini, Schwabe, Svenssona, Ivanovicia, Mao-Tao i innych przyszłych gwiazd tego świata. Jak się ma mocny zespół, to zawsze się przyda nowy Messi. Uda się, albo nie uda - wszystko jedno. Zespół silny mamy, perełek szukamy. Ale nie uzależniamy poprawy gry właśnie od tych perełek. Jesteśmy mocni i bez nich - takie myślenie jest na zachodzie, a i w Lechu czy Wiśle też. Lech się zorientował że rzekomo wspaniali Chrapek i Mikołajczak serc kibiców nie podbili, to sięgnął po Białorusina który będzie nr 1 w lidze. Brawo Lech.
Autor: Zbyk (użytkownik: 24318, komentarzy: 2382)
Wtorek, 9 lutego 2010 godz. 08:31
SlaPab napisał(a):
Można jechać na wieś, przeszukać kilka stogów siana, może gdzieś znajdzie się portfel który wypadł z kieszeni jakiemuś rolnikowi. Zbyk:Poczekaj trochę,aż zobaczysz go w lidze.Przecież nikogo nie będziemy brać na ławkę,tylko od razu do gry.Jeżeli ten się nie sprawdzi,to przetestujemy następnych graczy.Może znowu trafimy na piłkarzy klasy Sernasa,lub Dudu?A może na jeszcze lepszych?
Można też iść do sklepu i kupić sobie portfel z krokodylej skóry.
Autor: Zbyk (użytkownik: 24318, komentarzy: 2382)
Wtorek, 9 lutego 2010 godz. 01:16
Miałem na myśli, że wyciąganie piłkarzy z głębokich hiszpańskich rezerw czasem daje dobre efekty. Jak Kalu Uche, czy Astiz. Z włoskich zresztą też jak właśnie Cantoro, czy (z odpowiednimi proporcjami) Stefano. Jeden taki wciągnięty na listę płac klubowi nie zaszkodzi. O ile rzecz jasna najpierw coś na treningach i sparingach Janasowi pokaże.
Tylko co do marki Widzewa na rynku, to nierealne żeby trzeba opędzać się od ofert "Lewandowskich" i "Brożków".
Raczej czychać na okazję jak Bieniuk, czy Ostrowski, którzy lekko akurat wypadali z obiegu.
Bez sensu wydawać gigantyczną kasę na nazwiska.
Na razie nie wypalił Durić.
Może z Arriero się uda.
Jak nie, to następny...
Z dwoma, trzema warto zaryzykować.
Tylko co do marki Widzewa na rynku, to nierealne żeby trzeba opędzać się od ofert "Lewandowskich" i "Brożków".
Raczej czychać na okazję jak Bieniuk, czy Ostrowski, którzy lekko akurat wypadali z obiegu.
Bez sensu wydawać gigantyczną kasę na nazwiska.
Na razie nie wypalił Durić.
Może z Arriero się uda.
Jak nie, to następny...
Z dwoma, trzema warto zaryzykować.
Autor: _Peteer (użytkownik: 15855, komentarzy: 231)
Poniedziałek, 8 lutego 2010 godz. 22:20
Zbyk napisał(a):
Zbyk:Poczekaj trochę,aż zobaczysz go w lidze.Przecież nikogo nie będziemy brać na ławkę,tylko od razu do gry.Jeżeli ten się nie sprawdzi,to przetestujemy następnych graczy.Może znowu trafimy na piłkarzy klasy Sernasa,lub Dudu?A może na jeszcze lepszych? Wiesz co potrafi Arriero? Ja nie wiem. Ale wiem co potrafi Cantoro. No ale Cantoro - lat 33 - już się dalej nie sprzeda, więc się nie nadaje.
Takie myślenie mi się nie podoba.
Takie myślenie mi się nie podoba.
Autor: SlaPab (użytkownik: 25282, komentarzy: 5451)
Poniedziałek, 8 lutego 2010 godz. 22:08
_Peteer napisał(a):
Wiesz co potrafi Arriero? Ja nie wiem. Ale wiem co potrafi Cantoro. No ale Cantoro - lat 33 - już się dalej nie sprzeda, więc się nie nadaje. "do klubu o takiej renomie jak Widzew" ?
Sorry jest "renoma" dla kibiców i "renoma" dla piłkarzy, czyli kasa po pierwsze i promocja (na kasę w przyszłości) po drugie. Z tym drugim póki co jesteśmy w pierwszej (drugiej) lidze. Żaden as do nas (póki nie awansujemy) raczej nie trafi.
Arriero tylko chyba :).
Przypomnę jednak, że Astiz też nie zagrał żadnego meczu w dorosłej piłce.
Kto wie ?
Sorry jest "renoma" dla kibiców i "renoma" dla piłkarzy, czyli kasa po pierwsze i promocja (na kasę w przyszłości) po drugie. Z tym drugim póki co jesteśmy w pierwszej (drugiej) lidze. Żaden as do nas (póki nie awansujemy) raczej nie trafi.
Arriero tylko chyba :).
Przypomnę jednak, że Astiz też nie zagrał żadnego meczu w dorosłej piłce.
Kto wie ?
Takie myślenie mi się nie podoba.
Autor: Zbyk (użytkownik: 24318, komentarzy: 2382)
Poniedziałek, 8 lutego 2010 godz. 22:05
"do klubu o takiej renomie jak Widzew" ?
Sorry jest "renoma" dla kibiców i "renoma" dla piłkarzy, czyli kasa po pierwsze i promocja (na kasę w przyszłości) po drugie. Z tym drugim póki co jesteśmy w pierwszej (drugiej) lidze. Żaden as do nas (póki nie awansujemy) raczej nie trafi.
Arriero tylko chyba :).
Przypomnę jednak, że Astiz też nie zagrał żadnego meczu w dorosłej piłce.
Kto wie ?
Sorry jest "renoma" dla kibiców i "renoma" dla piłkarzy, czyli kasa po pierwsze i promocja (na kasę w przyszłości) po drugie. Z tym drugim póki co jesteśmy w pierwszej (drugiej) lidze. Żaden as do nas (póki nie awansujemy) raczej nie trafi.
Arriero tylko chyba :).
Przypomnę jednak, że Astiz też nie zagrał żadnego meczu w dorosłej piłce.
Kto wie ?
Autor: _Peteer (użytkownik: 15855, komentarzy: 231)
Poniedziałek, 8 lutego 2010 godz. 21:29
przemeq napisał(a):
przemeq:Chyba,że tak,bo na dajdajów,nigdy nie chodzę i nie mam najmniejszego zamiaru.A propos,w dzisiejszej gazeta.pl,aż roiło się od grzybiarzy,którzy komentowali Nasz wyjazd do Turcji i pewnie wiesz jak musiałem im delikatnie odpowiedzieć,pod ksywą Espaniola... SlaPab
SZYMON miał na myśli mecz ząbek z dajks, więc nie podejrzewam, że wszedłeś na ten mecz?
Pozdro
SZYMON miał na myśli mecz ząbek z dajks, więc nie podejrzewam, że wszedłeś na ten mecz?
Pozdro
Autor: SlaPab (użytkownik: 25282, komentarzy: 5451)
Poniedziałek, 8 lutego 2010 godz. 21:24
przemeq napisał(a):
Pewno chodziło o to: SlaPab
SZYMON miał na myśli mecz ząbek z dajks, więc nie podejrzewam, że wszedłeś na ten mecz?
Pozdro
SZYMON miał na myśli mecz ząbek z dajks, więc nie podejrzewam, że wszedłeś na ten mecz?
Pozdro
http://www.youtube.com/watch?v=9g7eSB_ZZhQ
OSTRZEGAM materiał wideo z zagrzybionej strony!!!
Autor: przemeq (użytkownik: 23941, komentarzy: 7554)
Poniedziałek, 8 lutego 2010 godz. 21:19
SlaPab napisał(a):
SlaPab SZYMON:Przypomnij co śpiewali,bo nie bardzo pamiętam.Zresztą mogłem nawet nie słyszeć,bo wpuścili Nas dopiero na kilka minut przed przerwą.
SZYMON miał na myśli mecz ząbek z dajks, więc nie podejrzewam, że wszedłeś na ten mecz?
Pozdro
Autor: przemeq (użytkownik: 23941, komentarzy: 7554)
Poniedziałek, 8 lutego 2010 godz. 21:10
Po co to zamieszanie?Jeżeli chłopak jest dobry na tyle by wzmocnić drużyne to czemu nie,ale doświadczony i znany piłkarz z zagranicy też by się przydał by reszta podnosiła swoje umiejętności.Tylko nie ściągajmy jakiś przeciętniaków bo to nie ma sensu...
Autor: MAJKEL (niezalogowany)
Poniedziałek, 8 lutego 2010 godz. 20:44
SZYMON napisał(a):
SZYMON:Przypomnij co śpiewali,bo nie bardzo pamiętam.Zresztą mogłem nawet nie słyszeć,bo wpuścili Nas dopiero na kilka minut przed przerwą. grzechu lato powinien pamiętać co śpiewali na niego w ząbkach na dolcanie.
Autor: SlaPab (użytkownik: 25282, komentarzy: 5451)
Poniedziałek, 8 lutego 2010 godz. 20:29
Marcin3 napisał(a):
Błagam, nie myślmy o sprzedaży już w chwili kupna! Za chwilę będziemy kupować dzieci nienarodzone, bo będzie jeszcze perspektywiczniej. Moim, zdaniem idziemy w szukamy w dobrym kierunku. On ma 20 lat i nie ma perspektyw grac w najwyzszej lidze hiszpanskiej.
U nas ma wieksze szanse na gre, a przy dobrej formie szybko znajdzie sie w jakims przecietnym zachodnim klubie.
A Widzew ewentualnie zarobi wiecej, niz za Grzeszczyka i Kukiego razem wzietych...
Chyba ze ten Arriero jest typem pilkarza ktorego wlasny trener Barcelony C sprzedalby za paczke fajek ;d
U nas ma wieksze szanse na gre, a przy dobrej formie szybko znajdzie sie w jakims przecietnym zachodnim klubie.
A Widzew ewentualnie zarobi wiecej, niz za Grzeszczyka i Kukiego razem wzietych...
Chyba ze ten Arriero jest typem pilkarza ktorego wlasny trener Barcelony C sprzedalby za paczke fajek ;d
Cantoro z Brasilią wygrają Odrze kilka meczów, a my kupmy kurę do wysiadywania jajek...
Nie mam nic przeciwko Arriero, wręcz jestem za! Ale poza nim powinni do nas trafić rozgrywający i napastnik o uznanej klasie przystającej do klubu o takiej renomie jak Widzew.
Chyba że wszyscy powszechnie znają Arriero a ja jeden go nie znam i się czepiam.
Kogo Pan by chciał z Legii panie Franku? Michalskiego! No to ma Pan Michalskiego.
Autor: Zbyk (użytkownik: 24318, komentarzy: 2382)
Poniedziałek, 8 lutego 2010 godz. 20:12
Moim, zdaniem idziemy w szukamy w dobrym kierunku. On ma 20 lat i nie ma perspektyw grac w najwyzszej lidze hiszpanskiej.
U nas ma wieksze szanse na gre, a przy dobrej formie szybko znajdzie sie w jakims przecietnym zachodnim klubie.
A Widzew ewentualnie zarobi wiecej, niz za Grzeszczyka i Kukiego razem wzietych...
Chyba ze ten Arriero jest typem pilkarza ktorego wlasny trener Barcelony C sprzedalby za paczke fajek ;d
U nas ma wieksze szanse na gre, a przy dobrej formie szybko znajdzie sie w jakims przecietnym zachodnim klubie.
A Widzew ewentualnie zarobi wiecej, niz za Grzeszczyka i Kukiego razem wzietych...
Chyba ze ten Arriero jest typem pilkarza ktorego wlasny trener Barcelony C sprzedalby za paczke fajek ;d
Autor: Marcin3 (użytkownik: 17841, komentarzy: 559)
Poniedziałek, 8 lutego 2010 godz. 19:12
romwidzew napisał(a):
Bądźmy Polakami, myślmy po polsku! Zbyk
Biega o to, że hiszpański czy włoski zawodnik będzie grał w 1 lidze polskiej tylko do momentu wypromowania się. Kiedy pojawi się dla takiego piłkarza oferta np. z ligi greckiej, piłkarz pakuje się i wyjeżdża. Tak było, jest i będzie.
Biega o to, że hiszpański czy włoski zawodnik będzie grał w 1 lidze polskiej tylko do momentu wypromowania się. Kiedy pojawi się dla takiego piłkarza oferta np. z ligi greckiej, piłkarz pakuje się i wyjeżdża. Tak było, jest i będzie.
Kupujmy tylko nastolatków, są perspektywiczni. Wypromujemy, sprzedamy, zarobimy. Nie bądźmy głupcami jak te angole z Arsenalu lub MU, które gromadzą najzdolniejszą młodzież i szkolą ją generalnie dla swoich własnych potrzeb a fundamenty zespołu i tak budują na piłkarzach doświadczonych i zupełnie przewidywalnych.
Bądźmy polakami, bądźmy przedsiębiorczy! Kupmy sobie wszyscy Lamborghini i przeróbmy je na gaz, będzie tańsze w utrzymaniu ;)
Autor: Zbyk (użytkownik: 24318, komentarzy: 2382)
Poniedziałek, 8 lutego 2010 godz. 18:58
Zbyk napisał(a):
Zbyk Po zastanowieniu powiem tak:
Trudno mi sobie wyobrazić, że jest gorszym piłkarzem od Grzeszczyka czy Kuklisa. A to dlatego, że nawet w Barcelonie C nie trzymali by piłkarza tak przeciętnego jak nasi dwaj rozgrywający. Więc będzie to pewnie wzmocnienie, choć trzeba się liczyć ze sprawami aklimatyzacji, wahaniami formy i tak dalej.
Widzę jednak pewną niekonsekwencję i ona mnie bardzo zastanawia:
Teraz jest koncepcja ściągnięcia młokosa zza granicy, który jednak jakąś tam zagadką jest, a pół roku temu lekką ręką pozbyto się równie młodego ofensywnego piłkarza włoskiego, który zdołał przekonać do siebie prawie wszystkich kibiców. O co biega?
Czy o to kto przystawia pieczątkę na papierze z nazwiskiem piłkarza?
Trudno mi sobie wyobrazić, że jest gorszym piłkarzem od Grzeszczyka czy Kuklisa. A to dlatego, że nawet w Barcelonie C nie trzymali by piłkarza tak przeciętnego jak nasi dwaj rozgrywający. Więc będzie to pewnie wzmocnienie, choć trzeba się liczyć ze sprawami aklimatyzacji, wahaniami formy i tak dalej.
Widzę jednak pewną niekonsekwencję i ona mnie bardzo zastanawia:
Teraz jest koncepcja ściągnięcia młokosa zza granicy, który jednak jakąś tam zagadką jest, a pół roku temu lekką ręką pozbyto się równie młodego ofensywnego piłkarza włoskiego, który zdołał przekonać do siebie prawie wszystkich kibiców. O co biega?
Czy o to kto przystawia pieczątkę na papierze z nazwiskiem piłkarza?
Biega o to, że hiszpański czy włoski zawodnik będzie grał w 1 lidze polskiej tylko do momentu wypromowania się. Kiedy pojawi się dla takiego piłkarza oferta np. z ligi greckiej, piłkarz pakuje się i wyjeżdża. Tak było, jest i będzie.
Autor: romwidzew (użytkownik: 24096, komentarzy: 1500)
Poniedziałek, 8 lutego 2010 godz. 18:36
Po zastanowieniu powiem tak:
Trudno mi sobie wyobrazić, że jest gorszym piłkarzem od Grzeszczyka czy Kuklisa. A to dlatego, że nawet w Barcelonie C nie trzymali by piłkarza tak przeciętnego jak nasi dwaj rozgrywający. Więc będzie to pewnie wzmocnienie, choć trzeba się liczyć ze sprawami aklimatyzacji, wahaniami formy i tak dalej.
Widzę jednak pewną niekonsekwencję i ona mnie bardzo zastanawia:
Teraz jest koncepcja ściągnięcia młokosa zza granicy, który jednak jakąś tam zagadką jest, a pół roku temu lekką ręką pozbyto się równie młodego ofensywnego piłkarza włoskiego, który zdołał przekonać do siebie prawie wszystkich kibiców. O co biega?
Czy o to kto przystawia pieczątkę na papierze z nazwiskiem piłkarza?
Trudno mi sobie wyobrazić, że jest gorszym piłkarzem od Grzeszczyka czy Kuklisa. A to dlatego, że nawet w Barcelonie C nie trzymali by piłkarza tak przeciętnego jak nasi dwaj rozgrywający. Więc będzie to pewnie wzmocnienie, choć trzeba się liczyć ze sprawami aklimatyzacji, wahaniami formy i tak dalej.
Widzę jednak pewną niekonsekwencję i ona mnie bardzo zastanawia:
Teraz jest koncepcja ściągnięcia młokosa zza granicy, który jednak jakąś tam zagadką jest, a pół roku temu lekką ręką pozbyto się równie młodego ofensywnego piłkarza włoskiego, który zdołał przekonać do siebie prawie wszystkich kibiców. O co biega?
Czy o to kto przystawia pieczątkę na papierze z nazwiskiem piłkarza?
Autor: Zbyk (użytkownik: 24318, komentarzy: 2382)
Poniedziałek, 8 lutego 2010 godz. 18:19
Ja mam kolegę który ma autograf Beckhama,sam jestem fanem Messiego,raz na lotnisku w Londynie widziałem Lamparda , ostatnio czytałem wywiad ze Zlatanem Ibrą a Samuel Eto urodził sie w tym samym dniu co Ja, no to też się chyba nadaję na obóz do Turcji? (a zapomniałem ,że też jest mi się ciężko przebić)
Autor: mam talent (niezalogowany)
Poniedziałek, 8 lutego 2010 godz. 18:14
Zub pewnie się o niego potknął...
Albo wjechał mu w tył samochodu na światłach.
Bo nie wierzę, że znalazł Go od tak.
Albo wjechał mu w tył samochodu na światłach.
Bo nie wierzę, że znalazł Go od tak.
Autor: mirek_baranowski (użytkownik: 23586, komentarzy: 749)
Poniedziałek, 8 lutego 2010 godz. 17:45
Zastanawia Mnie dlaczego nosi On zegarek na prawej ręce :)
Autor: :)Wdz(: (niezalogowany)
Poniedziałek, 8 lutego 2010 godz. 17:37
a Iniesta dzwoni i sie dziwi :) oby z tym Kukim nie było to samo co z szanownym kolegą Robinho czyli Gustavo. Pozdro !
Autor: rodi (użytkownik: 16110, komentarzy: 646)
Poniedziałek, 8 lutego 2010 godz. 17:27
No rok zagra na swoim wysokim poziomie, a potem zobaczymy. Życzę mu, żeby ta padlinowata liga nie obniżyła jego umiejętności. Progresu w Widzewie życzę !!
Autor: Szpila1 (użytkownik: 26001, komentarzy: 210)
Poniedziałek, 8 lutego 2010 godz. 17:23
piłkarz ma na sobie koszulkę i czapkę z logo pumy do klubu wkroczyła nowa firma vico czy tam vigo jak na razie pełny profesjonalizm ludzi z marketingu
Autor: ryba (niezalogowany)
Poniedziałek, 8 lutego 2010 godz. 17:23
Od razu mi się humor poprawił :) Zarówno dzięki sprawie dajdajów jak i tego Hiszpańca :) Chociaż bardziej ucieszyłem się z informacji o Arriero, bo sprawy ŁKS PSS szczerze mówiąc obchodzą mnie tyle co fizyka kwantowa :) A wie ktoś może co z tym drudim graczem z Półwyspu Iberyjskiego, którego wypatrzył nasz magister od siedmiu boleści? Bo w artykule tylko o jednym piszą...
Autor: Jupiter (użytkownik: 25343, komentarzy: 2611)
Poniedziałek, 8 lutego 2010 godz. 16:55
Sporo o Widzewie musisz się chłopie nauczyć :D.
Autor: romanow6 (użytkownik: 26043, komentarzy: 11)
Poniedziałek, 8 lutego 2010 godz. 16:48
Chce się u nas rozwijać(uczyć) i grać na coraz wyższym poziomie....
Słusznie, bowiem jesteśmy bliżej Hiszpanii niż np.Papua Nowa Gwinea.
:))
Słusznie, bowiem jesteśmy bliżej Hiszpanii niż np.Papua Nowa Gwinea.
:))
Autor: Dwlodz (użytkownik: 4351, komentarzy: 1856)
Poniedziałek, 8 lutego 2010 godz. 16:33
czy nasz nowy sponsor techniczny nie ma zamiaru dostarczyć nam strojów na zgrupowanie czy może działacze myślą że lepiej w Turcji będziemy się prezentować w bardziej znanych strojach pumy niż vigo
Autor: panti (niezalogowany)
Poniedziałek, 8 lutego 2010 godz. 16:09
grzechu lato powinien pamiętać co śpiewali na niego w ząbkach na dolcanie.
Autor: SZYMON (użytkownik: 11982, komentarzy: 5707)
Poniedziałek, 8 lutego 2010 godz. 15:57
nie ważne czyim jest kolegą ważne żeby okazał się konkretnym wzmocnieniem
Autor: malyy841910 (użytkownik: 24415, komentarzy: 1304)
Poniedziałek, 8 lutego 2010 godz. 15:53
Czyzby Zub znowu na youtube kogos wypatrzyl? :>
Autor: MarianPOLESIE (użytkownik: 24870, komentarzy: 147)
Poniedziałek, 8 lutego 2010 godz. 15:50
Koneksje ma konkretne!!!
Autor: anty łks (użytkownik: 24441, komentarzy: 470)
Poniedziałek, 8 lutego 2010 godz. 15:34
GAD napisał(a):
był kolega Robinho, teraz jest kolega Iniesty, kto nastepny? ;d http://www.youtube.com/watch?v=PiBVUa7BR7s
NASZ NOWY KOLEGA NA YOUTUBE
NASZ NOWY KOLEGA NA YOUTUBE
Autor: Pycio (użytkownik: 22025, komentarzy: 135)
Poniedziałek, 8 lutego 2010 godz. 15:27
http://www.youtube.com/watch?v=PiBVUa7BR7s
NASZ NOWY KOLEGA NA YOUTUBE
NASZ NOWY KOLEGA NA YOUTUBE
Autor: GAD (użytkownik: 9583, komentarzy: 222)
Poniedziałek, 8 lutego 2010 godz. 15:22
dominatal napisał(a):
To jest niesamowite...oni 4 bańki przeznaczą na mydło, wodę, wywóz śmieci etc...i na co to? Po co? Jakby Łódź nie miała ważniejszych problemów... tylko oni za te 4 bańki opłacą załegły wywóz śmieci...
a my będziemy mieć fundusze na rozgrywającego i napadziora.
I po derbach:)))
a my będziemy mieć fundusze na rozgrywającego i napadziora.
I po derbach:)))
...ot takie retoryczne pytanie mnie naszło...;)
Autor: molasar20 (użytkownik: 21731, komentarzy: 992)
Poniedziałek, 8 lutego 2010 godz. 15:10
Mariola Grzyb napisał(a):
tylko oni za te 4 bańki opłacą załegły wywóz śmieci... To derby będą! :-))))
a my będziemy mieć fundusze na rozgrywającego i napadziora.
I po derbach:)))
Autor: dominatal (użytkownik: 21695, komentarzy: 195)
Poniedziałek, 8 lutego 2010 godz. 15:09
dominatal napisał(a):
To derby będą! :-)))) a jeśli miasto da im te 4 bańki...?
to nam też chyba powinni:)
to nam też chyba powinni:)
Autor: Mariola Grzyb (użytkownik: 25773, komentarzy: 193)
Poniedziałek, 8 lutego 2010 godz. 15:08
zgredzik napisał(a):
Luz, to nie ja żem wrzuciłaTO info.... ;-) Mariola - sorki, nie zauważyłem, że już "wrzuciłaś" TO info...
PozdRo... Widzew The Best !!!
PozdRo... Widzew The Best !!!
Autor: Mariola Grzyb (użytkownik: 25773, komentarzy: 193)
Poniedziałek, 8 lutego 2010 godz. 15:08
SZYMON napisał(a):
a jeśli miasto da im te 4 bańki...? Joker znając życie WYDAJDAJĄ to członkostwo...
to nam też chyba powinni:)
Autor: dominatal (użytkownik: 21695, komentarzy: 195)
Poniedziałek, 8 lutego 2010 godz. 15:07
Wiesz Joker chciałbym tego tak samo jak Ty..:)
Ale SZYMON ma niestety rację, oni żebraniu nadali już rangę sztuki...
Ale SZYMON ma niestety rację, oni żebraniu nadali już rangę sztuki...
Autor: molasar20 (użytkownik: 21731, komentarzy: 992)
Poniedziałek, 8 lutego 2010 godz. 15:02
Joker napisał(a):
Joker znając życie WYDAJDAJĄ to członkostwo... jacchel........ O jakich derbach piszesz ????
http://lodz.gazeta.pl/lodz/1,35142,7538790,Nowy_LKS_nie_zostal_czlonkiem_PZPN_u.html
I życie stało się fajniejsze :)
http://lodz.gazeta.pl/lodz/1,35142,7538790,Nowy_LKS_nie_zostal_czlonkiem_PZPN_u.html
I życie stało się fajniejsze :)
Autor: SZYMON (użytkownik: 11982, komentarzy: 5707)
Poniedziałek, 8 lutego 2010 godz. 15:01
Mariola - sorki, nie zauważyłem, że już "wrzuciłaś" TO info...
PozdRo... Widzew The Best !!!
PozdRo... Widzew The Best !!!
Autor: zgredzik (użytkownik: 23321, komentarzy: 6182)
Poniedziałek, 8 lutego 2010 godz. 15:00
Ku pokrzepieniu serc, dla "niektórych":
"Łódzki Związek Piłki Nożnej nie przyjął w swoje szeregi powołanej przez miasto spółki
Decyzja, która miała być formalnością, miała zapaść w poniedziałek. Jak się nieoficjalnie dowiedziała "Gazeta", łódzcy działacze odrzucili wniosek ŁKS PSS. Powodem były braki w dokumentach dostarczonych przez miejska spółkę. Głównym jest brak gwarancji finansowych - potrzeba 4 mln zł, żeby spłacić najpilniejsze zobowiązania wobec członków PZPN-u, a także ZUS-u i Urzędu Skarbowego. We wtorek w Urzędzie Miasta ma dojść do spotkania Tomasza Sadzyńskiego, pełniącego obowiązki prezydenta miasta z wszystkimi ludźmi zaangażowanymi w przekształcanie klubu z al. Unii, m.in. byłym wiceprezydentem Włodzimierzem Tomaszewskim i szefem komisji sportu Rady Miejskiej Witoldem Skrzydlewskim." - info za Gazetą Wybiórczą...
Co z derbami bez kibiców Widzewa?! :)
PozdRo... Widzew The Best !!!
"Łódzki Związek Piłki Nożnej nie przyjął w swoje szeregi powołanej przez miasto spółki
Decyzja, która miała być formalnością, miała zapaść w poniedziałek. Jak się nieoficjalnie dowiedziała "Gazeta", łódzcy działacze odrzucili wniosek ŁKS PSS. Powodem były braki w dokumentach dostarczonych przez miejska spółkę. Głównym jest brak gwarancji finansowych - potrzeba 4 mln zł, żeby spłacić najpilniejsze zobowiązania wobec członków PZPN-u, a także ZUS-u i Urzędu Skarbowego. We wtorek w Urzędzie Miasta ma dojść do spotkania Tomasza Sadzyńskiego, pełniącego obowiązki prezydenta miasta z wszystkimi ludźmi zaangażowanymi w przekształcanie klubu z al. Unii, m.in. byłym wiceprezydentem Włodzimierzem Tomaszewskim i szefem komisji sportu Rady Miejskiej Witoldem Skrzydlewskim." - info za Gazetą Wybiórczą...
Co z derbami bez kibiców Widzewa?! :)
PozdRo... Widzew The Best !!!
Autor: zgredzik (użytkownik: 23321, komentarzy: 6182)
Poniedziałek, 8 lutego 2010 godz. 14:58
jacchel........ O jakich derbach piszesz ????
http://lodz.gazeta.pl/lodz/1,35142,7538790,Nowy_LKS_nie_zostal_czlonkiem_PZPN_u.html
I życie stało się fajniejsze :)
http://lodz.gazeta.pl/lodz/1,35142,7538790,Nowy_LKS_nie_zostal_czlonkiem_PZPN_u.html
I życie stało się fajniejsze :)
Autor: Joker (użytkownik: 13878, komentarzy: 12768)
Poniedziałek, 8 lutego 2010 godz. 14:44
Jestem dobrej myśli o Arriero.
Wystarczy że w 1/6 będzie taki jak jego koledzy;)
Wystarczy że w 1/6 będzie taki jak jego koledzy;)
Autor: molasar20 (użytkownik: 21731, komentarzy: 992)
Poniedziałek, 8 lutego 2010 godz. 14:43
LANTIS napisał(a):
Chyba odpowiadał na pytania. Czy może się mylę? Wyluzuj koleś a nie już na początku Ci nie pasuje. Taaa i dobrze by było gdyby chociaż w połowie dorównywał im umiejętnościami a nie tylko paplał kogo to on nie zna i kto do niego nie dzwoni.
Autor: kaczmar87rts (użytkownik: 23882, komentarzy: 1822)
Poniedziałek, 8 lutego 2010 godz. 14:41
Swoją drogą mam nadzieję, że obecne władze Łodzi zdaja sobie sprawę z tego, że nie mogą finansować trupa.
Autor: dominatal (użytkownik: 21695, komentarzy: 195)
Poniedziałek, 8 lutego 2010 godz. 14:39
Mariola Grzyb napisał(a):
Parafrazując klasyka: Koledzy proszę zajmijmy się Widzewem! Grzybiarzy zostawmy w spokoju z ich problemami...
"Będę wklejał i co mi zrobisz?"
po prostu nie mogłem się powstrzymać:)))
Pozdrawiam
Autor: dominatal (użytkownik: 21695, komentarzy: 195)
Poniedziałek, 8 lutego 2010 godz. 14:37
kucd napisał(a):
Koledzy proszę zajmijmy się Widzewem! Grzybiarzy zostawmy w spokoju z ich problemami... Piękny dzień dziś mamy:
Decyzja, która miała być formalnością, miała zapaść w poniedziałek. Jak się nieoficjalnie dowiedziała "Gazeta", łódzcy działacze odrzucili wniosek ŁKS PSS. Powodem były braki w dokumentach dostarczonych przez miejska spółkę. Głównym jest brak gwarancji finansowych - potrzeba 4 mln zł, żeby spłacić najpilniejsze zobowiązania wobec członków PZPN-u, a także ZUS-u i Urzędu Skarbowego. We wtorek w Urzędzie Miasta ma dojść do spotkania Tomasza Sadzyńskiego, pełniącego obowiązki prezydenta miasta z wszystkimi ludźmi zaangażowanymi w przekształcanie klubu z al. Unii, m.in. byłym wiceprezydentem Włodzimierzem Tomaszewskim i szefem komisji sportu Rady Miejskiej Witoldem Skrzydlewskim
Decyzja, która miała być formalnością, miała zapaść w poniedziałek. Jak się nieoficjalnie dowiedziała "Gazeta", łódzcy działacze odrzucili wniosek ŁKS PSS. Powodem były braki w dokumentach dostarczonych przez miejska spółkę. Głównym jest brak gwarancji finansowych - potrzeba 4 mln zł, żeby spłacić najpilniejsze zobowiązania wobec członków PZPN-u, a także ZUS-u i Urzędu Skarbowego. We wtorek w Urzędzie Miasta ma dojść do spotkania Tomasza Sadzyńskiego, pełniącego obowiązki prezydenta miasta z wszystkimi ludźmi zaangażowanymi w przekształcanie klubu z al. Unii, m.in. byłym wiceprezydentem Włodzimierzem Tomaszewskim i szefem komisji sportu Rady Miejskiej Witoldem Skrzydlewskim
Autor: Mariola Grzyb (użytkownik: 25773, komentarzy: 193)
Poniedziałek, 8 lutego 2010 godz. 14:33
Fajnie fajnie ;)) Tylko mnie martwi zeby nie bylo sytuacji ze jak Legła , Lech albo Wisła usłyszą ze trenuje z nami młodzik z Barcy to będą chcieli go nam podkupic .... ;/ Ale generalnie trzeba sie mu uwaznie przypatrzec zeby nie zmarnowac byc moze przyszlej gwiazdy ;D
Autor: RdG1910 (niezalogowany)
Poniedziałek, 8 lutego 2010 godz. 14:32
Mariola Grzyb napisał(a):
Taaa i dobrze by było gdyby chociaż w połowie dorównywał im umiejętnościami a nie tylko paplał kogo to on nie zna i kto do niego nie dzwoni. No to mamy teraz na pokładzie kolegę Iniesty i Fabregasa! ;-))))))))))
Autor: LANTIS (użytkownik: 18381, komentarzy: 183)
Poniedziałek, 8 lutego 2010 godz. 14:32
Piękny dzień dziś mamy:
Decyzja, która miała być formalnością, miała zapaść w poniedziałek. Jak się nieoficjalnie dowiedziała "Gazeta", łódzcy działacze odrzucili wniosek ŁKS PSS. Powodem były braki w dokumentach dostarczonych przez miejska spółkę. Głównym jest brak gwarancji finansowych - potrzeba 4 mln zł, żeby spłacić najpilniejsze zobowiązania wobec członków PZPN-u, a także ZUS-u i Urzędu Skarbowego. We wtorek w Urzędzie Miasta ma dojść do spotkania Tomasza Sadzyńskiego, pełniącego obowiązki prezydenta miasta z wszystkimi ludźmi zaangażowanymi w przekształcanie klubu z al. Unii, m.in. byłym wiceprezydentem Włodzimierzem Tomaszewskim i szefem komisji sportu Rady Miejskiej Witoldem Skrzydlewskim
Decyzja, która miała być formalnością, miała zapaść w poniedziałek. Jak się nieoficjalnie dowiedziała "Gazeta", łódzcy działacze odrzucili wniosek ŁKS PSS. Powodem były braki w dokumentach dostarczonych przez miejska spółkę. Głównym jest brak gwarancji finansowych - potrzeba 4 mln zł, żeby spłacić najpilniejsze zobowiązania wobec członków PZPN-u, a także ZUS-u i Urzędu Skarbowego. We wtorek w Urzędzie Miasta ma dojść do spotkania Tomasza Sadzyńskiego, pełniącego obowiązki prezydenta miasta z wszystkimi ludźmi zaangażowanymi w przekształcanie klubu z al. Unii, m.in. byłym wiceprezydentem Włodzimierzem Tomaszewskim i szefem komisji sportu Rady Miejskiej Witoldem Skrzydlewskim
Autor: kucd (użytkownik: 2318, komentarzy: 14)
Poniedziałek, 8 lutego 2010 godz. 14:32
http://lodz.gazeta.pl/lodz/1,35136,7538790,LKS_nie_zostal_czlonkiem_PZPN_u.html
Autor: dominatal (użytkownik: 21695, komentarzy: 195)
Poniedziałek, 8 lutego 2010 godz. 14:25
No to mamy teraz na pokładzie kolegę Iniesty i Fabregasa! ;-))))))))))
Autor: Mariola Grzyb (użytkownik: 25773, komentarzy: 193)


