Komentarze do artykułu: Widzew przetestuje wychowanka FC Barcelony
Wtorek, 9 lutego 2010 godz. 16:00
http://www.allegro.pl/item917631150_koszulka_t_shirt_widzew_lodz_dabrowa_rts_dbwa.html
Koszulka Widzewskiej Dąbrowy! Ostatnia sztuka!
Koszulka Widzewskiej Dąbrowy! Ostatnia sztuka!
Autor: Widzewska Dąbrowa (użytkownik: 26051, komentarzy: 20)
Poniedziałek, 8 lutego 2010 godz. 22:32
Kober napisał(a):
Kober:Z całym szacunkiem dla Ciebie,ale nie dałbyś rady zagrać nawet 10% tego,co na filmie pokazał Kuki.To będzie jeden z najlepszych dryblerów,nie tylko w Unibetlidze,ale i w Ekstraklasie.Jeśli ten filmik nie jest specjalnie zmontowany,to będzie z niego kawał dobrego zawodnika.Pozdro Velibor Durić - też miał być super talent.......zapomnieliście? bez obrazy ale ten filmik nic nie pokazuje. Jak by mnie nakręcił to też bym miał kilka dobrych zagrań na 100 spotkań;) a wogóle to mi się jego menago nie podoba:P jakiś dziwny;p a może by tak w polsce poszukać piłkarzy w niższych ligach i dotrzeć im do głowy(70%sukcesu) Pozdrawiam
Autor: SlaPab (użytkownik: 25282, komentarzy: 1654)
Poniedziałek, 8 lutego 2010 godz. 21:39
Velibor Durić - też miał być super talent.......zapomnieliście? bez obrazy ale ten filmik nic nie pokazuje. Jak by mnie nakręcił to też bym miał kilka dobrych zagrań na 100 spotkań;) a wogóle to mi się jego menago nie podoba:P jakiś dziwny;p a może by tak w polsce poszukać piłkarzy w niższych ligach i dotrzeć im do głowy(70%sukcesu) Pozdrawiam
Autor: Kober (użytkownik: 15484, komentarzy: 30)
Poniedziałek, 8 lutego 2010 godz. 20:36
Tym filmem nie ma się co sugerować,chociaż widać na nim,że piłka nie przeszkadza temu Kukiemu w grze.Talentu na miarę Messiego,czy Iniesty,spodziewać się nie możemy,z powodów czysto ekonomicznych.Jednakże zawodnik z trzeciej,lub czwartej setki tego klubu,mógłby zawojować,nie tylko Naszą Unibetligę,ale nawet Ekstraklasę.Osobiście się cieszę,że nareszcie zaczął się jakiś ruch w interesie wzmacniania drużyny.
Autor: SlaPab (użytkownik: 25282, komentarzy: 1654)
Poniedziałek, 8 lutego 2010 godz. 17:29
Tym filmem nie ma się co podniecać.
Ale przypadkowy to ten KUKI :) to chyba też nie jest.
Pewne jest że przyszedłby za darmo, ale ciekawe na ile chciałby podpisać kontrakt...
Ale przypadkowy to ten KUKI :) to chyba też nie jest.
Pewne jest że przyszedłby za darmo, ale ciekawe na ile chciałby podpisać kontrakt...
Autor: miro LODZ (użytkownik: 23586, komentarzy: 293)
Poniedziałek, 8 lutego 2010 godz. 17:22
Na zdjeciu widac ze nie jest zadowolony ze trafil do polski, popatrzec na zaplecze Barcelony, a na nasze Polskie, to nie ma porownania.
Cala sytuacje najlepiej oddaje to zdjecie, pilkarz zdaje sie chowac przed fotografami, zeby w Hiszpani go czasami nie zauwazyli gdzie gra, a jego manager widac tez zadowolony nie jest.
Ewidentnie traktuja to jako kare :D
Cala sytuacje najlepiej oddaje to zdjecie, pilkarz zdaje sie chowac przed fotografami, zeby w Hiszpani go czasami nie zauwazyli gdzie gra, a jego manager widac tez zadowolony nie jest.
Ewidentnie traktuja to jako kare :D
Autor: kibic (niezalogowany)
Poniedziałek, 8 lutego 2010 godz. 15:23
Według mnie to przypadkowym grajkiem napewno nie jest. Do szkółki Barcelony takich ludzi bez talentu nie borą. To inny poziom szkolenia niż w naszym kraju. Wirtuozem w Hiszpanii też nie był , bo w przeciwnym razie by się u nas nie pojawił. Nie ma co od razu go skreślać , niech okaże na treningach czy wart jest uwagi.
Autor: anty łks (użytkownik: 24441, komentarzy: 435)
Poniedziałek, 8 lutego 2010 godz. 14:19
No nie wiem czy do I ligii sie nadaje. Za solidnie to on nie wygląda, ale z drugiej strony przydałby sie do Nas ktoś z kiwką!.
Autor: romanow6 (użytkownik: 26043, komentarzy: 5)
Poniedziałek, 8 lutego 2010 godz. 14:10
sorry ale u-19 barcy rozwaliłoby widzew w drobny mak... tym nie mniej fajnie ze jeden z wychowanków zagra w rts
Autor: yoda (niezalogowany)
Poniedziałek, 8 lutego 2010 godz. 14:08
na filmiku dobrze się prezentuje:)ale taki filmik to można z moim udziałem zrobic:)no a jezeli bedzie dobry to żeby nie było tak jak z Napoleonim,ze nasi polacy pomysleli że Napoleon moze im podac w to miejsce gdy napoleon juz dawno to zrobił:)tzn. szybciej robił niz nasi pomysleli:)
Autor: marcelinhorts (użytkownik: 22709, komentarzy: 158)
Poniedziałek, 8 lutego 2010 godz. 13:58
taki trochę jeździec bez głowy, ale może taki właśnie gość jest potrzebny do środka żeby rozruszać towarzystwo :)
Autor: undy (użytkownik: 24311, komentarzy: 14)
Poniedziałek, 8 lutego 2010 godz. 13:12
Po obejrzeniu filmiku napewno nie można mu zarzucić braku techniki, szybkości, ciągu na bramkę i przebojowości (oczywiście wiem, że to wybrane, najlepsze jego zagrania, ale i tak jestem pod wrażeniem). W Widzewie potrzeba takiego zawodnika. Czy sobie poradzi w drewnianej, wolnej, "profesjonalnej" piłce? Na to pytanie poznamy odpowiedź dopiera za ok rok (jeżeli podpisze umowę z Widzewem). Ja liczę na to, że podpisze umowę, a potem powkręca paru drewnianych obrońców w murawę, strzeli i wybracuje pare brameczek. Prawda jest taka,że każdy zawodnik zaczynał od juniora a potem przechodzil do "profesjonalnej" piłki. Takim zawodnikom należy dać szansę. Fabregas też nie był doceniony w młodości w Bearcelonie;) Oczywiście nie porównuje tego zawodnika do Fabregasa, ale pomarzyć można:)
Autor: Toudi (niezalogowany)
Poniedziałek, 8 lutego 2010 godz. 13:06
kredu napisał(a):
Otóż to...:) Spokojnie, JAnas zobaczy i jak będzie mu pasował to zostanie.A argument ze niczym szczególnym się nie wykazał, jest śmieszny....przecież jakby się w Barcelonie wykazał to......odp sobie sam na pytanie.Chillout panowie i panie, to tylko testowanie zawodnika.
Autor: molasar20 (użytkownik: 21731, komentarzy: 546)
Poniedziałek, 8 lutego 2010 godz. 13:03
Spokojnie, JAnas zobaczy i jak będzie mu pasował to zostanie.A argument ze niczym szczególnym się nie wykazał, jest śmieszny....przecież jakby się w Barcelonie wykazał to......odp sobie sam na pytanie.Chillout panowie i panie, to tylko testowanie zawodnika.
Autor: kredu (użytkownik: 5135, komentarzy: 398)
Poniedziałek, 8 lutego 2010 godz. 12:43
Na tym filmiku ten gość się ciągle kiwa. Jak na pomocnika środkowego to jakoś nie widac super podań z jego strony.
Autor: ja (niezalogowany)
Poniedziałek, 8 lutego 2010 godz. 12:38
Ogólnie to z filmiku wynika , że trochę chłopak jest zamotany - ale i tak pewnie jest lepszy od naszego Oziego...
Autor: mariooo77 (niezalogowany)
Poniedziałek, 8 lutego 2010 godz. 12:36
molasar20 napisał(a):
To samo miałem napisać. Polska piłka ma tyle wspólnego z profesjonalizmem co ja z dajdaj Ks. A Napoleoni ile rozegał spotkań w profesjonalnej piłce nim do nas przyszedł?:)
...i czy jesteś na 100% pewien że określenie "profesjonalna piłka" na 100% odnosi się do polskiej piłki kopanej?:)
...i czy jesteś na 100% pewien że określenie "profesjonalna piłka" na 100% odnosi się do polskiej piłki kopanej?:)
Autor: kaczmar87rts (użytkownik: 23882, komentarzy: 674)
Poniedziałek, 8 lutego 2010 godz. 12:34
molasar20 napisał(a):
Napoleoni zanim do nas przyszedł grał w 3 lidze włoskiej. A Napoleoni ile rozegał spotkań w profesjonalnej piłce nim do nas przyszedł?:)
...i czy jesteś na 100% pewien że określenie "profesjonalna piłka" na 100% odnosi się do polskiej piłki kopanej?:)
...i czy jesteś na 100% pewien że określenie "profesjonalna piłka" na 100% odnosi się do polskiej piłki kopanej?:)
Skoro np zawodnicy Legii kupieni z premiera division nie poradzili sobie w naszej beznadziejnej lidze, to dlaczego ten chłopak ma być objawieniem wiosny?
ps
Nie odmawiam mu talentu, ale ten chłopak potrzebuje czasu na aklimatyzację i jeżeli będziemy mieli z niego pożytek to na pewno nie tej wiosny. O ile pamiętam Mauro Cantoro też przyszedł do Wisły z rezerw Barcy i z początku oglądał mecze z trybun.
Autor: twardy (użytkownik: 20350, komentarzy: 199)
Poniedziałek, 8 lutego 2010 godz. 12:22
Menedżera ma chyba z Turcji ;]
Autor: OG (niezalogowany)
Poniedziałek, 8 lutego 2010 godz. 12:20
twardy napisał(a):
A Napoleoni ile rozegał spotkań w profesjonalnej piłce nim do nas przyszedł?:) Ludzie, przecież ten chłopak nie zagrał ani jednego meczu w profesjonalnej seniorskiej piłce!!!
Ile trzeba w sobie mieć optymizmu aby wierzyć, że zmieni oblicze jakby nie było zawodowej drużyny, tym bardziej, że do tej pory niczym szczególnym się nie wykazał, w przeciwnym razie nie trafiłby do nas.
Ile trzeba w sobie mieć optymizmu aby wierzyć, że zmieni oblicze jakby nie było zawodowej drużyny, tym bardziej, że do tej pory niczym szczególnym się nie wykazał, w przeciwnym razie nie trafiłby do nas.
...i czy jesteś na 100% pewien że określenie "profesjonalna piłka" na 100% odnosi się do polskiej piłki kopanej?:)
Autor: molasar20 (użytkownik: 21731, komentarzy: 546)
Poniedziałek, 8 lutego 2010 godz. 12:17
Ludzie, przecież ten chłopak nie zagrał ani jednego meczu w profesjonalnej seniorskiej piłce!!!
Ile trzeba w sobie mieć optymizmu aby wierzyć, że zmieni oblicze jakby nie było zawodowej drużyny, tym bardziej, że do tej pory niczym szczególnym się nie wykazał, w przeciwnym razie nie trafiłby do nas.
Ile trzeba w sobie mieć optymizmu aby wierzyć, że zmieni oblicze jakby nie było zawodowej drużyny, tym bardziej, że do tej pory niczym szczególnym się nie wykazał, w przeciwnym razie nie trafiłby do nas.
Autor: twardy (użytkownik: 20350, komentarzy: 199)
Poniedziałek, 8 lutego 2010 godz. 12:11
Z tych filmików wynika, że gościu średnio rozgrywa. Raczej dostaje piłkę i z nią biegnie - taki jeździec bez głowy, a na takich to szkoda kasy.
Autor: metor (niezalogowany)
Poniedziałek, 8 lutego 2010 godz. 11:35
vladtepes napisał(a):
Nie grał żadnego meczu w Barsie Atletic Dokładnie a i powiem więcej będąc tam w szkółce juniorzy uczą się rzeczy które naszym grajkom się nie śniły, ja bym wziął (oczywiście po kilku dniach przyglądnięcia) jeżeli grał chociaż kilka meczów w Barsie Atletic to coś dużego sobą...
Autor: luciano44 (użytkownik: 21939, komentarzy: 29)
Poniedziałek, 8 lutego 2010 godz. 11:28
kaczmar87rts napisał(a):
Dokładnie a i powiem więcej będąc tam w szkółce juniorzy uczą się rzeczy które naszym grajkom się nie śniły, ja bym wziął (oczywiście po kilku dniach przyglądnięcia) jeżeli grał chociaż kilka meczów w Barsie Atletic to coś dużego sobą... Zresztą w takim klubie jak Barca nikt nie gra za piękne oczy. Poczekajmy spokojnie co pokaże na boisku.
Autor: vladtepes (użytkownik: 22456, komentarzy: 91)
Poniedziałek, 8 lutego 2010 godz. 11:14
Zresztą w takim klubie jak Barca nikt nie gra za piękne oczy. Poczekajmy spokojnie co pokaże na boisku.
Autor: kaczmar87rts (użytkownik: 23882, komentarzy: 674)
Poniedziałek, 8 lutego 2010 godz. 11:03
SZYMON napisał(a):
Pełne poparcie dla SZYMONA. Dodam tylko przykład Ostrowskiego o którego Legia walczyła zaciekle i którego znano nie tylko z filmików. Później okazało się, że piłkarz ten jest niepotrzebny w Warszawiie. Dla nas z kolei Osrtowski okazał się dużym wzmocnieniem. Każdy transfer niesie za sobą ryzyko. Nie ma tutaj żadnej dobrej reguły. Miloseski się nie sprawdził, Bożkow także - mimo, że był kapitanem swojego bułgarskiego zespołu. Z kolei Dudu nie grał nigdzie przez pół roku przed przyjściem do nas, a okazał się odkryciem.
Miejmy nadzieję, że deszcze nie przeszkodzą Widzewowi w treningach i Janosik przjrzy się uważnie wychowankowi Barcelony.
Autor: romwidzew (użytkownik: 24096, komentarzy: 1048)
Poniedziałek, 8 lutego 2010 godz. 10:54
OdZawszeWidzewiak napisał(a):
...tylko gdzie to pół;) przyspieszanie mega-smoko-geparda
drybling mega-tytano-koto-węża
zastawienie mega-niedzwiedzio-hipopotama
:-)
pół żartem, pół serio:-)
drybling mega-tytano-koto-węża
zastawienie mega-niedzwiedzio-hipopotama
:-)
pół żartem, pół serio:-)
Autor: molasar20 (użytkownik: 21731, komentarzy: 546)
Poniedziałek, 8 lutego 2010 godz. 10:51
przyspieszanie mega-smoko-geparda
drybling mega-tytano-koto-węża
zastawienie mega-niedzwiedzio-hipopotama
:-)
pół żartem, pół serio:-)
drybling mega-tytano-koto-węża
zastawienie mega-niedzwiedzio-hipopotama
:-)
pół żartem, pół serio:-)
Autor: OdZawszeWidzewiak (użytkownik: 10654, komentarzy: 1069)
Poniedziałek, 8 lutego 2010 godz. 10:45
pożyjemy zobaczymy, ale może coś z tego być-oby
Autor: OdZawszeWidzewiak (użytkownik: 10654, komentarzy: 1069)
Poniedziałek, 8 lutego 2010 godz. 10:43
Każdy transfer niesie za sobą ryzyko. Nie ma tutaj żadnej dobrej reguły. Miloseski się nie sprawdził, Bożkow także - mimo, że był kapitanem swojego bułgarskiego zespołu. Z kolei Dudu nie grał nigdzie przez pół roku przed przyjściem do nas, a okazał się odkryciem.
Autor: SZYMON (użytkownik: 11982, komentarzy: 2778)
Poniedziałek, 8 lutego 2010 godz. 10:33
Wiesz Zbyk jakoś nie jestem przekonany do tego"brania co się zna"...
Bo niby co się zna? W miarę niezły polski kopaczyna kosztuje krocie nie mówiąc o jego utrzymaniu i mentalności.
Przykład Dudu moim zdaniem pokazuje że lepiej zaryzykować...;)
A co do scoutingu to masz rację, mam nadzieję że nasze władze o tym myślą bo takiej "siatki" nie buduje się ot tak niestety....;)
Bo niby co się zna? W miarę niezły polski kopaczyna kosztuje krocie nie mówiąc o jego utrzymaniu i mentalności.
Przykład Dudu moim zdaniem pokazuje że lepiej zaryzykować...;)
A co do scoutingu to masz rację, mam nadzieję że nasze władze o tym myślą bo takiej "siatki" nie buduje się ot tak niestety....;)
Autor: molasar20 (użytkownik: 21731, komentarzy: 546)
Poniedziałek, 8 lutego 2010 godz. 10:25
a swoja droga to wygladaja na tym zdjeciu jak by tu za kare byli...
Autor: donpablo1910 (użytkownik: 25401, komentarzy: 190)
Poniedziałek, 8 lutego 2010 godz. 10:21
Wczoraj o tym dyskutowaliśmy z Jokerem, że powinien być u nas system scoutingu rozciągnięty na Europę i Amerykę łacińską, wtedy pozyskiwanie piłkarzy z tamtych stron byłoby łatwiejsze, a nie przypominające szukanie po omacku.
Wg mnie stranierri tak, ale nie ma podstawie filmików, a rzetelnej analizie przynajmniej kilku meczów i to nie sparringów.
A dopóki tego nie ma, trzeba brać co się zna i co nie grozi przykrą niespodzianką. Takie jest moje zdanie i wg mnie takie postawienie sprawy daje największą szansę na awans.
Wg mnie stranierri tak, ale nie ma podstawie filmików, a rzetelnej analizie przynajmniej kilku meczów i to nie sparringów.
A dopóki tego nie ma, trzeba brać co się zna i co nie grozi przykrą niespodzianką. Takie jest moje zdanie i wg mnie takie postawienie sprawy daje największą szansę na awans.
Autor: Zbyk (użytkownik: 24318, komentarzy: 925)
Poniedziałek, 8 lutego 2010 godz. 10:20
Ja tam poczekam co Janas powie po sparingach na jego temat:)
Autor: kaczmar87rts (użytkownik: 23882, komentarzy: 674)
Poniedziałek, 8 lutego 2010 godz. 10:16
AnB_to fakt szybki jest...:)
Autor: donpablo1910 (użytkownik: 25401, komentarzy: 190)
Poniedziałek, 8 lutego 2010 godz. 10:14
filmik taki sobie wiadomo ze u nas rzeczywistosc wyglada inaczej jakby sie zgral z DuDu to by byl piekny duet.czas pokaze...pozdro...
Tylko WidzeW!!!!!!!!!!!!!!
Tylko WidzeW!!!!!!!!!!!!!!
Autor: donpablo1910 (użytkownik: 25401, komentarzy: 190)
Poniedziałek, 8 lutego 2010 godz. 10:08
AnB napisał(a):
To fakt...ilu naszych gwiazdorów ligówych paszportem RP tak umie?! ja bym jeszcze wziął ... cały zespół :)
ładnie to wygląda. szczególnie te przyśpieszenia. chłopak z miejsca przechodzi prawie do sprintu :)
ładnie to wygląda. szczególnie te przyśpieszenia. chłopak z miejsca przechodzi prawie do sprintu :)
Tzn. umiec to moze i umie (któryś tam) ale zazwyczaj chwilę potem ma już objawy apopleksji oraz atrofi mięśniowej;)
Autor: molasar20 (użytkownik: 21731, komentarzy: 546)
Poniedziałek, 8 lutego 2010 godz. 10:04
ja bym jeszcze wziął ... cały zespół :)
ładnie to wygląda. szczególnie te przyśpieszenia. chłopak z miejsca przechodzi prawie do sprintu :)
ładnie to wygląda. szczególnie te przyśpieszenia. chłopak z miejsca przechodzi prawie do sprintu :)
Autor: AnB (użytkownik: 4844, komentarzy: 640)
Poniedziałek, 8 lutego 2010 godz. 09:45
SZYMON napisał(a):
SZYMON 1910% słuszności!!! Nie ma co za bardzo się podniecać, anie psioczyć - niech Janas oceni. Weźmy pod uwagę w jakiej jesteśmy jako polska piłka głębokiej czarnej dupie z poziomem. Ten poziom jest tragiczny. Każdy europejski kraj gdzie piłka jest na poziomie to w pornównaniu do nas INNY ŚWIAT. Zapewne pamiętacie jak do nas przychodził Napoleoni z klubu US Tor di Quinto. Praktycznie juniorski amatorski klub z okolic Rzymu. I ten Napoleoni w tej smutnej jak pizda lidze robił tzw. róznicę. Jasne brakowało mu siły fizycznej, miał braki w taktyce, ale technicznie był jednym z najlepszych graczy w tej lidze. A to praktycznie był amator jak do Widzewa trafił. Inny też Widzewski przykład to Joseph Dayo Oshadogan. Facet przychodzi do Widzewa praktycznie z 3 ligi włoskiej i jest jednym z najlepszych środkowych obrońców w tej lidze!!!. A więc jak widać nawet amatorzy i ludzie z niższych lig krajów w ktorych piłka ma poziom w Polsce mogą być gwiazdami. Ten hiszpański młodzian praktykował w samej FC Barcelonie. Poczekamy i zobaczymy czy cokolwiek z niego będzie. Dobrze, że wkońcu coś zaczyna się dziać na transferowej Widzewskiej niwie.
Poziom naszej piłki jest tak dramatyczny że wcale sie nie zdziwie jeśli się okaże że największe i najlepsze wzmocnienia poczynimy sprowadzając piłkarzy z zachodu grających w rezerwach albo niższych ligach.
Przykład Napoleona i Josepha jest tu najlepszy. Dlatego jak czytam te informacje o tym jakich to transferów dokonują nasi przeciwnicy to nie robi to na mnie wrażenia.
A Wróbel taki gwiazdor że nikt go z bełtów nie wyciagnął...a Lech, skisła etc szukają wzmocnień za granicą...
Autor: molasar20 (użytkownik: 21731, komentarzy: 546)
Poniedziałek, 8 lutego 2010 godz. 09:44
Jakby był wirtuozem grałby juz u najlepszych , natomiast na nasze polskie warunki może byc solidnym graczem ...
Autor: B.J.M (użytkownik: 17902, komentarzy: 576)
Poniedziałek, 8 lutego 2010 godz. 09:23
Moim skromnym zdaniem to wirtuozem to on nie jest,jak by tak było to Barsa nie pozbywała by się wychowanka.Ale co trzeba przyznać że potrafią chodź w małym stopniu wypromować swojego zawodnika,chociaż by po rzez taki mały filmik klubowej tv.Aczkolwiek nie wolno nikogo przekreślać z pełnym szacunkiem dla zawodnika,testy pokarzą co z niego za kozak.
POZDRO DLA WIDZEWSKIEJ BRACI
POZDRO DLA WIDZEWSKIEJ BRACI
Autor: romanrts (użytkownik: 24064, komentarzy: 39)
Poniedziałek, 8 lutego 2010 godz. 09:23
Zauważcie, że to prawie junior, który nigdy nie grał w dorosłej piłce. Zakładając, że ma talent, to i tak w tej rundzie nam zbytnio nie pomoże. Jest to chłopak, który ma się ogrywać i nie możemy obarczać go odpowiedzialnością o wynik.
A wzmocnień jak nie ma, tak nie ma....
A wzmocnień jak nie ma, tak nie ma....
Autor: twardy (użytkownik: 20350, komentarzy: 199)
Poniedziałek, 8 lutego 2010 godz. 09:22
moim zdaniem powinien prezentowac poziom nie nizszy niz ,,popularny Dudu, a to juz bylo by bardzo wiele,najwazniejsze to zeby wiedzial o co w pilce chodzi ,niestety wiekszosc polskich pilkarzy nie wie
Autor: fanatyk1983 (użytkownik: 23213, komentarzy: 414)
Poniedziałek, 8 lutego 2010 godz. 09:18
Zbyk napisał(a):
Dajmy sobie spokój z filmami. Na youtubie czy DVD to sobie można oglądnąć...pornusa, a nie oceniać umiejętności piłkarzy. A ja się upieram, że trzeba minimalizować ryzyko. Pięciominutowy film to trochę za mało. Z trzech sezonów można wymontować takie momenty np. w grze Kuklisa, że powstanie wrażenie że to nowy Iniesta.
Awans wcale nie jest pewny, PZPN też być może coś nam zgotuje. Nie wiem co tańsze - transfer 2 piłkarzy o klasie znanej i bezdyskusyjnej, czy ewentualny brak awansu? Górnik, ŁKS, Pogoń mają składy na ten moment nie gorsze od nas, a nie mają tak wielu serdecznych "przyjaciół" w tzw. piłkarskiej centrali.
Żeby było jasne - uważam że piłkarze na polskim rynku kosztują przesadnie drogo, do tego nie bardzo jest w kim wybierać. Ale Niedzielan udowodnił w Ruchu że umie strzelać gole i potrafi pracować dla zespołu. Że ma 30 lat? A to ma być kandydat na kastrata do chłopięcego chóru czy doświadczony, dobry piłkarz?
Awans wcale nie jest pewny, PZPN też być może coś nam zgotuje. Nie wiem co tańsze - transfer 2 piłkarzy o klasie znanej i bezdyskusyjnej, czy ewentualny brak awansu? Górnik, ŁKS, Pogoń mają składy na ten moment nie gorsze od nas, a nie mają tak wielu serdecznych "przyjaciół" w tzw. piłkarskiej centrali.
Żeby było jasne - uważam że piłkarze na polskim rynku kosztują przesadnie drogo, do tego nie bardzo jest w kim wybierać. Ale Niedzielan udowodnił w Ruchu że umie strzelać gole i potrafi pracować dla zespołu. Że ma 30 lat? A to ma być kandydat na kastrata do chłopięcego chóru czy doświadczony, dobry piłkarz?
Autor: SZYMON (użytkownik: 11982, komentarzy: 2778)
Poniedziałek, 8 lutego 2010 godz. 09:16
Nie ma co za bardzo się podniecać, anie psioczyć - niech Janas oceni. Weźmy pod uwagę w jakiej jesteśmy jako polska piłka głębokiej czarnej dupie z poziomem. Ten poziom jest tragiczny. Każdy europejski kraj gdzie piłka jest na poziomie to w pornównaniu do nas INNY ŚWIAT. Zapewne pamiętacie jak do nas przychodził Napoleoni z klubu US Tor di Quinto. Praktycznie juniorski amatorski klub z okolic Rzymu. I ten Napoleoni w tej smutnej jak pizda lidze robił tzw. róznicę. Jasne brakowało mu siły fizycznej, miał braki w taktyce, ale technicznie był jednym z najlepszych graczy w tej lidze. A to praktycznie był amator jak do Widzewa trafił. Inny też Widzewski przykład to Joseph Dayo Oshadogan. Facet przychodzi do Widzewa praktycznie z 3 ligi włoskiej i jest jednym z najlepszych środkowych obrońców w tej lidze!!!. A więc jak widać nawet amatorzy i ludzie z niższych lig krajów w ktorych piłka ma poziom w Polsce mogą być gwiazdami. Ten hiszpański młodzian praktykował w samej FC Barcelonie. Poczekamy i zobaczymy czy cokolwiek z niego będzie. Dobrze, że wkońcu coś zaczyna się dziać na transferowej Widzewskiej niwie.
Autor: SZYMON (użytkownik: 11982, komentarzy: 2778)
Poniedziałek, 8 lutego 2010 godz. 09:11
A ja się upieram, że trzeba minimalizować ryzyko. Pięciominutowy film to trochę za mało. Z trzech sezonów można wymontować takie momenty np. w grze Kuklisa, że powstanie wrażenie że to nowy Iniesta.
Awans wcale nie jest pewny, PZPN też być może coś nam zgotuje. Nie wiem co tańsze - transfer 2 piłkarzy o klasie znanej i bezdyskusyjnej, czy ewentualny brak awansu? Górnik, ŁKS, Pogoń mają składy na ten moment nie gorsze od nas, a nie mają tak wielu serdecznych "przyjaciół" w tzw. piłkarskiej centrali.
Żeby było jasne - uważam że piłkarze na polskim rynku kosztują przesadnie drogo, do tego nie bardzo jest w kim wybierać. Ale Niedzielan udowodnił w Ruchu że umie strzelać gole i potrafi pracować dla zespołu. Że ma 30 lat? A to ma być kandydat na kastrata do chłopięcego chóru czy doświadczony, dobry piłkarz?
Awans wcale nie jest pewny, PZPN też być może coś nam zgotuje. Nie wiem co tańsze - transfer 2 piłkarzy o klasie znanej i bezdyskusyjnej, czy ewentualny brak awansu? Górnik, ŁKS, Pogoń mają składy na ten moment nie gorsze od nas, a nie mają tak wielu serdecznych "przyjaciół" w tzw. piłkarskiej centrali.
Żeby było jasne - uważam że piłkarze na polskim rynku kosztują przesadnie drogo, do tego nie bardzo jest w kim wybierać. Ale Niedzielan udowodnił w Ruchu że umie strzelać gole i potrafi pracować dla zespołu. Że ma 30 lat? A to ma być kandydat na kastrata do chłopięcego chóru czy doświadczony, dobry piłkarz?
Autor: Zbyk (użytkownik: 24318, komentarzy: 925)
Poniedziałek, 8 lutego 2010 godz. 09:04
samolub..
Autor: dowcipnis (użytkownik: 25362, komentarzy: 83)
Poniedziałek, 8 lutego 2010 godz. 09:01
Joker napisał(a):
Joker, nie nabijaj się nieładnie! Mareczek taki super transfer nam szykuje a Ty ciągle be! Toż to wychowanek samej WIELKIEJ, SŁYNNEJ BARCY może u nas grać. Troszkę szacunku kolego dla naszego Mega Menago! Panie Tomaszu????
Czy Pan zzubiał do końca????
Czy Pan zzubiał do końca????
Autor: Mariola Grzyb (użytkownik: 25773, komentarzy: 193)
Poniedziałek, 8 lutego 2010 godz. 08:44
Upadki opanowane do perfekcji ;-)
Autor: arek (niezalogowany)
Poniedziałek, 8 lutego 2010 godz. 08:30
Jedyne co można z tego filmiku wyczaić, to tyle że piłka nie przeszkadza mu, jak z nią biegnie. To i tak wg mnie stawia go w czołówce naszych biegaczo-kopaczy. Transferów z yt mieliśmy ostatnimi czasy kilka, wszyscy wiedzą jak to się skończyło. Chyba nie pozostaje nam nic innego jak czekać oceny Janasa.
Autor: luciano44 (użytkownik: 21939, komentarzy: 29)
Poniedziałek, 8 lutego 2010 godz. 08:28
He... hehe.... hehehehe :)
Powiem tak - niech wróci do swojej fryzury z youtube bo ta co na zdjeciu jest mało fajna (zgolic tą brode i wąsy)
Co do filmiku... no tak... śmiesznie drybluje, wypuszcza sobie strasznie daleko piłkę przez co mu potem zabierają, dużo się przewraca.
Mi tam z filmiku przypadla ta nutka do gustu całkiem fajny kawałek ;)
Powiem tak - niech wróci do swojej fryzury z youtube bo ta co na zdjeciu jest mało fajna (zgolic tą brode i wąsy)
Co do filmiku... no tak... śmiesznie drybluje, wypuszcza sobie strasznie daleko piłkę przez co mu potem zabierają, dużo się przewraca.
Mi tam z filmiku przypadla ta nutka do gustu całkiem fajny kawałek ;)
Autor: Mephi (niezalogowany)
Poniedziałek, 8 lutego 2010 godz. 08:26
Widać na filmie że coś tam potrafi może to będzie drugi udany transfer tak jak Dudu
Autor: morales (niezalogowany)
Poniedziałek, 8 lutego 2010 godz. 08:22
Panie Tomaszu????
Czy Pan zzubiał do końca????
Czy Pan zzubiał do końca????
Autor: Joker (użytkownik: 13878, komentarzy: 5992)
Poniedziałek, 8 lutego 2010 godz. 07:49
Już widze komentarz Jokera odnośnie youtube :D
Autor: lithium1989 (użytkownik: 14960, komentarzy: 320)
Poniedziałek, 8 lutego 2010 godz. 07:27
niunias napisał(a):
Grał w Barca At. więc to Barcelona II tak jak nasz Widzewek II ;) ale w ktorych rezerwach ? 3 czy 4 ?
Autor: zed (niezalogowany)
Poniedziałek, 8 lutego 2010 godz. 02:05
No to teraz tylko napastnika z rezerw Realu Madryt i bronimy pozycji lidera :)
Autor: Kryspku (użytkownik: 26002, komentarzy: 1)
Poniedziałek, 8 lutego 2010 godz. 01:49
Wiem, że to żadne źródło, ale w FM2010 to kolo nie jest za specjalny ;] Sprawdzilem go w bazie danych, to jeden sezon był na wypożyczeniu niby, a jeden w głębokich rezerwach blaugrany. Figuruje tam jako piłkarz bez kontraktu (od lata 2009) grający na pozycji prawego skrzydłowego. Mam jednak nadzieję, że janas oceni go wyżej niż skauci z fm. Film pokazuje, że chłopak coś tam potrafi.
Autor: newyorker17 (użytkownik: 19644, komentarzy: 89)
Poniedziałek, 8 lutego 2010 godz. 01:12
No jeżeli bedzie grał tak u nas ...
To może wprowadzic wiele dobrego ...
pozdRo
To może wprowadzic wiele dobrego ...
pozdRo
Autor: Diablo_alex1910 (użytkownik: 19561, komentarzy: 207)
Poniedziałek, 8 lutego 2010 godz. 01:08
pewnie talent na którym nikt w hiszpanii się nie poznał. zresztą jak przyjedzie do lodzi i zobaczy nasz camp nou to mu sie odechce..
Autor: ti (niezalogowany)
Poniedziałek, 8 lutego 2010 godz. 01:02
Admin bravo za filmik.
Autor: Bencov (użytkownik: 15709, komentarzy: 91)
Poniedziałek, 8 lutego 2010 godz. 00:22
to chyba nie byle jaki zawodnik skoro grał w rezerwach Barcy.
Autor: maksiu83 (użytkownik: 21610, komentarzy: 754)
Poniedziałek, 8 lutego 2010 godz. 00:18
ale w ktorych rezerwach ? 3 czy 4 ?
Autor: niunias (użytkownik: 13691, komentarzy: 200)
Poniedziałek, 8 lutego 2010 godz. 00:15
dobra wiadomosc. Skoro lapal sie do rezerw Barcy to u nas bedzie wymiatal...niestety
Autor: Bencov (użytkownik: 15709, komentarzy: 91)
Poniedziałek, 8 lutego 2010 godz. 00:12
oby to był drugi Xavi Hernandez i oby wreszcie zniknął nam problem rozgrywającego:)
Autor: malyy841910 (użytkownik: 24415, komentarzy: 720)
Poniedziałek, 8 lutego 2010 godz. 00:10
Miejmy nadzieję, że to naprawdę wartościowy zawodnik, który byłby realnym wzmocnieniem naszej '11' !!! Fajnie by było mieć w składzie wychowanka Barcelony !!!! :)
Autor: MaxMartin (użytkownik: 23688, komentarzy: 107)


